Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

V-Festival!

Aktivisme, Happenings & Organisationer

Sider: 1 2 > >>
Bubble
Forum-indlæg: 49
Område: KBH
Dato: 3/10 2011 10:21 | Indlæg redigeret den: 4/11 2011 12:40

V-FESTIVAL ER UDSAT!

I VIL HØRE MERE FRA OS SNART! <3

GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 3/10 2011 11:06 | Indlæg redigeret den: 3/10 2011 11:10

nice lyder rigtig fed :) håber de bliver en kæmpe succes
jeg melder mig gerne som firvillig både med at få det op at køre og stå i baren

snakkede lige med en fra aastiderne, de prøver også at lave noget ligende. dog ikke non-profit
Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Dato: 3/10 2011 12:10

Har skrevet en mail =)
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 3/10 2011 12:47

Æv æv! :( Det har jeg så desværre ikke mulighed for at komme over og deltage i, da jeg skal indlægges på OUH til en mindre operation den dag.

Lyder ellers som et rigtig godt initiativ. ;) :)
AstaNord
Forum-indlæg: 126
Dato: 3/10 2011 13:38

Kan i evt. lave flyers som folk kan dele ud på f.eks. gymnasier og på gaden? :)
Christinamichelle
Forum-indlæg: 255
Opskrifter: 4
Dato: 3/10 2011 14:17

Genialius :)
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/10 2011 14:57

Fedt! :-D Jeg følger lidt med fra sidelinjen da jeg er interesseret i at skabe noget lignende her i Århus. :)
Maj :)
Forum-indlæg: 722
Opskrifter: 27
Område: Andet
Dato: 3/10 2011 15:09

Yes med stort Y! Super initiativ. Er helt sikkert med på at hjælpe med et eller andet, fx. noget mad. Har man nogen ide om hvor stort det bliver? Ift. hvor meget mad man fx. skal lave?
Bubble
Dato: 4/10 2011 16:12

jeg melder mig gerne som firvillig både med at få det op at køre og stå i baren

Super super fedt! Vil du ikke sende mig en privat besked eller skrive til mailen, med dit nummer? Så giver jeg dig lige et kald, især hvis du mener det med at hjælpe med at få det op at stå! Vi kan nemlig virkelig godt bruge ekstra kræfter :)

snakkede lige med en fra aastiderne, de prøver også at lave noget ligende. dog ikke non-profit

Jeg tror måske det er V-Festival personen har snakket om, de kommer i hvert fald og laver mad og sponsorerer evt. grøntsager. Måske har de bare ikke fået med dér at det var non-profit. Vi har nemlig først lige fået en aftale på plads i dag :)

Kan i evt. lave flyers som folk kan dele ud på f.eks. gymnasier og på gaden?

Ja, det ville være rigtig fedt med en flyers.. Men vi har et så lille budget, at der desværre ikke er råd til det i går. Men næste år lover jeg at der kommer massere af flyers!

Men spred budskabet til alle dine venner, så kan du være en menneskelig flyer :) De er også meget sødere og bedre for miljøet! ;)

Fedt! :-D Jeg følger lidt med fra sidelinjen da jeg er interesseret i at skabe noget lignende her i Århus.

Ej hvor fedt. Du skal da så komme og så kan du få nogle gode idéer! Ellers er du mere end velkommen til at skrive til os bagefter, så kan vi dele ud af erfaringer og sådan :)

Er helt sikkert med på at hjælpe med et eller andet, fx. noget mad. Har man nogen ide om hvor stort det bliver? Ift. hvor meget mad man fx. skal lave?

