Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Støt vegansk mad på TV

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: 1 2 > >>
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 20/5 2013 20:48

Kære grønne mennesker,

jeg er blevet inviteret til at deltage i et nyt madprogram på TV2 Fri, og jeg har inviteret Henriette fra Grøn, Sund & Lækker! og Luna fra Månebarnet med.

Sammen vil vi præsentere en (megalækker!) vegansk ret, som tre dommere så skal bedømme. De udvælger seks finalister, som skal dyste om at vinde i regionen (Østjylland). Og det er så her, I kommer ind i billedet! De seks finalister skal nemlig dyste om publikums gunst. Det vil sige, at det er publikum på dagen, der bestemmer, hvem der vinder i regionen og skal videre til landsfinalen.

Derfor har vi brug for, at der dukker en masse vegetarer og veganere op og støtter os!

Det her er en god mulighed for at fortælle historien om, hvorfor vi ikke spiser dyr, og være med til at sætte fokus på vegansk mad i et landsdækkende medie. Eksponeringen er selvfølgelig bedst, hvis vi vinder det hele, så vi har brug for jer. Mød op, hep på os, stem på os og gør noget godt for vores fælles sag! Det vil helt sikkert kunne inspirere andre til at leve en grønne og mere dyrevenlig livsstil.

Optagelserne finder sted:
Lørdag d. 15. juni på parkeringspladsen v. Glasmuseet i Ebeltoft
Efter planen er det klokken 18.30, I skal være der til at stemme, men kom I god tid og hep på os :D

I skal endelig tage en masse mennesker med, som gerne vil være med til at bakke op om os. Det foregår udenfor, så der er plads til alle dem, det skulle være, og jo flere, der kommer, jo større er chancen for, at vi går videre til landsfinalen.

<3 & Kikærter,
Thomas
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/5 2013 22:09

Woops clasher med Northside...

Men held og lykke!!! :D
Kilroy
Forum-indlæg: 2942
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 21/5 2013 03:59

SEJT SEJT SEJT !!!!!!
Hvor er det bare for godt...og I er de tre bedste til at repræsentere os..OG vinde xD
Som Planten skriver er vi nogle, der på det tidspunkt nyder NorthSide, så I må altså liiiige få flyttet den optagelse ;D
Alt mulig held og vi vil være med jer i ånden på tidspunktet og tage en veggiedans foran en eller anden scene :D:D
Amy
Forum-indlæg: 567
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 21/5 2013 12:58

Fedest! Begynder at spare sammen til en tur til jylland med det samme! :D
mailis
Forum-indlæg: 124
Opskrifter: 11
Område: Sjælland
Dato: 21/5 2013 17:23

Det lyder godt nok spændende! Har desværre ikke mulighed for at komme... men vil ønske jer held og lykke og rigtig god fornøjelse!
JensD2013
Forum-indlæg: 305
Dato: 21/5 2013 18:34

Hvor er det fedt. Der er virkelig brug for noget veganermad i fjernsynet..... jeg glæder mig til at se programmet på min nye yndlingskanal TV2 Fri. Held og lykke til jer alle sammen. :D
T-rex
Dato: 21/5 2013 20:25

Yey for Amy... Yeymy! :D

Tak for held og lykke !ja Vi har brug for, at der kommer nogen! Jeg ved godt, det er en lille tur væk fra Aarhus, men det er jo i en god sags tjeneste, så forhåbentlig er der nogle af jer, der kan komme og stemme :)
lone K
Forum-indlæg: 74
Område: Østjylland
Dato: 22/5 2013 07:57

Vi kommer 2-3 styks herfra Ø.Alling, har lige netop fri den dag, glæder mig! ;) <3
Anderkisten
Forum-indlæg: 520
Dato: 22/5 2013 09:22

Det lyder fanme genialt - og nu man alligevel ikke har fået taget sig sammen til at købe en billet til Northside - og bor inde for lyddistance derfra, så kan man jo lige så godt forlade byen, så man ikke skal sidde og ærgre sig - Så mon ikke jeg dukker op og støtter jer.
T-rex
Dato: 22/5 2013 15:49

!ja Sådan, Lone K! Dejligt :)

Yey, Anderkisten, kom endelig, så skal vi nok synge en sang for dig, mens vi laver mad ;) Jeg kan growle! :P
Hrlysgaard
Forum-indlæg: 174
Dato: 22/5 2013 17:05

Ønsker jer alt muligt held og lykke. Swing den kniv tjekket og vind det hele. Jeg er desværre ude og spille på dagen!;)
-Nanna91-
Forum-indlæg: 409
Opskrifter: 23
Dato: 22/5 2013 17:18

ØV ville virkelig gerne have kommet og bakke jer op :( men kan ikke :S
I må lige sige til hvornår det bliver vist (jo mindre det er direkte??)
Om ikke andet skal jeg nok sende en masse telepatisk hep!
HenrietteV
Forum-indlæg: 201
Opskrifter: 16
Dato: 23/5 2013 07:44

Juhuu, Lone! Glæder mig til at se jer. :)
Amy
Forum-indlæg: 567
Opskrifter: 2
Dato: 23/5 2013 08:00

Bare lige for ikke at dukke op det forkerte sted: er adressen Strandvejen 8, 8400 Ebeltoft?
lone K
Forum-indlæg: 74
Område: Østjylland
Dato: 23/5 2013 10:15

Hej Amy, efter min bedste overbevisning er det den rigtige adresse, det er i hvertfald der vi kommer hen, med mindre Thomas giver anden besked :D
dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 24/5 2013 20:41

Fuck det kan jeg ikke. )))-:

Held og lykke!
T-rex
Dato: 25/5 2013 21:49

Det ser meget rigtigt ud, Amy :)

Tak, Dompap.

Forhåbentlig er der en masse af jer, der kan :D Kom glad, kom mange!
T-rex
Dato: 7/6 2013 23:41

Bump :) Om en uge!
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1344
Opskrifter: 13
Dato: 8/6 2013 06:01

Yea god stil
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/6 2013 13:05

Hej allesammen. Vi er desværre ikke gået videre, men vi har haft en fremragende dag og vi har fået sagt "vegansk" og "mad med medfølelse" masser af gange. Lækre billeder af maden vi havde med følger! :D
Sider: 1 2 > >>