Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

International Vegetardag - Århus! (2010)

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Simone
Forum-indlæg: 81
Område: Århus
Dato: 25/9 2010 21:56 | Indlæg redigeret den: 25/9 2010 22:10

ANG. STRØM : Vi snakkede med ham der har Thorups kælder (værtshus på store torv), han sagde at vi skulle prøve Cityforeningen, så det gør jeg mandag....

Luna: Havde, som de sidste 2 søndage (suk), tænkt mig at komme til folkekøk. men jeg har svært ved at nå det...så nok desværre ingen fællesmad til mig. Fint med gaya og ganen :) og jo vi skal nok lige snakke om hvem der hænger hvor;)
Skal i jægergårdsgade på mandag, så jeg hænger op i Ren Kost, den hyggelige kaffebar :), måske superbrugsen og Netto i samme gade...

For at jeg kan kopiere imorg. skal jeg have min bonusmor til at komme til byen og låse mig ind (der gik ged i det med nøgler, skulle have haft dem i fredags så jeg selv kunne låse mig ind.....) har ikke kunnet få fat på hende, så lige nu ved jeg ikke hvornår det bliver...
men jeg gir lyd så snart jeg ved det :)

PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/9 2010 23:56

Det skrider jo fremad det her! :-D Kæft I er seje!

Men hvad er status på bord eller bukke/plade?? Rimelig vigtigt jo
PlanteædendePlante
Dato: 26/9 2010 01:21

I øvrigt virker det til at Helenes mail ikke er den rigtige på listen! For fik denne mail af en anden Helene hehe:

Hvem er du?!?
Jeg tror at du og en der hedder Luna har sendt mig en masse informationer om en eller anden klub som jeg ikke er med i... Øhh??? Bare så du ved det så tror jeg ikke at jeg er den Helene Rasmussen som du kender. Jeg går på en skole i Farum og jeg kender ikke en der hedder nikcola... Så sig til dine venner at de ikke skal sende beskeder til min mail-adresse.
Hilsen Helene
Ps. Jeg sender denne besked så der ikke opstår nogen misforståelser jeg vil lige sige at jeg ikke har tænkt mig at bruge nogen af de informationer om de forskellige personer du og Luna har sendt til mig.

Haha, en eller anden klub :-D Men dejligt at hun ikke har tænkt sig at stalke os hehe...

Men rettes må det
F:C:A:R
Forum-indlæg: 585
Område: KBH
Dato: 26/9 2010 05:45

Rofl, Plante.

MHT bukke og plader. var jeg på sagen i går. Det ser fint ud og de skal bare hentes, i Åbyhøj. :) (
der er vel ca. 5-6meter) Hvis ikke det er nok, har vi et havebord også..
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/9 2010 05:56 | Indlæg redigeret den: 26/9 2010 06:32

Mango: Nicholas fra Store Byttemarked ville forhøre sig hos deres administrative chef og vende tilbage snarest muligt. Hvis det ikke er muligt siger han, at de har nogle store presseninger vi gerne må låne. Men jeg ved ikke lige hvordan vi skulle kunne få dem i brug? Under alle omstændigheder tror jeg det er en god idé hvis du går i gang med at snakke med sølvbryllup-vej. ;) DMI truer os med én eller anden form for regn, så vi skal have tag over hovedet. Ikke mindst lydudstyret...

Jeg ved faktisk ikke hvor Food Not Bombs holder til henne. Jeg afventer endnu at høre fra HP, gutten jeg har skrevet med... Tænker vi lige må sikre os at de rent faktisk kan nå at bruge det, ellers må vi selv finde ud af at få det anvendt. Ved du hvad vi kan få? Har du aftalt med Mikkel at han tager med i Bazaren og henter det torsdag?

Simone: Ærgerligt du ikke kommer til folkekøkken. Der er ellers fortælleraften! :) Jeg skal være hjemme på mandag når Naturli' kommer med varer, har du tid til at komme forbi med nogle flyers?

Luna_Månebarn
Dato: 26/9 2010 05:57 | Indlæg redigeret den: 26/9 2010 05:58

Plante: Ha ha! Hvor er det skægt! :D Yeah... "Vegkon-klubben" - øh eller... Det lyder lidt som en eller anden randrusiansk biker klub fra 80'erne. ;)

-Amalie
Forum-indlæg: 152
Område: Odense
Dato: 26/9 2010 06:44 | Indlæg redigeret den: 26/9 2010 06:46

Hvor er det bare sejt alt det I får lavet !!! :D

Jeg har jo desværre ikke rigtig haft overskudet til at være med. Men regner i hvert fald med at kigge forbi på dagen! :)
Mama Sus
Forum-indlæg: 337
Opskrifter: 5
Område: Østjylland
Dato: 26/9 2010 09:56

Dejligt med bukke og plader..mon ikke det er nok med de 6-7 meter?

Jeg ser lige hvad jeg kan gøre med hensyn til pavillioner..

Luna jeg aner faktisk ikke hvor meget vi kan få, og jeg regnede egentlig med at Mikkel og jeg kunne hente det efter mødet evt. onsdag..der er jeg jo i Århus aligevel.

Lyder godt med strømmen, så håber vi det giver pote ;-)

Og så lige et ?..jeg har ikke fået tilsendt noget referat???????

Amalie, man skal kun hvis man har overskuddet, glæder mig til at se dig på fredag. :-)
Simone
Forum-indlæg: 81
Dato: 26/9 2010 11:03 | Indlæg redigeret den: 26/9 2010 11:11

Så er der kopieret!
Og den første er hængt op:)
- og Luna har fået en stak...

Kamille & andre ophængerererererer: Vi kan mødes ved det grønne hjørne:)
Sms mig!