Super fedt du vil hjælpe! Mmh.. Det er svært at sige hvor mange der kommer, men vi håber på 200 mennesker. Det ville i hvert fald være en succes! Vi bliver også sponsoreret forskellige steder fra, bla. årstiderne og forskellige restauranter og måske får vi også nogle penge ind fra de forskellige dyreorganisationer. Men du skal bare lave det mad, som du kan overskue. Det er bare dejligt, at du har lyst til at hjælpe. Det er sådan det bliver en succes. Måske skriver vi en mail ud til dem som kommer med mad, med forskellige idéer til hvad man kunne tage med. Vil du ikke sende mig en PM eller en mail?
Kilroy
Forum-indlæg: 2928
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/10 2011 19:03

Kanon godt initiativ !!!!!
Sådan noget gad jeg gerne rejse helt her fra det sorte Jylle for at være en del af, men jeg har desværre en anden aftale :(
Formidabelt hvis det kan blive en årlig event :D
Må I have den bedsteste dag ;)
Ahimsa.
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 4/10 2011 20:22

Sejt!
Bubble
Dato: 5/10 2011 08:29 | Indlæg redigeret den: 5/10 2011 10:17

Vi mangler især folk med kreative talenter, eller bare gode idéer, skriv til os!! veganfestival@gmail.com

Jer der gerne vil være frivillig på en eller anden måde, bar, "gøre klar", plakat ophænging osv - skriv endelig!

Det her er chancen for at få etableret flere veganske events for alle, samt muligheden for at sprede det gode budskab og inspirere andre til at blive grønne :)

Der findes kun os til at få det samlet sammen - Gør en indsats for dyrenes, sundhedens, menneskets og miljøets sag <3
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1340
Opskrifter: 13
Dato: 5/10 2011 16:34

skal da med hvad koster dette
Bubble
Dato: 5/10 2011 18:14

Det er et gratis arrangement - med billig bar og et symbolsk beløb for en overdådig lækker buffet :)

Husk kontanter, da vi ikke tager dankort.
Nisa
Forum-indlæg: 141
Opskrifter: 1
Dato: 10/10 2011 19:31

Det er et helt fantastisk intiativ og jeg melder mig som frivillig :---)!

Sender fluks en PM :)

Marcus
Forum-indlæg: 3075
Administrator
Dato: 15/10 2011 15:43

Det er et enormt sejt initiativ <3 , og hvis jeg ikke er ude at rejse på det tidspunkt, vil jeg helt sikkert komme! (og måske stå i bar)
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Administrator
Dato: 16/10 2011 11:48 | Indlæg redigeret den: 30/10 2011 10:45

Jeg er fornyligt begyndt at være redaktør for den danske sektion af kalendersiden http://radar.squat.net, som bruges i eks. Nederlandene, Tyskland, Schweiz og Frankrig til at opreklamere arrangementer på nettet inden for det anarkistiske miljø. (Jeg håber på at få Evenio involveret medmindre de er i gang med en bedre platform)
En liste over de kommende arrangementer i Danmark, jeg ind til nu har tilføjet:
http://radar.squat.net/index.php?mode=search&profile=radar&what=0&where=212

Det er nok begrænset hvor mange der søger derinde efter arrangementer i Danmark endnu, men det kan da godt være det kan tiltrække lidt ekstra gæster.
For at tilføje festivallen derinde, skal jeg dog først ha' oprettet stedet den finder sted. "Refshaleøen" er et ret vidt begreb?
Så snart i har en plakat, kan jeg også lægge dén op derinde.
Maj :)
Forum-indlæg: 722
Opskrifter: 27
Område: Andet
Dato: 31/10 2011 18:35

Hey Bubble :)

Er der stadig festival? Har ikke rigtig hørt noget fra dig...
Remix
Forum-indlæg: 809
Opskrifter: 3
Område: Århus
Dato: 31/10 2011 20:46

Øv.. Hvorfor er man ikke i Kbh den dag? -.-
Nisa
Forum-indlæg: 141
Opskrifter: 1
Dato: 1/11 2011 11:48

Hej Bubble :)

Jeg vil også rigtig gerne vide om der fortsat er en festival på lørdag? :)

Sider: 1 2 > >>