Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Foredrag/Happenings, veganisme i Odense

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Ocean
Forum-indlæg: 4
Område: Nordjylland
Dato: 17/4 2014 07:31

Hej veganere,
Som skrevet, er der nogen som ved hvad der rører sig i Odense for veganere. Jeg vil gerne møde andre veganere fra Odense, opleve spændende foredrag og fællesspisning m.m..
Ocean
Dato: 17/4 2014 07:32

Jeg har allerede læst om Folkekøkkenet, som jeg glæder mig til og besøge på næste torsdag.
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 30/4 2014 16:51 | Indlæg redigeret den: 30/4 2014 17:05

Hej Kristen.

Der foregår ikke det helt store i Odense så tit igen ift. fællesspisninger, men nu er der postet et link under Madklubber & Fællesspisning om, at man kan melde sig til fællespisning i Odense til at mødes på restauranten Paprika til fællesspisning der d. 7/5, postet af Menadian med link til, at melde sig til eventen på Facebook og kontakt oplysninger til at melde sig til hos Menadian :) ;)

De laver udmærket vegansk og vegetarisk mad på Paprika, som ligger i Nørregade tæt på Odense Banegård :)

Er det foredrag generelt du tænker på eller det noget mere specifikt ang. veganisme?

Og velkommen her til Vegkon. :)
Ocean
Dato: 8/7 2014 19:32

:) Tak for hjælpen Marianne48,

Jeg havde slet ikke set at der var kommet post fra dig. Troede egentlig at jeg ville få en mail, hvis der lå nogen beskeder til mig herinde.

Jeg må da lige huske og kikke herind engang imellem. Vil se hvad Paprika har og byde på en dag.

Med venlig hilsen
Bellacci
Forum-indlæg: 503
Område: Fyn
Dato: 12/7 2014 08:53

Hey Kristen..

Jeg er selv lidt på udkig. Er mere vegetar end veganer, håber dog ikke det er et problem :).

Hvis du hører om noget spændende, må du meget gerne sige til :)
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 12/7 2014 13:49

Hvis I savner noget at lave, ved jeg, at DA også er aktiv i Odense. :)
Marianne48
Dato: 13/7 2014 13:10

Velbekomme Kristen :)

Jeg ved ikke, om det kun ved personlige beskeder til en, at man får en mail i sin indbakke eller måske under spam, jeg selv har ingen funktioner slået til med at modtage mail post ang. indlæg i tråde her på Vegkon, og jeg er som sagt heller ikke sikker på, om man kan det ;)
Marianne48
Dato: 13/7 2014 13:14

Men ellers postes der under Madklubber og Fællesspisning, hvis der er nogen, som arrangerer fællesspisning i Odense....så godt at holde øje der indimellem ;) :)