Mangorossa: hvad er din mail, så kan jeg sende til dig...

Amalie: Bare dejligt at du kommer:) glæder mig til at se dig igen!

Luna_Månebarn
Dato: 26/9 2010 11:31 | Indlæg redigeret den: 26/9 2010 11:32

Mango: Jeg har sendt til alle. Din mail må være skrevet forkert ind. Eller den er endt i spam?

Simone: Det er super fedt at du har fået dem printet. :) Godt arbejde! Jeg tager nogle stykker med op til folkekøkkenet i dag og hænger op.

Amalie: Jeg er enig med Mangorossa og Simone. :)

Luna_Månebarn
Dato: 26/9 2010 14:03 | Indlæg redigeret den: 26/9 2010 14:06

Mango mama? Jeg har givet dit nummer til HP fra Food Not Bombs i forhold til nærmere aftale om frugt og grønt aflevering onsdag. :)

Mama Sus
Dato: 26/9 2010 19:36

Luna skat ;-) super, så hører jeg nok fra ham ;-)
Og jeg har fundet referatet..havde gemt sig mellem alt muligt crap i min indbakke ;-)
Undskyld at jeg tog jeres kostbare tid :-)
PlanteædendePlante
Dato: 26/9 2010 20:29

Ja, det må du sku nok sige Mango!!! Nu har jeg ca spildt ti sekunder af mit liv på at læse dit indlæg!! haha :-D
Luna_Månebarn
Dato: 26/9 2010 20:58 | Indlæg redigeret den: 26/9 2010 21:13

Lydmor siger at der skal lidt være et fungerende PA-anlæg eller lignende for at hun kan spille! Hun har selv kun et par studie-højtalere som hverken kan holde til, eller spille højt nok til udendørs brug. What to do...?

Edit: Hun skal også bruge et bord til sit keyboard og skærm...

kamille
Forum-indlæg: 180
Opskrifter: 1
Dato: 27/9 2010 06:33

Dem jeg kender spiller desværre ikke alligevel, da de har planer om at tage i byen bagefter..

Men det ser da ud til at det hele stille og roligt er ved at falde på plads:D
Mama Sus
Dato: 27/9 2010 09:25

Jeg har fundet et gratis køleskab, det står i trige. :

Køleskabet er endnu ikke afhentet, det står udenfor i min forhave.
Du kan bare komme og hente det på Gammel Landevej 49C 8380 Trige. Pavilionen kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Jeg vil gerne hente det, men mangler en til at bære og et sted at stille det?? Nogen forslag?

Dato: 27/9 2010 11:28

Lydmor siger at der skal lidt være et fungerende PA-anlæg eller lignende for at hun kan spille! Hun har selv kun et par studie-højtalere som hverken kan holde til, eller spille højt nok til udendørs brug. What to do...?

Edit: Hun skal også bruge et bord til sit keyboard og skærm..

Hvor dælen skaffer man lige sådan et PA-anlæg? Jeg troede btw at der var styr på højtalersagaen..:)
Mama Sus
Dato: 27/9 2010 11:41

Nu har jeg ikke en skid forstand på hvad et PA-anlæg..men er det ikke lidt tyndt af hende at tilbyde at spille og så har hun ikke det der skal bruges?? Og at hun så først melder ud nu, at det forholder sig sådan..det kan godt pisse mig lidt af..så må hun altså selv prøve at skaffe det.--puha..det var lige en bøvs der kom der..vist af at jeg er frustreret :-(

Jeg tror dog at jeg måske kan finde ud af noget..men jeg kan bare se det for mig, at jeg ikke har tiden til at køre rundt efter alle de der ting..vi må have fat i en mere med bil...er der ikke nogen der kender nogen der kan?
PlanteædendePlante
Dato: 27/9 2010 13:23

Jeg stiller gerne op til at slæbe køleskab :-)

Mht PA-anlæg: Jeg har sådan en ret lille combo ting som både fungerer som PA-anlæg og højtaler. Men den er kun på 150watt hvilket jeg ikke har nogen idé om hvorvidt er nok til udendørs brug? Jeg tror faktisk ikke det er. Problemet er yderligere at da jeg ville sætte strøm til for at teste hvor højt den faktisk kunne spille så sagde det "BANG!!!" og gnistrede. Og nu vil den ikke tænde. Men ved dog ikke om det bare er ledningen der er noget galt med, det håber jeg! Må prøve at skaffe en ny ledning, det kan jeg jo passende gøre imorgen og så melde tilbage. Men nogen der har en idé om hvorvidt det overhovedet er holdbart med den størrelse forstærker/højtaler???

Specifikationerne på den kan ses nedenfor i tilfælde af at de skal sendes videre til Jenny til vurdering :-) Se bort fra den noget rosende og reklamerende beskrivelse, den er hentet fra firmaets egen hjemmeside hehe

"SR technology - Jam 150 Plus
The original Jam 150 was a huge success with its hugely musical tonality, superb frequency response and multi-channel operation. Input from users all over the world lead to the introduction of the Plus model which gave increased flexibility and performance and the latest update to the Plus model is phantom power; essential for condenser microphones and certain pickup systems. The 150 features 150w RMS of Bi-amplified output and a selection of XLR, Jack and Phono inputs to allow for every conceivable input requirement. A line output is also included to allow the addition of an active extension cabinet or connection to other sound systems or recording equipment if required."
Dato: 27/9 2010 13:36

Bang? Det lyder ikke godt. Plante. Min hurtige søgning på google fortæller mig at Jam 150 er i mono?
150watt rms burde være rigeligt. det er jo ikke orange scene vi skal spille op. :D

Jeg er også villig som pakæsel MHT køleskab?
Sider: << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>