Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

"Ikke-Aktivisme": Northside Festival

 

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: 1 2 > >>
sle
Forum-indlæg: 50
Område: Odense
Dato: 16/5 2013 19:43

Hej!
Jeg ær en smule akavet socialt misanpassed svensker, der bor i Odense. Havde planerat med nogle væner ta till Northside i Århus men planer kan selvfolgeligt ændres. Så... Nu har jeg bilette till Northside, kunstnererer jeg vil se (særligt Nick Cave og Portishead) men ær pludseligt helt alene. Ær det måske nogen anden herefra som skal dit? Jeg har ikk noget mod at vare alene, men samtidigt ær det sjovt at træffe nye mennesker. :)

(I mår gærna sige \\\"hva?\\\" hvor mange ganger i vil). Jeg er superdårlig på dansk, men gør så godt jeg kan. :)
Taabis
Forum-indlæg: 491
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 16/5 2013 23:20

Jeg selv og et par andre veganere (ikke vegkon-brugere) tager fra København til Northside, skriv mig en pm. for mit nummer, så drikker jeg gerne en øl eller ti ;-).

Du har i øvrigt glemt The Fucking Knife på din "to see liste", jeg er i øvrigt mega go' til det svenske, så forvent ingen hva'er fra min side :-P.
sle
Forum-indlæg: 50
Område: Odense
Dato: 19/5 2013 14:49

Undskyld lidt forsinket svar, har det supertravlt på arbejdet og har lige precis flytet så.... tusind ting samtidigt.
Alligevel, superhyggeligt! Sender et PM med mit NR så håber jeg vi kan ses før en øl. Måske det ær flere herefra (eller andre) som vil mødes op?

Jeg ær dær alle dager, og så vad jag ved serverer de kun vegetarmad på selve festivalen og jeg ær nok gammel nok at ikk ville spise pommes frittes hver dag... Men nå. Vi må se. :)

Og selvfolgeligt skal jeg kigge på The Knife! Ær supernysgerrig på Deap Vally også. Det bliever nok fedt!
Anonymous
Forum-indlæg: 1188
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 19/5 2013 19:41

Jeg skal derned også og ligeledes skal Kilroy her fra siden!

Kunne være super hyggeligt at mødes!
SuneB
Forum-indlæg: 17
Område: Århus
Dato: 19/5 2013 20:09

Mon ikke vi faktisk er en del veggies, der skal på Northside? Det skal nok blive hyggeligt.
MichelleB
Forum-indlæg: 65
Område: Århus
Dato: 19/5 2013 21:59

Jeg kommer også - som frivillig - har indgangsvagt fredag 10.30-18.30 og søndag 18.30-03.00:-)
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/5 2013 01:49

Som Plante skriver kommer jeg også alle 3 dage:D
Det kunne være hyggeligt at mødes !
Jeg er let genkendelig på min nepalesiske hat;) og rent undtagelsesmæssigt vil 40 13 79 79 være tændt med jævne mellemrum...
NS ftw !!!
Kilroy/Per.
sle
Forum-indlæg: 50
Område: Odense
Dato: 20/5 2013 15:44

Aye!
Det lyder super.
MichelleB: Ved du hvordan det ær med veganermad inne på festivlen? Man må ju ikke med bringe egen mad hvis man ikk har "lægerbevis"... Jeg mail'ade dem lang tid siden og spørge om os der er strikt vegetar, men fik ikk noget svar. De har ju kun garanterat vegetarisk mad men... Halloj? :) Vil ik va nædt til at ta fra området kun før att få något riktigt at spise.

Med kun en månad kvar, så må vi virkeligen styre op en træf! Jeg vil snige mig rundt hele tiden, men måske vi kan bestemme en tidspunkt nær vi kn træffes og sige halloj til hinanden? Jeg har ikk haft tid endnu til att kigge på programmet men... Nogen dag/sted kan vi nok finde ud af? :)
MichelleB
Forum-indlæg: 65
Område: Århus
Dato: 20/5 2013 17:27

Mht til maden ved jeg desværre intet om, hvem der har bod derinde..... Jeg ved der er travlt med at lave vagtplaner men måske du skulle prøve at sende igen. Det ville være virkelig nitte, hvis der kun er de sædvanlige burgere osv:-0
sle
Forum-indlæg: 50
Område: Odense
Dato: 20/5 2013 18:28

Okeydokey, nu skriver jeg mest før planlagt før mig selv. ;)
På fredag vil jeg se:
Peter Sommer 13:45
Kaizers Orchestra 18:30
Teagan & Sara 21:15
The Knife 22:45

Måstke Nephew 00:30 (Tror nok måske jeg sover då) (Kommer Marie Key og gør duo??)

