Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

SØGER ROOMMATE I AARHUS C

Bofællesskaber

Majken Alexandra
Forum-indlæg: 2
Område: Midtjylland
Dato: 12/10 2017 20:04

Hej med jer!

Mit navn er Majken Alexandra, men foretrækker at blive kaldt Allie, jeg er 21 år gammel, og bor pt. i en lille by ved Vejle. Jeg vil rigtig gerne flytte til Aarhus C, da jeg skal starte på Ballet Akadamiet. Lige nu bor jeg på et kollegium for autister, og jeg trivedes overhovedet ikke her (også én af grundene til at jeg har valgt at flytte). Som du nok har regnet ud, så er jeg autist, og det forventer jeg, at du ville kunne forstå. Det meste af tiden kan du slet ikke mærke at jeg er autist, det er kun når jeg skal noget socialt sammen med flere mennesker end én.

Jeg er ikke-ryger, jeg drikker aldrig, jeg har ingen dyr, jeg er single, jeg er vegetar (men vil gerne være veganer, specielt hvis du også er veganer, og gerne vil have et vegansk køkken). Jeg har ikke så stort et rådighedsbeløb, da jeg er på ressourceforløb, så jeg kan maks give 4000 kr. til husleje, og 4500 kr. inklusiv vand, varme, el og internet.

Jeg skriver mere her på senere, ellers lig en besked til mig. Jeg håber meget, at jeg hører fra dig! :)

Knus, Allie