Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vil du arbejde for Anima?

Aktivisme, Happenings & Organisationer

janbananvegan
Forum-indlæg: 78
Område: KBH
Dato: 10/3 2010 14:47

I øjeblikket er der ledige jobs hos Animas face2face teams i København

Vi søger unge dedikerede dyrevenner til at hjælpe med at sprede ordet om Animas kampagner og skaffe nye bidragsydere til vores arbejde. Der er både mulighed for at søge studiestillinger, hvor man arbejde 2 gange om ugen fra 16-18.30 og 30-timers stillinger.

OM ARBEJDET:
Som medarbejder i teamet er du med i front for dyrene hver dag og dit arbejde kommer til at have en direkte effekt for dyr der har brug for hjælp.

Vi går på gaden for at tale dyrenes sag og skaffe nye bidragsydere til Animas livsreddende kampagner. Arbejdet kræver derfor at du har en super menneskekontakt og er god til at formidle et budskab.

Du bliver en del af en engageret og dygtig gruppe, hvor der er god plads til din individuelle stil og dine ideer. Samtidig modtager du en god oplæring i alt fra indhold til teknik af vores energiske teamleadere.

Arbejdet foregår altid i teams, så du har mulighed for at hente ideer, energi og inspiration fra de andre på holdet.

Det er et job med enorm frihed og variation - men samtidig kræver det at du er ansvarsbevidst og opsat på at gøre en forskel for dyrene.

Arbejdet foregår i København.

Startlønnen er 100 kr i timen (75 hvis du er under 18) og stiger efter tid og hvor dygtig du er.

Så hvis du har lyst til et job med et unikt indhold og masser af frihed og samtidig vil gøre en indsats for at hjælpe dyr - så send en ansøgning til Jan Sorgenfrei på js@anima.dk eller ring på 3510 7070 og hør mere om jobbet.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

mvh
Jan
Oy
Forum-indlæg: 489
Opskrifter: 4
Dato: 10/3 2010 15:17

Når jeg engang flytter til KBH :D
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Dato: 10/3 2010 20:46

Hvis bare man havde mere styr på sine kilder og fakta og viden generelt :D :@
lyra
Forum-indlæg: 1310
Dato: 10/3 2010 21:56

er det ikke noget for Leif? :D
-Nanna91-
Forum-indlæg: 409
Opskrifter: 23
Dato: 11/3 2010 08:36

Jeg har selv været facer for Anima (meget kort), men det kunne ikke lade sig gøre i forhold til transporten :( Kan kun anbefale det ! Det er hårdt, men det er det værd :D
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/3 2010 08:57 | Indlæg redigeret den: 11/3 2010 09:00

Jeg ville elske at arbejde for anima....

Men det er desværre ikke en mulighed for mig :(
janbananvegan
Forum-indlæg: 78
Dato: 11/3 2010 13:02

@Mig? xD

man behøver ikke være et omvandrende leksikon for at blive facer - det vigtigste er at man er en troværdig og smilende person :)

man har en mappe med sig med masser af facts og der er teamleader tilknyttet holdet som kan svare på alt det du ikke kan - men tro mig, de folk man stopper ved ikke ret meget i forvejen om vores kampagner, så du vil hurtigt blive den der ved mest.
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Dato: 11/3 2010 17:47

Årh virkelig Jan?

Jeg synes det kunne være SÅ fedt, men jeg er netop ikke super stærk til, at huske hvor præcist jeg lige har de forskellige fakta.

Jeg tror lige jeg sender dig en mail så :D
DenBlaaKat
Forum-indlæg: 765
Opskrifter: 8
Dato: 11/3 2010 19:39

Jeg har allerede sendt en ansøgning :)
Min eneste bekymring er det at jeg skal sidde i tog en halv time, men på den anden side sidder jeg der i 15 min ved mit nuværende arbejde som ikke er særlig tiltalende..