Lørdag:
Kings of Convenvience 14:45
(Mø 21:15)
Nick Cave 21.15
Flaming Lips 22.45

Søndag:
Ellie Goulding 13.15
Goglol Bordello 16.45
Deap Vally 17.00
Portishead 22.15

Men varfor spiller Bikstok och Deap samtidigt?? (Og Mø/Nick Cave, føler lidt syndt om Mø)

Nååååå

Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 21/5 2013 06:06

Har endnu ikke set hele programmet men er helt klar på Cave, Kaizers, Nephew, Flaming Lips, Arctic Monkeys og Bigstok og sikkert en del andre :D
MichelleB
Forum-indlæg: 65
Område: Århus
Dato: 30/5 2013 12:49

Jeg har lige modtaget denne mail fra Northside ang veganisme og mad - så send mig lige en besked hvis I ønsker den sendt som mail, så I kan printe den ud:-)

Hej Michelle



Tak for din mail.




Vi har selvfølgelig fuld forståelse for jeres situation og vil forsøge at imødekomme det på bedste vis. Vi kan love, at der vil være noget for enhver smag, og ligeledes tilbud til veganere, bl.a. vil der være rawfood (Råbar) og forskellige supper at finde. Derudover har vi snackboder og frugt. Med det sagt er naturligvis OK, at I selv medbringer lidt mad. Blot print en kopi af denne mail og medbring ved indgangen.




I kan også finde mere info her: http://northside.dk/faq/




God dag og god festival! :)









Bedste hilsener / Best regards



Thomas Nymark Horsted

Projektleder-praktikant



NorthSide

Vestergade 5, 3. Sal DK 8000 Aarhus C

Tlf. + 45 86 120 121

thomas.horsted@northside.dk

www.northside.dk




"Don't try to be an apple if you're a banana."
Britta
Forum-indlæg: 59
Opskrifter: 1
Område: Andet
Dato: 31/5 2013 00:42

Ud over raw food ser det ud til at der også bliver veggie hot dog :-)
Taabis
Forum-indlæg: 491
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 2/6 2013 00:49

Fedt, godt arbejde, Michelle!
sle
Forum-indlæg: 50
Område: Odense
Dato: 3/6 2013 15:29

Virkeligen, mailet kom fram så super tak!
Jeg spørgte inden på deres FB men fik kun svar om vegetarmad og ikk noget om helt veganskt. Men virker jo ikke som om det skal vare nogle problemer alls. :) (Jeg kan slet ikk leve på bare pommes frittes en hel weekend endnu en gang... Puah.)

Molotove
Forum-indlæg: 128
Område: KBH
Dato: 3/6 2013 16:14

Juhu!! Rawfood og veganske hotdogs på Northside?? Jeg havde indstillet mig på at leve af falaffel og frugt hele weekenden, men det dér er sgu meget mere kosher! :)
MichelleB
Forum-indlæg: 65
Område: Århus
Dato: 4/6 2013 13:55

Det glæder mig at hjælpe:-)
Jeg er heldigvis så heldig at man som frivillig selv må medbringe mad og ellers kan købe lidt billigere i en restaurant på de frivilliges område, hvis jeg ikke har noget med selv.....
Det gavner jo også dem selv at have andet end almindelig nasty festivalmad!
Annie
Forum-indlæg: 67
Område: KBH
Dato: 12/6 2013 09:27

Jeg skal også på Northside, og vil hellere end gerne mødes med flere grønthoveder.
MichelleB
Forum-indlæg: 65
Område: Århus
Dato: 12/6 2013 09:43

Mit meget lidt hemmelige fon nr er 51248634 - hvis nogen skulle have lyst til at ramle sammen eller something:-)
sle
Forum-indlæg: 50
Område: Odense
Dato: 12/6 2013 17:18

Mitt lige hemmelige nummer ær +46763050550 (man bliver væl aldrig riktigt dansk).
Nu ær det kun et par dager kvar. Jeg ær superstressed, skal afleverere min PhD avhandling til Print&Kopi på fredag morgen sedan tar jeg til Århus vid 12-tiden.

MEN...
Måske, det virker som om det ær en del herfra som skall till Northside?
Ær det ikk en god idé at kun mødes och spise en av de dær veganske pølser og ta en øl sammen ellers hvad som helst?

Midt førslag ær på Lørdag, (fredag kommer jeg vare træt... Puha).
Måske vi kan spise frokost sammens ellers? Hvad siger i? Jeg har et par kunstnerer jeg ær NØDT til att se, en hel del jeg virkeligen vil. Men det vore supersjovt med et meetup så.

Og advarsel, jeg ær svensker. Kan godt førstå dansk. Men ni må ikk helt sikkert førstå mig.
Sider: 1 2 > >>