Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

København: International Vegetardag 1. oktober

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: << < 6 7 8 9 10 > >>
Rune Skougaard
Forum-indlæg: 188
Område: Sjælland
Dato: 1/10 2011 19:24

super dag, hyggeligt at hilse på så mange :D

dog mere mad og flere stole og borde næste år, og forhåbenligt lige så godt vejr

_Mia_
Forum-indlæg: 601
Opskrifter: 7
Dato: 1/10 2011 20:26 | Indlæg redigeret den: 2/10 2011 08:07

Tak for i dag! Det var en dejligt at få snakket med så mange. Jeg glæder mig til at se jer igen :)

På min blog er der billeder fra dagen: http://miasommer.wordpress.com/
tuni
Forum-indlæg: 152
Dato: 2/10 2011 11:23

Ja tak for igår, det var et rigtig fint arrangement og ja vi må have endnu mere mad med næste år og det kunne også være fedt med en ernæringsekspert der kunne stå og svare på spørgsmål -der var nogle der troede der ville være foredrag, det ville også være fedt, men kræver nok et indendørs lokale. Så er der også problemet med at nogle tager flere end en gang, så der ikke er så mange forskellige der kan nå at smage. Det er selvfølgelig lidt ærgerligt da vi gerne vil ud til en så stor gruppe som muligt, men super at folk kan lide det, så jeg ved ikke rigtig hvad man kan gøre ved det -skrive en pr mand el bare let it be el bare meget mere mad hvis det er muligt?
Jeg synes det var et rigtig hyggeligt sted, men tror vi når ud til flere forskellige mennesker hvis vi holder det inde på Kultorvet el Rådhuspladsen. El måske vi kunne holde int. veganerdag d.1 november der.
Ihvertfald tak for en god dag og en super indsats! Glæder mig til at se jer igen!
tuni
Dato: 2/10 2011 11:23

og tak Mia for de lækre muffins mmmm -især den med banan var killer!
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 2/10 2011 12:41

Så har jeg også skrevet et indlæg om dagen og lagt en masse billeder på min blog.

http://jensdrejer.wordpress.com/2011/10/02/international-vegetardag-i-blagardsgade/

Tak for en superdejlig dag - hvor er det ærgerligt, at der er et helt år til næste gang! :D
Nisa
Forum-indlæg: 141
Opskrifter: 1
Dato: 2/10 2011 12:56

Tusind tak for igår!! :)

Det var en vellykket dag med godt vejr, afslappende musik, masser af smagsprøver og SUPER mange besøgende :)!

Til næste år må det blive mindst lige så godt :)! - og der tager jeg MEGET mere mad med!:-)

Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 2/10 2011 13:02

Tusind tak for i går!
Det var så hyggeligt at være med til :)

Og møde gamle bekendte fra fællesspisninger og FB venner og forhåbentlig på sigt stifte nye tættere bekendtskaber/venskaber.

Og min lillebror kom forbi og hilste på, men han er desværre ikke vegetar. + mødte en gammel kammerat, jeg ikke havde set i over 20 år, som er vegetar :)

Det var meget inspirerende og gode smagsprøver.
Sjovt at prøve freezemob bare ærgeligt vi ikke var nogle flere til det.

Men nu har jeg fået blod på tanden til at planlægge International Vegetardag i Odense til næste år :)

Glæder mig at ses til nogle fællesspisninger :) <3
Baklanova
Forum-indlæg: 21
Dato: 2/10 2011 13:39

Tak for igår! Super herlig dag :D
JensD
Dato: 2/10 2011 14:10

Nisa - jeg håber du har set mit indlæg. Der er et rigtig godt billede af dig.... + selvf. mange flere fra vegkon. :D

Marianne - jeg er ked af at jeg ikke fik hilst på dig. Du bor jo ikke i byen, så ingen ved hvornår man får chancen igen. Desværre ved jeg jo ikke hvordan du ser ud. Jeg prøvede at hilse på så mange som muligt..... men det er selvfølgelig umuligt at fange alle! :D
AstaNord
Forum-indlæg: 126
Dato: 2/10 2011 15:04

Tak for en super dag igår, beklager at vi ikke var der så længe... Tror faktisk slet ikke vi fik mødt nogen :P
Men vi præsterede i hvert fald at få delt en masse flyers ud i hele københavn og smagte på noget af det mad der blev tilbudt :)
Marianne48
Dato: 2/10 2011 17:46

Hej Jens.

Ja, det var ærgeligt, jeg var heller ikke helt sikker på, hvordan du så ud.
Men det er så gået op for mig i dag, at du var ham, som delte pandekager ud....så lidt æv, at jeg ikke lige spurgte. Jeg var ikke henne og få pandekager.

Men om ikke før så ses vi måske til julefrokosten d. 3/12, men jeg vil forsøge at komme over til en evt. fællesspisning, hvis nogen holder noget i november.

