Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Lidt lovlig foto-aktivisme

 

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Område: Sjælland
Dato: 13/6 2011 21:59

Der har næsten lige været Roskilde Dyreskue, så der tog folkene fra Dyrenes Alliance Næstved hen for at dele flyers ud. Hvad jeg egentlig ikke havde regnet med, var at vi også skulle dokumentere dyremishandling! Udsultede køer og fikserede grise... Desværre var eneste kamera vi havde med, min mobil, og den gik hurtigt død, så vi fik slet ikke billeder af det hele :o(

Men jeg vil dele med jer og opfordrer andre til helt lovlig fotoaktivisme, når I får mulighed!!!

I er selvf. velkomne til at bruge billederne, hvis I lyster. Til at dele på facebook, sende til venner osv. De er dog ikke aller bedste kvalitet pga. det er mobilbilleder :b













- Forsat god dag! :D
GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Område: Midtjylland
Dato: 13/6 2011 22:12

vildt og det er sikkert kun den pæne side de viser :(
Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Område: Sjælland
Dato: 13/6 2011 22:14

Ja, de tager jo kun deres flotteste dyr med til skue... Derfor er det lidt vildt at finde sådanne dyr... Det er jo ikke engang 'bare' de kønneste farme. Det er de kønneste dyr fra de kønneste farme...
Planteæder
Forum-indlæg: 9
Opskrifter: 1
Område: Odense
Dato: 15/6 2011 21:04

Hej! var selv til kolding maj marked hvor der var nogle dyre boder osv.
Jeg gik rundt som en del af DA' (Kolding/Odense), vi løb ind i et lille børne bassin fyldt med guldfisk, som børnene frit kunne lege med, trampe på, lægge op på gaden i den stegende sol! -osv!
4 grislinger i en lille trillebør hvor der næsten ikke var plads til to!
To køer der stod skræmt i et forholdsvis lille bur, vedsiden af en bod med opskrifter på kød fra egne køer!
vi fik også taget nogle få billeder, men også desværre med mobil!

Vi fik snakket med alle boder og fik sagt vores mening om deres måde at fremstille og behandle dyrene på!
Der blev ikke gjordt så meget, men under vores uddeling fik vi ret mange gange besked på at snakke med de forskellige boder.

De billeder du lagde ind skræmte mig og vi kommer helt klart til at bruge dem rundt omkring.
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1344
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 15/6 2011 21:45

det noget svineri ja det er