Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

International Vegetardag - Århus! (2010)

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Mama Sus
Forum-indlæg: 337
Opskrifter: 5
Område: Østjylland
Dato: 27/9 2010 13:58

Super, vi, dvs Niko og jeg, har aftalt at vi henter det efter mødet og frugt og grønthentning. Jeg har talt med "damen" og hun sagde at vi bare kunne hente det, det står i forhaven og jeg har adressen. Hvis nogen skulle komme forbi og kan have det med er adressen: Gammel Landevej 49c i Trige.
Og så har jeg fundet en grande stor pavillion som jeg tror vi alle sammen kan være i, uden problemer.
Der er sider på og faktisk kan den lukkes helt i tilfælde af regn.
Så mama her er glad :-D
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Område: Århus
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 27/9 2010 14:17

Ok, godt at den er stærk nok :-) Kan faktisk også læse selv at den kan spille med op til 115dB, det synes jeg nu lyder af ret meget hehe

Har ikke styr på om den er mono? Du har sikkert ret. Er det et problem hvis det er? Hmm, måske vil lyden blive lidt kedeligere... Men hvis vi ikke har andet... Men er som sagt ikke sikker på at den fungerer!
Simone
Forum-indlæg: 81
Dato: 27/9 2010 14:30

Plante: Det lyder sgu ikke for godt med BANG! Håber ikke det er brændt af....?

Mama.: FEDT med kæmpe pavillion:)

Har snakket med en ven, der spiller musik og som kender en masse andre der os gør.. han vil ringe rundt og hører om nogle har et PA-anlæg de vil låne ud! - I tilfælde af at Plantes er i udu..

ANG. STRØM: Knap så billigt at få fingrene i :(
- Har snakket med ham fra Veje & Trafik. Han har sendt vores tilladelse videre til en elektriker, som vi kan ringe til - og som så kan komme og lukke op for en strømbrønd.
MEN det vil koste ca. 2000,- at få lukket op!! (muligvis incl. 100 kW)
Argh!!

Har også snakket med direktøren fra Hotel Royal, da en af de tøjbutikker vi snakkede med i fredags sendte os derind, da de lejer lokaler af hotellet....og derfor ikke kunne give tilladelse til at give os strøm.
MEN han siger, at han ikke har noget med deres el-regning at gøre, så det er noget de selv må bestemme! Så han kan ikke hjælpe, og da de ikke har facade ud imod StoreTorv kan vi heller ikke få fra dem... og så nævnte han brøndene:(

What to do???
Mama Sus
Dato: 27/9 2010 14:41

Hmm, nu er gode råd dyre...

Går lige i tænkebox!
F:C:A:R
Forum-indlæg: 585
Område: KBH
Dato: 27/9 2010 14:54

Fuck det surt. Lorte kommune! :(

Cykler med dynamolygter? :D
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 27/9 2010 15:34 | Indlæg redigeret den: 27/9 2010 15:35

Så' der Naturli' mælk!! :D

Uhh... Lyder til at vi har et problem med strøm.... Angående anlæg? (såfremt vi altså overhovedet kan få noget strøm...) Jenny/Lydmor foreslår at vi prøver at kontakte Frontløberne da de vist nok har et anlæg vi måske kan låne?

Mama Sus
Dato: 27/9 2010 15:51

Åh det ser bare godt ud Luna..jamen hvem vil kontakte dem så?
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 27/9 2010 16:32

Hey!

Da jeg skal være i Århus om lørdag prøver jeg at arrangere at vi tager derop dagen før.
Kan jeg ikke få adressen på hvor I holder vegetardag - det er min eneste mulighed for at finde det. Jeg aner intet om store eller lille torv i Århus.

/Warzzz
Mama Sus
Dato: 27/9 2010 16:35

Warzz, det hedder Store Torv og ligger lige for enden af gågaden. Du ved der ligger en kæmpe lang kirke og teateret ligger også lige ved siden af.
PlanteædendePlante
Dato: 27/9 2010 16:59

Det er faktisk endda en domkirke så vidt jeg ved... Og den er virkelig høj!!! :-O Skulle være til at få øje på!

