Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Den Internationale Vegetardag 2012 i Kbh

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 5 6 7 8 9 10 > >>
Mette-
Forum-indlæg: 485
Opskrifter: 5
Område: KBH
Dato: 30/9 2012 15:57

Trine: ej hvor er de skønne :)

Nirous: Højbro Plads ligger ved Strøget foran det hjørne hvor Illum, Cafe Norden, Cafe Europa, Georg Jensen og Baresso ligger.
Fra Nørreport skal du gå ned ad Købmagergade og når du kommer til Strøget, skal du bare fortsætte lige over ca 50 meter, så står vi der:)
Niirous
Forum-indlæg: 16
Område: Sjælland
Dato: 30/9 2012 16:10 | Indlæg redigeret den: 30/9 2012 16:11

dobbeltpost
Niirous
Forum-indlæg: 16
Dato: 30/9 2012 16:12

Mette - okay, mange tak! Så er det cirka der jeg nok mente det var :) ses imorgen så, håber vejret holder tørt!
Malene1984
Forum-indlæg: 59
Område: Midtjylland
Dato: 30/9 2012 16:56

Øv øv jeg må desværre melde fra, da jeg har pådraget mig en rigtig træls forkølelse - tror desværre ikke jeg bliver frisk til i morgen. Men håber at der dukker en masse mennesker op og I ellers får en dejlig dag:D

-Lucinda-
Forum-indlæg: 341
Dato: 30/9 2012 18:13

Jeg kommer til gengæld og jeg har chokolade/valnødde-brownies med...
Mette-
Forum-indlæg: 485
Opskrifter: 5
Dato: 1/10 2012 06:39

Glædelig International Vegetardag :)

Vi ses i dag fra 12.30-18.00ish på Højbro Plads - vejret lover tørt, så det skal nok blive en god dag.

Dejligt at se at der kommer flere smagsprøvelavere her i sidste øjeblik :)
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 1/10 2012 08:48

Jeg vil også sige:

Glædelig International Vegetardag! :)

Vi får en super dag i skønt efterårsvejr!
Ses!

:):):)
tifhest
Forum-indlæg: 183
Dato: 1/10 2012 09:36

Jeg er desværre blevet syg,men da,jeg har lavet smagsprøver igår,dog kun 25 stk,men mange bække små..:-)vil jeg prøve at komme ind med dem,smutter dog hjem i seng igen.
Medmindre jeg får det bedre.
:-)
Ønsker en fantastisk vegetardag til alle!
tifhest
Forum-indlæg: 183
Dato: 1/10 2012 09:36

Jeg er desværre blevet syg,men da,jeg har lavet smagsprøver igår,dog kun 25 stk,men mange bække små..:-)vil jeg prøve at komme ind med dem,smutter dog hjem i seng igen.
Medmindre jeg får det bedre.
:-)
Ønsker en fantastisk vegetardag til alle!
Perfect_Circle
Forum-indlæg: 62
Dato: 1/10 2012 09:57

Er desværre heller ikke i stand til at komme.. Øv, øv, øv... Havde ellers glædet mig :(.
Nå, men jeg ønsker jer en super god dag! Vejret er rigtig pænt herovre, så det lover jo godt :) Glædelig vegetardag!
-Lucinda-
Dato: 1/10 2012 10:36

Jeg er blevet lidt forsinket, men prøver om jeg kan nå at være der senest kl. 2...
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 1/10 2012 10:39

Have a great day, folks!
Be great if I could join you all... :)
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 1/10 2012 21:16 | Indlæg redigeret den: 2/10 2012 13:07

