Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Aktivisme Kbh 23. April!

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>
Zan
Forum-indlæg: 387
Område: KBH
Dato: 21/4 2011 23:34

Jeg bliver desværre nød til at melde afbud :( Har alt for meget at lave på arbejdet. Super irriterende, da klima+veganer lige er de to vigtigste ting.
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 22/4 2011 12:15

Jeg kan heller ikke alligevel :(

Det er den eneste dag min veninde kan nå at øve et musikstykke vi skal optræde med næste uge, så det må blive en anden gang.
?
Forum-indlæg: 964
Dato: 22/4 2011 12:38

Hvor ærgerligt, at I ikke kan komme.

Hvis der er andre derude, som vil prøve at trække verden i en bedre retning, så kan I stadigvæk nå at melde jer til :)
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 22/4 2011 12:40 | Indlæg redigeret den: 22/4 2011 23:03

Jeg bliver måske nødt til at aflyse min deltagelse.... Siv er sløj og har lidt feber :(

Så jeg må lige se på hvor meget vi får sovet i nat og hvordan hun har det imorgen...
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 23/4 2011 00:01

Nu stopper folk, I skal komme!
Jens, det har du måske ret i. Men jeg bager kun en mindre kage.
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 23/4 2011 06:04

Så er der lige kommet to flotte, flotte gulerodskager ud af ovnen........ :D

Jeg glæder mig til vi ses om et par timer. :D :D :D

PS Polly: Håber Siv har det bedre så I kan komme. Ellers vil jeg bare ønske god bedring...... :D
PollyPunk
Dato: 23/4 2011 06:26 | Indlæg redigeret den: 23/4 2011 06:29

Hun har ikke feber i dag og er totalt morgenglad og frisk... Det er jeg ikke...... MEN det bliver jeg nok ikke de næste par år!

SÅÅÅÅ Vi ses.... Kommer nok lidt for sent, da jeg liiiige skal handle liiiiidt ind på vejen osv

Kan nogen evt tage termoflasker med kaffe med eller evt bare kogt vand?
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 23/4 2011 07:20

Er forsinket men kommer sneglene lader sig vente på sig, de er jo snegle ;)
?
Dato: 23/4 2011 08:27

Vi har ændret til rundetårn. !!!

PollyPunk
Dato: 23/4 2011 12:34

Beklager mit lettere dramatiske afbud... Nu har jeg så 2 kg persille-spread og 4 kg rugbrød.....

Jeg håber aktionen var en succes og I selv fik spist lidt kage :O)
JensD
Dato: 23/4 2011 15:32

Det var en supergod dag. Vi fik delt en masse kage og en masse information ud. Vi stoppede først, da vi ikke havde flere klimabrochurer. :D

Derefter smuttede vi ned på "Green Sushi" hvor vi hentede takeaway, som vi havde bestilt i forvejen. Det tog vi med i Kongens have, hvor vi sad og hyggede os et par timer.

Tak til Jacob som havde arrangeret og til alle andre som var med - jeg kan sagtens lokkes en anden gang. :D
danda
Forum-indlæg: 113
Opskrifter: 3
Dato: 23/4 2011 15:46

Stod I ved Rundetårn i stedet? Det lyder som en god ide, da der nok er flere mennesker der.
Ville gerne selv været kommet derind men fik pludselig gæster... Godt at høre at I havde en god dag og fik delt alle klimabrochurerne ud! :)
PollyPunk
Dato: 23/4 2011 16:36 | Indlæg redigeret den: 23/4 2011 16:37

Har I taget fotos?

Jeg var helt i hopla til aktivisme idag, så jeg er virkelig ked af at jeg ikke kunne være med... Det er lidt sjovere end ventetiden på skadestuen....
?
Dato: 23/4 2011 16:52 | Indlæg redigeret den: 23/4 2011 16:53

Det var en rigtig god dag. Jeg vil gerne sige tak til alle dem som kom (Vi var en 10 stykker). I var super engagerede og bare totalt seje :)

Vi fik i løbet af 3½ time uddelt 1.000 klimabrochurer, ca. 5-600 brochurer fra Dyrenes Alliance og en masse andre flyers. Derudover fik vi solgt 15 kogebøger og en masse folk fik smagt kage og hummus.

Det var fedt at få anledning til at vise flaget og samtidigt få gjort folk opmærksomme på, at man kan leve på en anden måde, en måde, hvor man lever i harmoni med jorden og dyrene.

Joeypigen og hendes veninde fik taget vold mange fotos, som bliver flashet her på Vegkon på et senere tidspunkt.

Jeg er frisk på at være med en anden gang. Jeg er i mellemtiden blevet medlem af bestyrelsen i vegetarforeningen, og stiller gerne op med bord og brochurer. Måske allerede næste måned, hvis folk er interesseret.

lyra
Forum-indlæg: 1310
Dato: 23/4 2011 22:28

jacob, gør det til en månedlig/bimånedlig ting så folk ved hvornår det er og kan gøre det til en vane at komme :D
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 23/4 2011 22:56

Det var rigtig nice og hyggeligt og fedt og jeg gør det gerne igen. Jeg tror også det er en okay måde at score på. Der var da et par fyre der ikke rigtig ville lade mig gå videre... Nej, alvorlig talt var det rigtig fedt! Vi kan godt gøre det næste måned. Men det er nok lige overkill med en gang om måneden måske? I don't know... Vil gerne gøre det igen i hvert fald!
JensD
Dato: 24/4 2011 08:17

Jeg tror også det bliver for meget én gang om måneden. Men det var sjovt i går - først og fremmest var det fedt at møde en håndfuld nye mennesker.
?
Dato: 24/4 2011 08:31

Jeg tror også en gang om måneden er for meget. Men hvis vi nu var to hold, så kunne det godt lade sig gøre.. men lad os satse på juni, medmindre nogle er meget ivrige efter at komme ud i maj.
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Dato: 24/4 2011 16:15

Hvor er det bare fedt at høre om Jeres vellykkede arrangement! :)
Mere af det!
Meget mere..
:) :) :)
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Dato: 24/4 2011 16:21

Jacob - Det er bare super fedt, at du er kommet med ind i bestyrelsen! Godt for DVF. :)
Glæder mig til at arbejde sammen med dig i arrangement-udvalget.

Det varer faktisk ikke så længe før end vi skal kigge på Den Internationale Vegetardag som er den 1. oktober.
Med hensyn til tilladelser og en liste over frivillige, samt hvad vi gerne vil ha' med af interessante smagsprøver og oplevelser for folket.

:)
Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>