Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

DA København holder kødbakke-event d. 14. august

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 1 2 3
SarahSoya
Forum-indlæg: 188
Område: KBH
Dato: 10/8 2010 16:53

Hø hø det er mange år siden jeg er blevet kaldt teenager hold da op!
Mother M. du ville langt fra være den ældste der dukkede op og ja det handler jo ikke om at ligge og være lækker, men at sende et budskab og så kan man vel ikke blive for gammel til at sende et budskab, og ønske at gøre folk opmærksomme på hvad der sker rundt i verden.
Jeg kan desværre ikke komme alligvel Kris.
Mother Mercury
Forum-indlæg: 138
Dato: 10/8 2010 17:10

SarahSoya; I know.
OliverH
Forum-indlæg: 449
Område: Odense
Dato: 10/8 2010 17:35

SarahS: Det er derfor jeg er her.
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/8 2010 17:48

Fedt du tar med - Mother Mercury! :)
Desværre kan jeg ikke komme den 14. :(

Jeg melder mig gerne frivilligt til at "spille" gammelt kød i bakken næste gang.. ;)

Hatten af for DA med de gode initiativer. Bare ærgerligt I ikke kan komme d. 1. oktober til Den Internationale Vegetardag på Kultorvet. Vi kommer til at savne Jer den dag..
Lindiana
Forum-indlæg: 82
Dato: 11/8 2010 09:01

Jeg har googlet mig frem til at catwalk-arrangementet først starter kl. 15 så det passer jo fint med at vi kan være færdige til den tid. Dejligt at se at så mange vil deltage..

Ja, det er super ærgeligt at vi ikke kan være med til vegetardagen, tilgengæld arrangerer vi helt sikkert noget på den int. veganerdag d. 1. nov. =)
Asta
Forum-indlæg: 715
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/8 2010 05:41

Okay Linda - lad høre fra dig vedr. veganerdagen. :)
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Dato: 12/8 2010 14:30

Kan desværre ikke komme alligevel..
Har ingen sms med bekræftelse sendt dog.
Mother Mercury
Forum-indlæg: 138
Dato: 13/8 2010 14:10

Okay, nu har jeg tænkt færdigt og min plan er at dukke op. Så må vi se hvor aktivistisk jeg blir, om ikke andet for at møde jer og se hvordan/hvad i gør. Har aldrig været med til sådan et event, så må indrømme det er grænseoverskridende. Håber det er ok.

Ragazzaccio, sms\'er nok lige til dig mht. til hvor du står henne.
noreply
Forum-indlæg: 137
Område: Fyn
Dato: 13/8 2010 15:46

Dumme regn. Du har bare ikke at dukke op i morgen!
@Mother Mercury. Det lyder rigtig godt du gerne vil komme, omend ikke så for at se hvad det er for noget. Der er i hvert fald helt sikkert plads til alle til sådan en aktion :-)
Ragazzaccio
Forum-indlæg: 50
Dato: 13/8 2010 19:09

Hey aktivister!

Vi bliver måske nødt til at aflyse kødbakken i morgen pga. regn, men det er ikke helt besluttet endnu. Vi venter lige og ser hvordan prognosen ser ud i morgen formiddag. :) Så I må meget gerne holde jer lidt opdateret herinde, eller bedre: sende mig en SMS for at høre om det bliver til noget eller ej.

Om ikke andet afholder vi 100% en lille anti-pels happening i forbindelse med den catwalk der finder sted på Strøget i morgen, og det sker kl. 15. Så der vil vi selvfølgelig også gerne se en masse af jer! Vi mødes ved Storkespringvandet kl 14.45! :)

SarahSoya
Forum-indlæg: 188
Dato: 13/8 2010 19:20

øv! tænkte godt tanken, dumme regn!
?
Forum-indlæg: 964
Dato: 13/8 2010 19:24 | Indlæg redigeret den: 13/8 2010 19:24

I kunne også overveje at flytte location til Spinderiet ved Valby station.
Det er delvist overdækket og uden turister. Men ellers lyder jeres pæls
demo også cool.

http://da.wikipedia.org/wiki/Spinderiet
Ragazzaccio
Dato: 13/8 2010 20:25

Ved du om der normalt er mange mennesker i Spinderiet? Jeg har aldrig været der...
Ragazzaccio
Dato: 14/8 2010 07:37

Det ser desværre ud til regn, så vi aflyser vores kødbakkehappening i denne omgang. :(
Men I må som sagt meget gerne møde op kl 14.45 ved Storkespringvandet hvis I vil deltage i vores protest mod pels i forbindelse med modeugens catwalk på Strøget! Vi skal bare sørge for at holde nogle bannere op så vi bliver synlige, gerne for pressen!

Vi ses derude! :D
Lindiana
Forum-indlæg: 82
Dato: 14/8 2010 08:03 | Indlæg redigeret den: 14/8 2010 11:17

The World’s Greatest Catwalk støttets af Kopenhagen Fur, og der vil være masser af pels på catwalken. Læs hvad de selv skriver om arrangementet her: http://www.kopenhagenfur.dk/avler/nyheder/nyhed?id=3574

Jeg håber I kommer. Kopenhagen Fur har arbejdet hårdt for at få så meget pels med på podiet som overhovedet muligt! Hvad de ikke informerer om er den enorme mishandling der ligger bag - MEN DET SKAL VI NOK GØRE FOR DEM!!

Jeg medbringer masser af bannere og skilte og flyers... KOM KOM KOM :D

Sider: << < 1 2 3