Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hellere nøgen end pels!

Aktivisme, Happenings & Organisationer

enLouise
Forum-indlæg: 179
Område: Århus
Dato: 24/2 2013 16:42

Hej dyrevenner,
På onsdag d. 27/2 kl. 15.30 går Dyrenes Alliance Aarhus på Store Torv og viser vores modstand til pels. Dette gør vi kun (!) iført et banner, hvorpå teksten "vi går hellere nøgne end at gå med pels" står skrevet.
Jeg synes det kunne være fedt at se nogle af hovederne fra Vegetarkontakt til dette event - så kom og tag dine venner i hånden!

Det skal lige siges, at man gerne må have lidt tøj på under banneret. Og er du helt ikke-så-pjattet med nøgne lemmer i vinterkulden, så skal vi også bruge nogle, der gider dele nogle foldere ud!

Jeg håber på stort fremmøde, efter aktionen tager vi samlet på Baresso og varmer os :)

Læs mere her:

https://www.facebook.com/events/596706370355522/?fref=ts
dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 24/2 2013 18:31

er det ikke MEGA koldt?! o:

(+ kan man ikke blive sigtet for blufærdighedskrænkelse?)

Føler mig som en spielverderber...

<3
GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 24/2 2013 23:15 | Indlæg redigeret den: 24/2 2013 23:26

Efter det er der demo mod skiffergas
http://www.facebook.com/events/565460486805161/
coppy
På byrådsmødet den 27 februar skal Frederikshavn Kommunes byråd tage endelig stilling til Totals ansøgning om fase 1 af de planlagte prøveboringer i kommunen.
Derfor demonstreres der udenfor byrådssalen kl 17:30 derovre.

Men for alle dem, som ikke har mulighed for, at tage derover,
Vi opfordrer alle til at komme og sige nej tak til skifergas på RÅDHUSPLADSEN I KØBENHAVN KL. 16.00 Demonstrationen er arrangeret af bekymrede private borgere.

Skal et fransk firma som Total, som end ikke er velkomne i Frankrig ha´lov at sætte ben på dansk jord?! HVORFOR skal de sprænge her, når undersøgelser overalt fra, viser at det har katastrofale konsekvenser for miljøet. Tyskerne vil ikke ha´det i nærheden af deres grundvand, så hvorfor si´r man ja i DK?! orøvrigt til et firma, som forlangte 2000 slaver, da de arbejdede i BURMA - og det fik de!! Skal de ha´ lov at tjene penge på dansk jord? Nej, blev der sagt!! Kom og vis din foragt!

dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 25/2 2013 08:47

man burde kunne få "politisk aktiv"-fribilletter fra dsb.
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Dato: 25/2 2013 17:43

Enig med Dompap :)

Held og lykke med demonstrationerne, håber det sætter nogle tanker igang hos nogle og påvirker nogle beslutninger.
Eibx
Forum-indlæg: 7
Område: Århus
Dato: 25/2 2013 19:54

Det kunne sgu være rigtig sjovt at deltage, men jeg har først fri fra arbejde ved en halv 5 - 5 tiden.

Hvis der stadig er action der over, kommer jeg meget gerne forbi - om alt så bare for en kop kaffe.
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Dato: 13/3 2013 09:24

Hvordan gik eventet? :)
Lilith
Forum-indlæg: 61
Område: KBH
Dato: 13/3 2013 15:07

De kan låne min skindfrakke !ja

Hvad??? Det er da ikke en pels, så hold op med at brokke jer :)