Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Aktivisme Kbh 23. April!

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>
Trine T
Forum-indlæg: 368
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 23/3 2011 22:32

Jeg kommer også! Medbringer gerne snacks/kage/lækkerier/godt humør og deslige :)
Dharmafreak
Forum-indlæg: 187
Dato: 24/3 2011 16:26

Også mig, også mig! :D

Helle for ikke at have costume på! No offence, de er cool and all, men... nej. Hmm, on second thought... Så er man fuldstændig anonym og kan gøre liiige hvad man vil, uden at folk nogensinde vil kunne genkende én, MUAHAHAHAAA...

Anyways. Jeg kan godt hjælpe til forinden og står da gerne for at dele brochurer ud, snakke med folk, spise kager eller andet godt på selve dagen :)
Oy <3
Forum-indlæg: 213
Opskrifter: 4
Dato: 24/3 2011 16:31

- Jeg er super awesome til at dele brochure/flyers ud. Kan være jeg syer et kostume selv til dagen. (Nu mine to kostumer allerede er lovet væk... Tsk tsk, man skal aldrig lade Ko og Gris tage på tur til KBH, de vender aldrig tilbage til Næstved igen så!!!) :b
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 24/3 2011 18:29

Jeg kommer! Og tager selvfølgelig kage med! :D *Overvejer hvorfor der er æg i alle mine opskrifter.. Det må være på tide med nogen nye*
Kan sagtens dele flyers ud.. Tror jeg da nok - medmindre det går op for mig at det er aalt for svært.. ;)
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 24/3 2011 19:53

Sejt Stjernestøv :O))))))

Du kan evt kigge lidt på hørfrøskum (slim), husk eller evt bruge nogle moste bananer til at binde kagen sammen med :)
Nisa
Forum-indlæg: 141
Dato: 26/3 2011 12:34

Total FEDT intiativ:)!!!!!!

Det må jeg ikke gå glip af:)

Jeg vil super gerne hjælpe :) Jeg laver gerne pinde-madder og noget sødt af en art :)

Melder mig også gerne til at dele flyvers ud, meget gerne iført et kostume :)

Hvad siger i til at vi låner materiale fra Linda Da?:)- vil gerne stå for at hente det? :)

Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 26/3 2011 18:05

Jeg kommer med banankagen der tager kegler :)
?
Forum-indlæg: 964
Dato: 27/3 2011 09:47 | Indlæg redigeret den: 27/3 2011 09:50

Det er dejligt at se så mange friske engagerede mennesker. Thumbs up til jer alle. Der er også kommet nogle flere tilmeldiger på face. Det begynder at ligne noget det her. Noget der kan skabe momentum og vokse.

Hellos Ballos skriver: Hvad siger i til at vi låner materiale fra Linda Da?- vil gerne stå for at hente det?

Vi siger, det lyder som en kanon idé. Du må meget gerne hente det, sig til hvis du har brug for hjælp til at fragte det ud til Gråbrødre torv.

Stjernestøv> Hvis du ikke har succes med kage uden æg, så må du også gerne medbringe kage med æg (dog måske helst uden mælk, nu vi har fokus på klima). Det bliver nok hovedsageligt kødspisere, der kommer til at spise den ;) Men super, hvis du kan få bagt noget vegansk.

I øvrigt kan jeg fortælle, at vi har fået lov af kommunen at holde arrangementet d. 23. :)
Nisa
Dato: 28/3 2011 12:20

Hej JacobK:)

Tusind tak for hurtigt svar:)

Optur på optur at du synes det er en kanon idé:)!!!!!- vil med det vums skrive til Linda Da:)

Tak for det generøse tilbud :)- skal nok sige til, hvis jeg har brug for et par stærke mande kræfter:D

Hopper af glæde over at kommunen har givet os lov og at der er så mange engagerede peeps :) Yearrrrrh :)
SarahSoya
Forum-indlæg: 188
Dato: 29/3 2011 19:33

Ha ha øj jeg er fræk i den kylling der ;) Men man sveder som et svin i de kostumer, men ja fedt initiativ Jakob :)
PollyPunk
Dato: 29/3 2011 20:07

Jeg medbringer btw osse Satya - tror hun vil være helt fresh på at uddele foldere!

Hun har kun et katte og løvekostume, men måske man skulle udvide samlingen til et dyr mere...
DenBlaaKat
Forum-indlæg: 765
Opskrifter: 8
Dato: 30/3 2011 18:39

Kan være jeg kommer + slæber en ven med.. :D
Mette-
Forum-indlæg: 485
Opskrifter: 5
Dato: 4/4 2011 18:39

Jakob,

jeg kan desværre ikke deltage, men glæder mig meget til at se billeder og høre om hvordan det gik, så opdater endelig herinde når dagen er gennemført.
?
Dato: 7/4 2011 17:26

God idé at medbringe Satya, Polly. Hvem kan sige nej til at modtage en folder fra en lille tiger :)

DB> Lyder hyggeligt.

Mette> Det var ærgerligt, men det er selvfølgelig påske, så forstår det godt. Du havde jo ellers en masse idéer, da vi snakkede sammen på Relæ, så måske er du frisk på at komme næste gang. Det vil sige, at jeg jeg regner med at tage initiativ til mere klima-vegetar-kampagner, hvis det lykkes at få et ok fremmøde d. 23.
Mette-
Forum-indlæg: 485
Opskrifter: 5
Dato: 7/4 2011 19:59

Ja det er nemlig lige påsken der driller, men vil meget gerne med en anden gang:-)
?
Dato: 20/4 2011 10:23 | Indlæg redigeret den: 20/4 2011 16:19

Jeg bringer lige tråden op igen ;)

Nu er der jo ikke længe til lørdag og det ser ud til at vejrguderne er med os :P

Vi får 1.000 klimabrochurer til uddeling!

Så hvis vi siger at 5% bliver vegetarer af at få en brochurere, og hver dansker i gennemsnit spiser 48 kg kød, så har vi reddet dyr svarende til 2.400 kg dyr per år.. Det er nok en del dyr ;)
PollyPunk
Dato: 20/4 2011 10:34 | Indlæg redigeret den: 20/4 2011 10:35

Super Godt - Jeg håber vejret er skønt....

Så må jeg heller få købt spread-ingredienser og HUSKE at bemærke & notere hvad jeg putter i :O)

Vi må dog undlade løveungen, da hun ikke er hjemme i weekenden :)
?
Dato: 20/4 2011 12:18

Det lyder godt, Polly.

Desværre får vi ikke banneret "Mindre kød mere fremtid" med i denne omgang. Det må blive næste gang...
Nisa
Dato: 21/4 2011 13:17

Jeg har nu hentet materialer fra Dyrenes alliance og da det er meget tungt har jeg brug for et lift fra Tårnby:)

Er der nogen der har tid/lyst og overskud til det?:)''
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 21/4 2011 16:22 | Indlæg redigeret den: 21/4 2011 16:23

Der er en enkelt ting som bekymrer mig ang. lørdag: Det er meningen at vi skal dele kage ud.... men vi bliver jo også rimelig mange mennesker og vi spiser MED GARANTI også selv af det. Det vil sige, at vi skal altså have ret meget kage med, hvis der også skal være noget at dele ud af....... ;)

Det var bare lige ment som et hint til alle kage-og bageglade vegkonger M/K! ;)
Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>