Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Værelse til leje København Vesterbro fra 1.Februar

Bofællesskaber

Milllamilla
Forum-indlæg: 5
Område: KBH
Dato: 25/9 2014 14:39 | Indlæg redigeret den: 6/1 2015 09:59

Jeg flytter tilbage til KBH efter mange år i udlandet og jeg har et ekstra værelse jeg gerne ville leje ud fra 1 nov.

Super fed lejlighed og super beliggenhed på Dybbølsgade ved Dybbølsbro station, Kødbyen og Fisketorvet. (Det lyder rigtigt vegetar agtigt, ikk)
Dejligt stort og flot værelse på ca 13-15 kvadratmeter med næsten 4 meter til loftet så rigeligt plads til hems hvis man er til det.
Jeg får først nøglen til lejligheden mid Oktober. Så præcise mål må vente lidt og huslejen vil komme til at lægge omkring de 4000 kr.

Jeg er selv veganer men jeg er ligeglad om om min lejer er veganer, vegetar eller ....kødspiser, så længe han eller hun respektere at mit hjem er en kødfri zone.

Jeg har to katte som også skal bo der. Og det er det max antal husdyr der må bo i lejligheden.

Jeg er selv ikke ryger, men er lige glad om du ryger, bare du ikke gør det i lejligheden.

Jeg tar ikke stoffer, og det vil jeg faktisk heller ikke ha du gør.

Jeg er lidt af et rengørings og neat freak og vil ha der er ordenligt, men du må selvfølgelig rode alt hvad du har lyst til på dit værelse.

Jeg håber på at finde et godt menneske som har lyst til at bo hos mig.
Skriv til mig hvis det lyder som noget for dig, og fortæl mig lidt om dig selv. Så kan vi senere mødes, og du kan kikke på værelset og se om vi klikker :-)

ragpede
Forum-indlæg: 1
Område: Århus
Dato: 26/9 2014 12:05

Jeg er en kvinde på 26 år, der lige er kommet hjem fra udlandet(Nordirland, camphill). Jeg er uddannet folkeskolelærer fra Silkeborg Seminarium, og har fået job på en skole i Gentofte, hvor jeg vil forsøge mig som lærer.
Jeg kan lide at tage på cykeltur - er i det hele taget et friluftsmenneske. Jeg kan godt lide katte(og andre dyr)jeg har overvejende levet vegetarisk, og det kan jeg bedst lide. Jeg kommer oprindelig fra Århus, hvor jeg også har familie, men har også en søster i København. Er ivrigt ikke ryger. Jeg håber at høre fra dig.
Med venlig hilsen ragnhild
Milllamilla
Dato: 27/9 2014 06:26

Har skrevet privat besked :-D
Oldfields
Dato: 27/9 2014 13:00 | Indlæg redigeret den: 27/9 2014 13:04

Milllamilla
Dato: 27/9 2014 13:43

Oldfields, jeg kan da kun se du har skrevet på min.
Milllamilla
Dato: 9/10 2014 06:30

Jeg begynder at vise lejligheden næste uge,
Skriv endeligt hvis det har interesse, så
Vi kan aftale en dag!
Milllamilla
Dato: 6/1 2015 09:58

Værelset er til leje igen fra 1 februar, da min søde room mate flytter sammen med sin søde kæreste!
Victor
Forum-indlæg: 134
Dato: 7/1 2015 21:26

Jeg kunne godt være meget interesseret, da jeg nok bliver boligløs til sommerferien. Jeg går nu på HF i Hellerup men skal ind på CBS efter sommerferien.

Jeg er veganer, og elsker at lave mad, og ville være glad for noget samarbejde omkring det så f. eks. jeg bare kan lave en stor potion et eller andet som vi kan dele. Jeg er helt med på at holde køkkenet pletfrit.

Derudover bruger jeg min tid på... lektier... jah... bare skriv hvis du vil vide mere.
Karinolivia
Dato: 30/11 2015 23:53

Heya! Jeg orker ikke at skal til at udpensle en tør og desperat "jeg respekterer en lukket dør"- ansøgning. Så med autenticitet, vil jeg kort forsøge at smyge mig lidt ind i hjertet på dig!
Jeg, Karin, er; 21 år (80 år til tider, 4 år i nogle weekender), ærkejyde, fuldtidsarbejdende, kærlig, venlig, ansvarsfuld, nærværende, nysgerrig og en grineren lille størrelse. Og jeg har snart brug for et nyt sted at bo i København (faktisk bare så snart, det kan lade sig gøre).
Jeg søger egentlig bare et værelse, helst i bofællesskab med en/flere sprød/e person/er, som kan lide at filosofere over en kop sort, drikke bajere, dele livshistorier og have det afslappet og dejligt sammen. Hvis mit opslag tager mig så vidt, at du vil møde mig, så kontakt mig her eller på mit nr 29803362 :-)