Super fedt med Naturli' mælken Luna, det ser rigtig dejligt ud! :-D
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1592
Område: KBH
Dato: 27/9 2010 17:13 | Indlæg redigeret den: 27/9 2010 17:14

Nu har jeg ikke en skid forstand på hvad et PA-anlæg..men er det ikke lidt tyndt af hende at tilbyde at spille og så har hun ikke det der skal bruges?? Og at hun så først melder ud nu, at det forholder sig sådan..det kan godt pisse mig lidt af..så må hun altså selv prøve at skaffe det.--puha..det var lige en bøvs der kom der..vist af at jeg er frustreret :-(

Hehe, det er vist den anden vej rundt :)

Vil ikke anbefale en 150w. guitarforstærker medmindre i virkelig går efter et "intimt" udtryk :D Men nu kender jeg jo hverken "Lydmor's" set-up eller jeres planer for musikkens rolle i arrangementet, så måske er det ok.

Ser ellers spændende ud.
kamille
Forum-indlæg: 180
Opskrifter: 1
Dato: 27/9 2010 18:22

Det er godt nok lidt trælst med det der strøm.. Men godt at se at vi har en dejlig masse soya cacao, så kan det ikke gå helt galt:D
Har I andre planer for, hvor I vil hænge opslagene op? Bare så vi ikke alle sammen stormer ned til de samme helse-butikker;)
Jeg har været nede med et i Ren Kost i dag, og så regner jeg med at kigge forbi Sundhedskost i morgen, hvis ikke andre har planer for den:)
Luna_Månebarn
Dato: 27/9 2010 18:25

Jeg har været forbi Ganefryd med et opslag i dag. Jeg får først fri kl. 16.00 i morgen, så hvis der er nogen af jer der alligevel er i Vestergade-området må I meget gerne smutte ind og hænge et opslag op på Café Gaya! :)

Simone
Dato: 27/9 2010 18:27

Warzzz : Fedt du er i Århus og kigger forbi :)
Tjek den her side http://findvej.dk/ søg på Store Torv 1, Århus, så får du en prik lige præcist der hvor vi står :)
Mama Sus
Dato: 28/9 2010 10:54

Ronald, ja det kan godt være det er den anden vej rundt, men det der gjorde mig lidt frustreret var, at hun ikke havde nævnt det før nu!! Vi har rigtig mange ting der skal gå op i en højere enhed..derfor ;-)

Er der nyt om strøm?
knud
Forum-indlæg: 179
Dato: 28/9 2010 12:23

Det ser ud til at vi ikke er de eneste der har planer for store torv den 1. oktober.
http://science.au.dk/en/news-and-events/news-article/article/karrieremarch-fredag-d-1-oktober/
Simone
Dato: 28/9 2010 14:09

Intet nyt ang. strøm...

F.C.A.R: Hehe tror der skal pænt mange dymoer og nogle veltrænede stænger til...men så det da tilgengæld totalt grøn energi :D

Var i sundhedskost i dag, de vil ikke have op at hænge desværre.

Knud: Det ser mest ud til at det er et mødested for dem...og først 14.45, så der har vi forhåbentlig fået smækket kæmpe pavillionen op :) hehe med okay hvis de kommer 500 kunne det godt blive lidt trængt....
Luna_Månebarn
Dato: 28/9 2010 19:15 | Indlæg redigeret den: 28/9 2010 19:20

Har fået følgende besked på Facebook i dag:

"hej luna!
vi er lidt i et dilemma! vi er lidt fortørnet over at naturli' foods deler merch ud som smagsprøver... de er ejet af Dragsbæk A/S, som igen er ejet af Orkla ASA. Orkla er et af Norges største selskaber og de har investeringer våbenproducenterne Dyno Industrier ASA og Kongsberg Gruppen ASA. De har tidligere haft aktier i Raufoss Ammunisjonsfabrikk, men jeg er usikker på og de stadig har det i Nammo Raufoss AS.
derfor er vi i food not bombs lidt i en knibe... men vi tager en snak om det idag, og så må enten de servere for bomber, eller vi mod bomber... men vi giver lige svar hurtigst muligt!"

That sucks... :(

Mama Sus
Dato: 28/9 2010 19:43

Argh..det lyder da rigtig træls..jeg håber da ikke det hele braser sammen. Vi må se hvad de siger og så må vi snakke om det på mødet imorgen.

sov sødt
PlanteædendePlante
Dato: 28/9 2010 20:35

Fuck hvor nederen! Men godt at få info! Så vil jeg da så vidt muligt købe andet eller skære ned på mit forbrug...

Hvis det bliver et spørgsmål om enten eller er der vel ikke tvivl om hvad vi vælger vel!? ;-)
Sider: << < 5 6 7 8 9 10 11 > >>