Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Int. Veg-dag? Mad Med Medfølelse - Aarhus 8/9

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 1 2 3
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/9 2012 14:58

jeg vil gerne takke for et fantastisk selskab at være i , dejlig unge luna-allan, dejligt at hilse på gammel og nye vegs.
og undskyld til alle dem jeg ikke fik snakket med eller kunne huske navn på.
jeg blev sådan lidt dep. da jeg kørte hjem fordi man havde været i sådan dejlig sfære.

håber vi ses igen
vh lu

T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 9/9 2012 16:08

Tusind tak for et godt arrangement, alle! :)

Marcus, jeg synes bestemt, det ville være fedt at samarbejde på tværs af landet, som jeg forstår, du lægger lidt op til. Vi kan jo dele erfaringer og hjælpe hinanden med idéer og kontakter. Jeg har nogle allerede, som jeg lige vil smide ind på tråden for int. veg.dag kbh.
HenrietteV
Forum-indlæg: 201
Opskrifter: 16
Område: Århus
Dato: 10/9 2012 07:18

Ja, tak til jer alle for i lørdags. Det var superhyggeligt, og hvor havde vi mange kunder i butikken! Flot flot arbejde i planlægningsgruppen!

Stor cadeau også til jer, der kom langvejs fra, og Lucifer, dine 1½ liter vand reddede risrulleproduktionen fra at gå helt i stå, så tak for det også. Det var hyggeligt at møde dig. :)
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/9 2012 08:12

:-) jeg tænkte når nu man ikke fik så mange knus om man så spare sammen i en pulje til næste gang , jeg tror jeg fik 1,5 det halve var hos luna der var en lille sød bebs i mellem. :-D
Kilroy
Forum-indlæg: 2928
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/9 2012 15:02

Lu : du skal få en extra stor krammer til fællesfråderen her i Budhahytten om en lille måned xD
Sider: << < 1 2 3