Det må bare ikke være i weekenden d. 5/11, for der skal jeg på hospitalet til en mindre operation.
Men under mine profil billeder på FB, er der også et billed af mig. Jeg har kort mørkt hår og bruger briller.
Men jeg er også kommet med på nogle af billederne Mia tog igår, det er mig i kjole med en rød cardigan over.
:) ;)
JensD
Dato: 2/10 2011 18:08

Marianne - nu har jeg tjekket Mias billeder og så kan jeg selvfølgelig godt huske dig..... jeg gik faktisk og kiggede på dig hele dagen, mens jeg tænkte; hvem i alverden er det? Jeg havde sådan på fornemmelsen at jeg havde mødt dig før, men jeg kunne ikke huske hvor eller hvordan! Men det kan vist heller ikke passe, når du kommer fra Odense..... Du minder mig bare utrolig meget om en eller anden jeg kender! :D

Om ikke før, så ses vi i hvert fald til julefesten! :D :D :D
Marianne48
Dato: 2/10 2011 20:53

Det er ikke helt utænkeligt, at vi kan have mødtes før, jeg har nemlig boet i KBH. fra 1997- 2002/03. :)
Punkus
Forum-indlæg: 7
Dato: 3/10 2011 16:51

Det var super hyggeligt! eller ihvertfald de par timer jeg var der ;b
Var desværre nød til at gå rigtigt tidligt så var slet ikke med til alt det sjove :( men ja, fik da delt en hel del af de der blade og flyers ud! :D
Må dog indrømme at jeg var super sindsygt meget forvirret over hvem der var hvad og hvorfor xD måtte spørge folk, jeg sådan lige kunne genkende fra billederne her inde, om hvor der manglede og sådan. Men så er det jo godt at folk er så venlige ! :D

Vi ses helt sikkert næste år! :D
Pawa
Forum-indlæg: 578
Dato: 3/10 2011 17:27

Vil bare sige sejt initiativ og godt arbejde til alle der deltog, jeg var forbi med ungen, desværre for sent til både kage og pandekager og ungen ville have noget at spise og på legeplads, samtidigt med jeg ikke kunne overskue at tage hele runden og sige hej, så fik desværre ikke sagt hej til alle dem jeg faktisk gerne havde sagt hej til, men det må blive næste gang :)

Igen, sejt initiativ!!!! :D
Asta
Forum-indlæg: 715
Dato: 3/10 2011 20:04

KÆRE ALLE !!

Tak for en dejlig dag i lørdags!!
Hvor var vi dog bare helt utrolig heldige med det super lækre sommervejr vi fik!!! :)
Jeg synes det var en fed fest, med masser af god mad og dejlige mennesker.

Selvfølgelig var der fejl og mangler..
Vi er jo en flok frivillige, der enten har fuldtidsarbejde eller studerer eller noget andet det meste af tiden..
Nu skriver vi ned hvad der kan gøres bedre og så BLIVER det bedre til næste år. :)

Jeg synes personligt, at jeg oplevede en helt speciel dejlig stemning i lørdags.
Vi var en rigtig stor flok samlet der på Blågårdsplads, der alle brænder for den samme sag, hvor rigtig mange havde taget noget vidunderlig mad med som blev delt ud til mennesker der i den grad nød at smage på vores mad.
Fedt!!

Der blev snakket, hygget og grinet. Der blev taget billeder. Der blev delt opskrifter og erfaringer ud. Vi fik hilst på kryds og tværs. Vi fik scoret nye medlemmer til foreningen og nyhedsbrevet. Vi blev udvidet med Årstiderne og Fire Fly i år.
Alle hjalp hinanden med at pakke ud og pakke ned.

Tak! Tak! Tak!
:):):)

Hvornår mon vi kan afholde en vege-messe i Forum?!? ;)
JensD
Dato: 3/10 2011 21:58

Kære Asta - du havde lavet et stort stykke arbejde og jeg synes det blev en fantastisk dag, som du og alle de andre frivillige kan være stolte af! :D

tuni
Dato: 6/10 2011 16:37

Hey Mia, kan man få opskriften på dine bananmuffins. De var superlækre og kunne ikke finde dem på din blog -der må de da ind :-)
Øv at jeg ikke fik smagt dine pandekager Jens. Så flotte ud. Jeg lavede nogle fra Vegetarisk Vellyst der blev lækre, men vil gerne smage en masse andre så jeg kan finde den bedste opskrift på veganske pandekager. Ved ikke om det er bedst at bruge ris, havre, mandel el sojamælk. Jeg puttede også lidt revet citronskal i og det kan anbefales, el appelsinskal.
Ja, godt gået Asta og selvfølgelig skal vi da have en vegge-messe i Forum :-)
Paxie
Forum-indlæg: 24
Dato: 18/10 2011 18:02

Lidt forsinket, men der var nogen der havde lavet nogle falafel-lignende rødbedekugler, var der ikke noget om at den kokken ville ligge opskriften op her på siden?
Generelt var der helt vildt meget god mad, er det mig som er blind og ikke kan finde opskrifterne her på siden? :$

Og så et forsinket tak for en skøn dag, fantastisk mad og guddommelig inspiration!
Maj :)
Forum-indlæg: 722
Opskrifter: 27
Område: Andet
Dato: 18/10 2011 20:08

Hej Paxie http://vegetarkontakt.dk/?-opskrifter-fra-international-vegetardag-koebenhavn-2011=93998 :) Tråden ligger her i forummet under samme emne, bare længere nede på siden :)
Sider: << < 6 7 8 9 10 > >>