Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Den Internationale Vegetardag 2012 i Kbh

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Linse
Forum-indlæg: 605
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 19/9 2012 12:29

Jeg vil gerne komme og hjælpe kl. 12.30 :)
-Lucinda-
Forum-indlæg: 341
Område: KBH
Dato: 19/9 2012 12:46

Jeg er der fra kl. 13.
Med tegneblok;)
Julle
Forum-indlæg: 29
Dato: 19/9 2012 14:33

Virkelig godt arbejde, Tobias og Marcus :)
danda
Forum-indlæg: 113
Opskrifter: 3
Dato: 20/9 2012 10:03

Asta, fik du min mail om at Govindas-holdet gerne deltager med mad og musik som sidste år? :D
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 20/9 2012 19:51

Jeg får nogle flyers og sætter dem op på VUC ved nørreport st., Familieskolen Nørrebrogade og alle mulige steder herude i NV :-)
Mrs Darling
Dato: 21/9 2012 08:30

hvis jeg lyder retarderet i denne tråd er det mest fordi jeg prøver at oppe tråden ;)
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 21/9 2012 09:04

Tak Mrs Darling! :)

danda - Nej, men måske du har skrevet på min gamle mail som jeg ikke har brugt i et års tid..?
Jeg har skrevet til Jer fra astapernille@vegetarforening.dk, men ikke fået svar der..?!
Hvor er det dejligt, at I kommer!
Jeg kunne heller ikke forestille mig en 1. oktober uden Jer! :)

Linse og Julie Lea - Super! :)
Asta
Dato: 21/9 2012 09:09

Linse - Har du smagsprøver med? Eller hvor skal jeg sætte dit navn på?

Julie Lea - Har du også smagsprøver med? Eller kun tegnegrej? Husk at få lidt penge til papir/tegne-udstyr.

Jer andre der tager smagsprøver med: I er nødt til at gøre det for egen regning, vi DVF kan desværre ikke lægge ud for maden, selvom vi så hjertens gerne ville det! :)
-Lucinda-
Forum-indlæg: 341
Dato: 21/9 2012 10:36

Jeg ta´r nogle hjemmebagte brownies med:) JacobK har lovet at refundere mine udgifter - men har de fleste materialer selv...
Mette-
Forum-indlæg: 485
Opskrifter: 5
Dato: 22/9 2012 14:59

Jeg har ikke helt besluttet mig hvad jeg tager med, måske Lunas pølsehorn.

Men tænker lidt, at i Helles flotte brochure er der 2 opskrifter vi måske bør prioritere at lave på dagen, da folk så kan få en brochure og opskrift med hjem.

Så er der mon nogle der kunne tænke sig at lave Kirsten Skaarups Stryhn-gå-hjem-og-læg-dig-postej med noget lækkert hjemmebagt rugbrød til skåret i små smagsprøvehapsere eller Lunas fredsfisk?

http://hijaluna.wordpress.com/2012/01/19/fredsfisk/

http://kodfrifredag.wordpress.com/2012/03/01/stryhn-ga-hjem-og-laeg-dig-postej/
Mrs Darling
Dato: 22/9 2012 20:07

Jeg tror postejen er for meget arbejde for mig men jeg syntes bestemt nogle skulle lave den :D
Kirstine
Forum-indlæg: 212
Dato: 23/9 2012 12:11

Asta/Marcus - Jeg er med på kage bagning, har sendt en pm med mit nr, så vi kan aftale hvornår og hvordan mv. :)
Maj :)
Forum-indlæg: 722
Opskrifter: 27
Område: Andet
Dato: 23/9 2012 14:55

Er ved at rykke rundt på et møde, så jeg forhåbentligt kan være der ved 15tiden :) Medbringer godt humør og smagsprøver :)
Mrs Darling
Dato: 24/9 2012 14:26

Super-Maj
Linse
Forum-indlæg: 605
Opskrifter: 2
Dato: 25/9 2012 06:32

@Asta - jeg havde tænkt mig kun at hjælpe med opstilling, da jeg har en aftale om eftermiddagen... Men nu viser det sig, at jeg desværre ikke kan hjælpe alligevel! kommer muligvis forbi sidst på dagen, men jeg kan ikke komme før.
Asta
Dato: 25/9 2012 08:33

Linse - Det er bare i orden. Godt at du kommer! :)

Maj og Kirstine - Fedt! :)

Mette - Rigtig god idé, men lægger det ud til Jer andre at lave dem, da jeg har planlagt mine egne smagsprøver.

Er vi ellers ved at være klar til en dejlig GRØN dag, i SKØNT EFTERÅRSVEJR ???

:):):)
Maj :)
Forum-indlæg: 722
Opskrifter: 27
Område: Andet
Dato: 25/9 2012 14:17

Nu har jeg fået en masse terapifaglige vejledere til at rykke rundt på deres arbejdsopgaver, så vi kan holde mødet tidligere. Så jeg burde være der kl. 15 med en masse vegansk sushi :)
Mrs Darling
Dato: 25/9 2012 15:15

Jeg laver pizzasnegle, jeg tænker det er et godt alternativ til madpakken og til at få grøntsager i børnene min egen baby elsker dem :D jeg skal nok lave plenty :D

Glæder mig til at se jer allesammen

Butchu
Forum-indlæg: 69
Dato: 26/9 2012 07:46

Jeg kan godt lave fredsfisk.. Men kan ikke love det helt store, for har meget travlt de næste par dage.. Men jeg kan vel godt lave det dagen før? Men angående brochuren har jeg endnu ikke fået at vide fra min veninde, om vi kan printe på danmarks designskole. Ellers kan jeg printe på mit kollegie, har jeg da lige fundet ud af. :-) Men det var 200 stk.

Jeg har faktisk fundet på en anden idé, som jeg skal have udtænkt rimelig hurtigt. Jeg tror virkelig vi ville få meget opmærksomhed, hvis der var nogle, der gik rundt og lignede Miss Piggy og så delte flyers ud med et motiv af hende og så skriften \"Please, don\'t eat me!\" eller på dansk\" \"Vær sød ikke at spise mig!\".. Jeg har selv en grisetryne, griseøre, en pink boa, og faktisk to blondineparykker.. Og idéen er, at vi kun har trusser på og så blondine håret og boaen, der dækker vores opperdele.. Så skal vi have skrevet med maling både på ryggen og maven \"Please don\'t eat me!\"/Vær\' sød ikke at spise mig!\". Tænker at gå på Strøget og dele flyers ud i en time, hvis vi ikke er frosset til is inden og reklamere på den måde. Selvfølgelig kan vi også gøre det, at vi har noget pink tøj på - det kan jeg også sagtens have med. Men det grænseoverskridende og meget mere radikale er netop at have blottet hud.

Hvad tænker I? Jeg er nødt til hurtigt at lave flyeren, men det tager nok ikke så lang tid.. Men vi kan selvfølgelig også bare dele de andre flyers ud..
Butchu
Forum-indlæg: 69
Dato: 26/9 2012 07:51

Selvfølgelig kan vi også bare have en pink top på :-) Bare det er pink!!
Er der nogle, der ville være friske.. Kunne være bedst, hvis vi var to i hvert fald.. :-)
Sider: << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>