Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

København: International Vegetardag 1. oktober

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/9 2011 09:12

Jacob - jeg kan ikke deltage, men vil bare bemærke, at det er en SUPERGOD ide, at lave freeze eller flash mob hele vejen fra centrum til Blågårdsgade.

MissBerry
Forum-indlæg: 17
Dato: 10/9 2011 18:49

Er det evt. oprettet som en begivenhed på Facebook ?? :$

FB er trods alt et faaaantastisk værktøj til at sprede et budskab med..
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1340
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 10/9 2011 19:44 | Indlæg redigeret den: 24/9 2011 14:54

er frisk på musik har en bongo tromme ok til at spille på den i kbh jeg på
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Dato: 10/9 2011 21:31 | Indlæg redigeret den: 10/9 2011 21:32

Er det evt. oprettet som en begivenhed på Facebook ?? flov smiley

FB er trods alt et faaaantastisk værktøj til at sprede et budskab med..

Dharma4ever har skrevet til mig, hun tager sig snart sammen til at oprette en event siger hun. Så vil vi rigtig gerne linke til den via vores her i Århus: :)

http://www.facebook.com/event.php?eid=255894481095972

Dharmafreak
Forum-indlæg: 187
Dato: 11/9 2011 07:48

Det er simpelthen rigtigt! Jeg laver et fb-event :)

Jeg kunne dog godt tænke mig at vide mere om, hvad der er arrangeret til dagen??? Har skrevet til Asta, men andre (Jakob?) må også gerne fill me in. Egentlig tænker jeg mest på om der er noget musik, taler eller andet på programmet? Sker der noget fedt udover hygge, snak og MAD på dagen, synes jeg bare det skal nævnes! :) Og deltager andre organisationer udover de nævnte?

Jeg opretter bare eventet, og så må jeg redigere, hvis der dukker noget info op :)
Dharmafreak
Dato: 11/9 2011 09:34

Okay, fb-event up and running https://www.facebook.com/event.php?eid=207604722637583 :D

Igen, kommer der nye input, tilføjer jeg hellere end gerne dette til eventet!
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 11/9 2011 12:34

Jeg har lige inviteret en hel del til eventet inde på Facebook :)
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Dato: 11/9 2011 16:22

Jeg ved ikke rigtigt om jeg kan endnu, det kommer meget an på hvordan det ser ud med mine lektier og hvornår jeg begynder til yoga(!!).. Kan man godt melde sig til i sidste øjeblik?
Dharmafreak
Dato: 11/9 2011 19:44

Yay, Marianne! :D

@Stjernestøv - Selvfølgelig! :) Hvis du kan dukke op med noget god veg mad til uddeling, så er det jo fantastisk! Hvis du kan være med i freeze/flash mob er det også fantastisk! Eller holde banner eller dele foldere ud eller give krammere eller... Og hvis du ikke kan joine overhoved, er der jo altid næste år! ;)
Røsle
Forum-indlæg: 865
Opskrifter: 4
Område: Midtjylland
Dato: 11/9 2011 19:51

vil gerne være med på hold 2! :)
danda
Forum-indlæg: 113
Opskrifter: 3
Dato: 12/9 2011 11:07

Fra Vegetarisk Lørdag har jeg lige fået bekræftet at kokken fra Govinda Take-Away bidrager med en stor portion varm mad - enten ris og dal m. grønsager eller kichari plus sandsynligvis chutney og papadam. :D Håber også vi kan bidrage med noget varm halava (dessert) fra Krishna køkken. En grydefuld varm ingefærte ville også være godt, selvom der forhåbentlig bliver Indian Summer den dag...

Granhammer - måske vil du peppe vores Hare Krishna-band op med din bongo-tromme??:)

Der bliver i øvrigt også mulighed for at møde en vegetarisk kogebogsforfatter - mit ydmyge selv, haha!:$

KirstineJD
Forum-indlæg: 4
Område: Århus
Dato: 12/9 2011 17:07

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der arrangeres noget i Århus til den første okt.? Hvis der gør, melder jeg mig gerne som frivillig!
Episk antilope
Forum-indlæg: 282
Opskrifter: 1
Dato: 12/9 2011 17:20

Jeg vil gerne bage noget helt simpelt fuldkornsbrød/boller som folk kan hapse.
Og så vil jeg vist også gerne være med i Freeze Mob, men det er en måske indtil videre :)
Trine T
Forum-indlæg: 368
Dato: 12/9 2011 17:27

@ KirstineJD

Se mere om International Vegetardag i Århus her :)

http://vegetarkontakt.dk/?-planlaegning-af-international-vegetardag-aarhus-2011=87948
Asta
Forum-indlæg: 715
Dato: 12/9 2011 17:28

dharma4ever - tak fordi du har lagt vores event ud på FB! :) :) :)

dandalion - hvor lyder det bare fantastisk dejligt med alt det I kommer med. :) :) :)

Status lige nu er:

- Vi har kontaktet rigtig mange forskellige mennesker, foreninger, organisationer, restauranter, mm. - flere gange - men der er stadig kun dem som I kan se på listen i toppen af tråden.

Men vi kan vel godt lave en fest, ikk'..?
IKKE OGSÅ... ???

:) :) :)

Så det gør vi !!!

Og underholdningen bliver: Vegetarisk Lørdag og Granhammer. :)

MEN VI SKAL HA' MANGE FLERE TIL AT LAVE MAD !!! :) :) :)
Det er jo en madfestival !!!

Hvordan gør vi det?

Og vi skal ha' lavet et banner!

- Hvem er god til at lave et super professionelt banner med påskriften: "International Vegetardag"
Penge til banner kan fås af Erik fra Dansk Vegetarforening.

- Så skal vi ha' delt invitationen ud til alle beboere i Blågårdsgade, samt Spidsroden i Griffentfeldtsgade. Snarest muligt.
Erik kan printe den ud.
Hvem har lyst til den tjans?
Især restauranterne i Blågårdsgade skal presses venligt til at lave noget særligt for vegetarerne denne dag. :)

- Om vi skal sætte os sammen og holde et lille møde?
Ja, men min datter har termin om en uge og jeg står vagt og ved ikke hvor meget jeg kan være på lige nu..
Måske I kan klare Jer uden mig til de næste ting.

- Hvordan går det med Flash Mob'en? Jacob?

Asta
Dato: 12/9 2011 18:08

dyre og Gigakanin - fedt!

I er skrevet på! :)
tuni
Forum-indlæg: 152
Dato: 12/9 2011 19:07

Jeg glæder mig til at være med. De har været rigtig flinke fra Hälsans Kök og sponsoreret en masse lækre sesam nuggets mmm de er bare så gode! Jeg steger dem hjemmefra og tager med. Min mor og far kommer også med og vi vil gerne tage billeder, dele flyers ud osv og vil gerne med på Firefly og spise bagefter. Var forresten derinde i lørdags og fik en flyer med 20% rabat. Nice og lige et tip til andre der kommer forbi. Glæder mig til at fejre Veggedagen med jer og alle der kommer og er med :-)
Asta
Dato: 12/9 2011 19:14

Tuni - jamen dog, sikken du kan! Hvordan har du fået Hälsans Kök til at sponsorere..? Jeg har opgivet dem tidligere..
I er skrevet på! :)
Punkus
Forum-indlæg: 7
Dato: 12/9 2011 20:57

Jeg hiver nok en veninde med der gerne vil hjælpe til i flash/frezz mobben :D jeg har forresten heller intet problem med også at hoppe på den vogn :D
Asta
Dato: 13/9 2011 19:04

Punkus - det er noteret. ;)
Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>