Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Idéer til happenings...

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Oy
Forum-indlæg: 489
Opskrifter: 4
Område: KBH
Dato: 26/5 2010 10:53

Hey

Jeg tænkte på om der ikke var nogle, der havde nogle fede idéer til nogle sjove happenings, man kan lave? Både nogle der taler for vegetarisme og dyrerettigheder og også nogle imod pels =)

Jeg synes vi kører lidt i de samme happenings hele tiden i Dyrenes Alliance, så ville være ret med nogle input, til at finde på noget nyt og storslået :D

Der kan ses billeder fra den slags happenings vi allerede kører med, herinde: http://www.dyrenes-naestved.dk/foto.html

Jeg mangler inspiration!!! :D
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/5 2010 11:26 | Indlæg redigeret den: 26/5 2010 11:51

Hmm... Nu er jeg ikke selv så aktiv på den front. Men jeg plejer gerne at kunne komme på gode idéer. :)

Hvad med et grotesk modeshow - hvor modellerne er iført bamsefødder, bamsejakker, forskellige bamse-dyrehoveder, hundeskåle syet på en jakke eller anvendt som hat osv osv... Men ellers stylet lækre, og med lækker musik kørende? Ja og så skulle en masse antipels flyers selvfølgelig deles ud samtidig. Jeg tænker at det kunne virke ret godt at modellerne så ud som om de var dybt seriøse omkring deres arbejde samtidig med at tøjet var fjollet, barnagtigt og useriøst. Ja og grotesk taget i betragtning af hvad budskabet er.

Ved ikke om I allerede har lavet noget lignende?

Oy
Dato: 26/5 2010 11:38

Omg den er faktisk rigtig god Luna! :D Og så lave et rigtig 'seriøst' modeshow :D Med rigtig livagtige og cute bamser... Den bliver skrevet på som en af efterårets første happenings :D (Sommer er ikke så pels-agtigt jo :D )
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Dato: 26/5 2010 11:47 | Indlæg redigeret den: 26/5 2010 11:54

Gud hvor er det et skønt billede Luna

Ja det første ikk? Fik lige tilføjet nogle flere efter du skrev din kommentar tror jeg. ;)

Omg den er faktisk rigtig god Luna! Og så lave et rigtig \'seriøst\' modeshow Med rigtig livagtige og cute bamser... Den bliver skrevet på som en af efterårets første happenings (Sommer er ikke så pels-agtigt jo stort smil )

Dejligt at idéen kan bruges Oy. Ja du har nok ret i at der er et efterårsprojekt - så er der også et stykke tid til at gøre noget ekstra ud af det.

Jeg er nok ikke så stærk i et fremstille de forskellige designs som Organika, men jeg finder gerne på flere idéer og designs! Jeg kan dog godt bruge en symaskine eller en limpistol også. ;)

Oy
Dato: 27/5 2010 19:55

Org, kan være jeg kommer over og holder syklub med dig så, når tiden nærmer sig :D
Oy
Dato: 27/5 2010 20:05

Er der nogle, der har idéer til hvordan man designer kunstige salatblade? (Som skal bruges til kostumer)
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 27/5 2010 20:28

Måske male nogle affaldsposer grønne? og så klippe lidt i dem....
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 27/5 2010 20:30

eller noget stof med lidt lak på...
LadyNiaNaia
Forum-indlæg: 71
Dato: 27/5 2010 20:30

Så melder jeg mig til at være model :D

Oy
Dato: 27/5 2010 20:42

Ud flydende latex lyder sjovt... Hvor får man sådan noget henne? :D
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Dato: 30/5 2010 11:37

Hvor lyder det som en nice idé! :D
Jeg går også gerne catwalk, så længe det ikke er i alt for høje stiletter *GG* :P