Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Bolsjefabrikken

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Zhcoop
Forum-indlæg: 663
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 2/4 2015 01:09

Hej Veggies :]

Har en besked fra bolsjefabrikken:

Hej Aktivister.

Vi har længe snakket om at få åbnet cafeen på bolsjen, og nu vil vi få sat gang i det!

Derfor inviteres I til et møde nu på torsdag d. 2/4 i Nørrebro kunsthus kl. 18:00 - det ligger på Drejervej 25, lige ved nørrebro st.

Hvis I kender andre som kunne være interesserede i at være aktivist eller på en måde have en finger med ispillet så inviter dem endeligt med til mødet torsdag :)

Håber at se et godt fremmøde - jeg sørger for at der vil være lidt kaffe og snacks!

Giv venligst besked om du deltager i mødet hurtigst muligt.

// Josefine Christensen

Zhcoop
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 2/4 2015 03:29

Jeg tænker selv at forslå noget magic (the gathering) kortspils hygge aftener - altså ikke turnering som sådan, bare hygge spil med alle kort i fra alle serier, og mest spille for at være sammen med andre mennesker, ikke for at vinde ;] selvom det kan være svært, hehe..

Tænker også at man kunne lave noget strikke klub...

eller noget vegetar/veganer hygge - kage dag? :P
Victor
Forum-indlæg: 134
Område: KBH
Dato: 3/4 2015 18:49

Det lyder slet ikke dårligt, er der noget sted/kalender hvor man kan se hvad der foregår?
Zhcoop
Dato: 4/4 2015 19:01

Der kommer nok til at starte noget op hver anden søndag med folkekøkken og hygge cafe, her i løbet af april. Skriver mere når det er - og hvis man gerne vil være med til folkekøkken, cafe hygge eller andet på bolsjen, så sig ende frem :]
heineholger
Forum-indlæg: 1
Dato: 16/4 2015 11:55

Halløjsa! Kommer du også her? Hvad med "fællessang"? Jeg tænker ikke på klassisk fællessang, hvor man sidder og synger fra en sangbog. På Tinkuy (spirituelt træningscenter på Nørrebro) prøvede jeg en aften at være med i, hvad jeg tænker på: Et lille band bestående af guitar og tromme, samt en forsanger, og så sang vi simple og rytmiske mantraer. Det var faktisk en utrolig opløftende oplevelse og jeg lagde mærke til, at alle andre også gik derfra med et stort smil på læben. Desværre tilbyder Tinkuy kun dette en sjælden gang ind imellem, måske en gang om måneden, og jeg gad godt at deltage i dette hver uge. Det jeg taler om er altså mere en rytmisk fælles jam over positive mantraer end egentlig fællessang

KH og Kram

Heine
Zhcoop
Dato: 16/4 2015 13:29

Det lyder meget hyggeligt :]

Indtil videre bliver det hveranden søndag sammen med noget folkekøkken. Det starter op her inden så længe - skriver igen når jeg ved nærmere.

Man er velkommen til at lægge hovedet i blød med spændende aktiviteter man kan lave i en cafe og gøre den endnu hyggeligere ^^
Victor
Forum-indlæg: 134
Dato: 16/4 2015 20:28

Magic lyder meget godt (selv om mine dæk er så gamle at de er rene jokes idag pga. powercreep), brætspil og den slags kunne også være fedt. Det der andet kortspil, hvor man skal stige i levels ved at dræbe monstre og den slags... Munchkins, ja.
Zhcoop
Dato: 20/4 2015 20:07

Magic er godt ^^ gamle eller nye, alt er sjovt! hehe - vi har også mest gamle kort :P
Men der kommer helt 100 til at være brætspil og andet sjov at lege med - kom gerne med flere forslag - vi starter snart :D
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1599
Dato: 25/4 2015 16:09

Jeg bor i Haraldsgadekvarteret, så vil holde øje med folkekøkkenet :)
Zhcoop
Dato: 26/4 2015 23:36

På søndag skulle vi gerne gå i gang :] - kommer lige tilbage hvis der kommer mere info, hehe.

Hvis der er nogle der er friske på at hjælpe med folkekøkken eller cafeen, så er man stadig meget velkommen ^^
pieces
Forum-indlæg: 4
Opskrifter: 1
Dato: 2/5 2015 06:37

Det her lyder rigtig hyggeligt og meget nyt! Jeg kommer forbi i morgen for at være med!

har i stadig brug for flere hænder der hjælper til i køkkenet, eller skal man haft været til info møder osv. for at kunne være med som hjælpende hånd?
Zhcoop
Dato: 6/5 2015 00:06

Hvis der er flere interesserede kan jeg godt skrive næste møde herinde (hvis jeg når det i tide, hehe)

Det er så stille startet op, og det var en rigtig hyggelig første gang :] så jeg håber vi kan hive flere dejlige mennesker til ydre nørrebro, for at spille spil, lytte til digte og musik, drikke kaffe, te og hvad vi ellers kan finde på af sjov og løjer.

Det bliver d. 17. Maj, næste gang :]
igen både café fra kl. 12:00
og folkekøkken fra kl. 18:00
Zhcoop
Dato: 11/5 2015 11:35

https://da-dk.facebook.com/events/866520043420296/

Her er eventet på fb, så kan man gå ind og dele det osv :]

Vi ses på søndag!
Zhcoop
Dato: 18/5 2015 23:43

Jeg vil lige smække min nyfarvede plakat op herinde :D - og håbe at se nogle flere næste gang! det var lidt tomt, nok mest pga det noget ustadige vejr, med solskin, hagl og en lille vind.

Men! den 31. maj er vi klar igen :] og DER bliver det gulv og grønne skove ^^ satser vi på...