Mange tak for en rigtig god dag, der giver mig håb for fremtiden og energi til fremtidig aktivisme. <3
Jeg tror Go Vegan vil lave noget igen allerede på International Veganerdag 1. November, men det bliver muligvis bare os selv.
Jeg synes dog stadig vi skal holde dette store arrangement i sommertiden næste år, i en weekend eller efter arbejdstid fredag. Ingen kender "international vegetardag" alligevel, og for aktivisterne tror jeg også dagen er ligegyldig, men til gengæld ville mange flere omnier være tilstede, være ude længere tid pga. varmen og solen, og måske være i bedre humør, tænker jeg, som jeg klart ser som det vigtigste: "Outreach". I dag var vejret rigtig godt, men det blev koldt henad slutningen, folk var på arbejde, og det kunne ha' været virkelig koldt og gråt, hvis vi havde været uheldige med dagen. Men jeg synes personligt alligevel i år var en stor succes, men jeg kan ikke sammenligne med de tidligere, da jeg ikke har været med til dem før.

Go Vegan fik solgt en hel masse t-shirts og fik sænket vores underskud i alt det vi selv har lagt ud for betydeligt - tak! Vi fik også nogle enkelte støttemedlemmer, og hvis du i øvrigt gerne vil være støttemedlem, kan du lige skrive til eks. mig. :)
Det koster min. 75/år, men månedsstøttemedlemmer er selvfølgelig endnu nicere, og det bliver jeg også selv, så snart vi får vores betalingsservice op at køre.
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 1/10 2012 21:26

jeg siger os tak for i dag og jeg fik en fin t-shirt 150 kr var en fin pris for så fin en t-shirt ;D

Jeg vil gerne være støtte medlem :)

Og tak til alle andre deltagere for lækker mad, kage, kram og hygge :)

Jeg kender en der går på uni i jylland, hun skrev glædelig vegetardag til mig, hun vidste det var i dag, da de fejrede det i kantinen på hendes skole :D

Krams fra os
Veo
Forum-indlæg: 162
Dato: 1/10 2012 21:27

Hey Marcus, jeg er frisk på noget til veganerdagen :)
Synes godt nok det var vildt dårligt stil, at der var ikke vegansk mad til vegetardagen (ja det er muligvis en vegetardag, men come on), så jeg vil gerne holde mig til at lave noget på veganerdagen fremover. Så bare sms mig, hvis vi skal finde ud af noget :D
-Lucinda-
Dato: 1/10 2012 22:27

Jeg syntes personligt godt, der var nogle ting, jeg kunne have gjort bedre for mit eget vedkommende - tror ikke helt, folk fangede konceptet i at "blive tegnet som en grøntsag"- men man lærer jo af sine fejl og jeg stiller i hvert fald gerne op til mere i fremtiden - for det var jo super hyggeligt:)
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 2/10 2012 08:55

Det var hyggeligt at få set nogle af jer. Super godt arrangement og hvor var I/vi heldige med vejret!

Dejlig mad - og jeg er helt tændt på at skulle lave fredsfisk til julefrokosten - nui den var guer!!!
:D
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 2/10 2012 13:03

der var da masser af vegansk mad?
-Nanna91-
Forum-indlæg: 409
Opskrifter: 23
Dato: 2/10 2012 13:30

Er der ikke nogle der ligger billeder op ? :D
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 2/10 2012 14:05

Tak for et vellykket arrangement i går!
Tak til alle Jer skønne frivillige der kom med smagsprøver og hjalp til med alt muligt!

Det er så fedt, at International Vegetardag har manifesteret sig i den Danske muld og vokser sig lidt større for hvert år! :)

Marcus - Ja, jeg vil gerne være med til at lave et arrangement i feks juni måned:
Danmarks Veganerrevolution 2013
Men vi skal allerede til at tænke på HVOR og så lægge en ansøgning ind hos kommune og politi.
Jeg er på! :)

Der var da kun vegansk mad hos os i DVF - tror jeg..

Men for lige at slutte den af fra i går, så var vi ikke frivillig nok og der var heller ikke smagsprøver nok.
Sikkert nok fordi det var en mandag, men det gik jo godt alligevel og det bliver bedre næste gang..
Sider: << < 5 6 7 8 9 10 > >>