Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Søger bolig i København

 

Bofællesskaber

KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1598
Område: KBH
Dato: 17/8 2019 18:32

Hej,

På trods af sidens markante fald i aktivitet vil jeg alligevel forsøge mig her. Jeg skal fraflytte min nuværende lejlighed på Nørrebro d. 15/10 og søger derfor, lettere desperat, efter et nyt hjem i hovedstadsområdet.
Jeg er interesseret i alt, men ideelt vil jeg gerne fortsat have eget toilet og bad. Maksimalt budget omkring 7000,- per måned.

Jeg vil ikke skrive så meget om mig selv her, men - på godt og ondt - kan man nok få et indtryk af min person via min langvarrige tilstedeværelse og aktivitet her på siden. Besvarer naturligvis alle evt. spørgsmål såfremt man sender mig en privat besked.
Private beskeder er nok generelt at foretrække i denne kontekst.

Jeg har ikke de store forventninger, men alle former for tips modtages med kyshånd. Da leje-markedet ser markant anderledes ud når man kommer på den anden side af 10000,- kunne det også have interesse at høre fra personer der evt. vil dele en bolig.

Tak! :)
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1598
Område: KBH
Dato: 12/9 2019 20:48

Har fundet noget :)
Curator
Forum-indlæg: 658
Område: KBH
Dato: 12/9 2019 21:23

God at høre :)
Niklas
Forum-indlæg: 43
Område: KBH
Dato: 21/9 2019 06:06

Hvordan fandt du noget? Er selv på halvdesperat udkig :p
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1598
Område: KBH
Dato: 23/9 2019 22:31

Jeg fandt en tidsbegrænset (<1 år) 2er på DBA.dk.

Min succes kan vist desværre hverken tilskrives smarte tricks (som jeg kan give videre) eller særligt hårdt arbejde, men blot en stor dose held, der blev hjulpet på vej af en veldrejet henvendelse/præsentation af mig selv til udlejer.

Held og lykke derude.
Niklas
Forum-indlæg: 43
Område: KBH
Dato: 3/11 2019 00:41

Hov, ser først din besked nu. Men tak! Stadig på desperat udkig :/ Men præsentation af mig selv til udlejer lader til at være vejen, det har du nok ret i!
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1598
Område: KBH
Dato: 20/10 2020 19:26

Leder igen... Mon én af sidens 3 aktive brugere har et tip? :D
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1598
Område: KBH
Dato: 27/8 2021 16:28

Og igen... :(
Zhcoop
Forum-indlæg: 723
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 27/8 2021 22:36

Hej :]
Søger du stadig nogen at dele en lejlighed med eller hvordan ser det ud nu...?

Jeg ved det er nederen at henvise til fb, men der er en masse forskellige grupper rettet mod veganere/vegetarer der søger bolig - måske du kan finde noget der, hvis du bruger fb. fx kollektiver/bofællesskaber, hvis det kan have interesse...?

Det ville selvfølgelig være optimalt, hvis alle vegetarer/veganere brugte vegkon, også til boligsøgning :P måske det kommer en dag igen.!? man har lov at drømme ^^ heh..

God vind!