Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

International vegetardag 2007

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Ricki
Forum-indlæg: 6
Område: KBH
Dato: 24/9 2007 16:42

Den 1. oktober fejrer vegetarer verden over den internationale vegetardag. Jeg vil markere dagen på Kultorvet i København mandag den 1. oktober i tidsrummet 16-20. Her vil der være rig mulighed for at få en god snak, informationsmateriale samt lækre vegetariske smagsprøver.

Det er her du kommer ind i billedet:

For at gøre arrangementet til en succes, har jeg brug for DIN hjælp. Hjælpen består i alt lige fra uddeling af flyers, salg af kogebøger, uddeling af smagsprøver og meget mere. Vær med til at markere dagen, ved at blive en del af arrangementet.

For tilmelding samt mere info kontakt rs@anima.dk

Venlig hilsen,
Ricki Sørensen, Anima København

Kilroy
Forum-indlæg: 2894
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/9 2007 03:07

Hej Ricki !
Kan ikke rigtig hjælpe, da jeg bor i "det sorte jylland", men jeg flager altid den dag. Også et lille flag på disken på min klinik, og når folk spørger til det, får vi os en lille snak om vegetarisme.
Håber du får megen hjælp & en god dag !:D. Kilroy.
Maria-diætist
Forum-indlæg: 329
Opskrifter: 10
Dato: 25/9 2007 06:03

Jeg kommer!!

Hvad arbejder du som Kilroy?
Kilroy
Dato: 26/9 2007 01:29

Ciao !
Jeg er kiropraktor og har egen klinik, hvor jeg også har en massør og en zoneterapeut. Har været her 20 år om et par uger, den dag får man så behandling for en 20`er - I er velkomne :D !!! Kilroy.
Kilroy
Dato: 26/9 2007 10:46

By the way, dagen er 16. okt. - og vegetarer får det gratis - jeg er vist ved at bevæge mig ud i noget sundhedspolitsk diskriminering her ;) ! Kilroy.
Ricki
Forum-indlæg: 6
Dato: 2/10 2007 17:09

Så fik vi fejret den internationale vegetardag med manér. Cirka 25 mennesker gav en hånd med. Vi fik uddelt en masse flyers, smagsprøver(yoghurt, fløde, kakaomælk, pølser, pålæg og paté – selvfølgelig vegansk). Vi havde en stand på Kultorvet, men vi fik også uddelt smagsprøver og flyers i Købmagergade, Gammeltorv og Rådhuspladsen. Så vi kom vidt omkring og folk var meget positive.

Til sidst vil jeg sige mange tak, til alle jer der gav en hånd med. Godt arbejde og jeg er helt sikker på, at vores arbejde vil give pote;-)

Mange tak for hjælpen.