Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Anima, bekræftelsesmail

Aktivisme, Happenings & Organisationer

KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1596
Område: KBH
Dato: 15/5 2016 16:35 | Indlæg redigeret den: 15/5 2016 17:56

I onsdags blev jeg ringet op af Anima. For at gøre en kort historie endnu kortere, så endte opkaldet med besked om at jeg ville modtage en bekræftelsesmail. Jeg verificerede min emailadresse under opkaldet og har efterfølgende tjekket både indbakke og spam-folder, men jeg har stadig ikke modtaget en bekræftelse.

Jeg tænker at der må være andre, mere eller mindre aktive, medlemmer her på siden der ligeledes fik en sludder med Anima's medarbejdere i løbet af ugen? Såfremt det er tilfældet, har i så modtaget den lovede bekræftelse?
Det er mit indtryk at de var igang med at kime alle ned der på et tidspunkt har skrevet under på én eller flere af deres underskriftsindsamlinger.
Amanda Stampe
Forum-indlæg: 155
Opskrifter: 3
Område: Sjælland
Moderator
Dato: 17/5 2016 08:56

Jeg forsøgte at blive medlem flere måneder ved at de ringede til mig en gang i mellem og sagde at noget var gået galt med min bank. Til sidst registrerede jeg mig bare på deres hjemmeside i stedet :) - evt vent og se om pengene er blevet trukket, og ellers kan du jo bare oprette et medlemskab selv :)
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1596
Område: KBH
Dato: 17/5 2016 14:53 | Indlæg redigeret den: 14/6 2016 16:18

Tak for svaret.

Så er det jo nok et generelt problem. Jeg ville bare ikke kontakte deres support, eller tilmelde mig via hjemmesiden, hvis andre havde oplevet at det gik i orden af sig selv efter noget tid.

EDIT: Pengene blev trukket d. 1. Modtog dog aldrig den lovede bekræftelse.