Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

15 m2 værelse udlejes på Frederiksberg

Bofællesskaber

Vipassana
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 11/9 2020 13:33 | Indlæg redigeret den: 26/9 2020 20:32

Hvis du er en positiv, ærlig, stille og rolig, helst ikke rygende planteæder med god ordenssans, som er villig til aktivt at bidrage med at holde fællesområderne i tip top orden, så har du et møbleret værelse (evt. umøbleret) + fælles køk og bad til 3.750 kr./md. - inkl. gratis vaskeri, vand, varme, el, internet, samt alt til husholdningen (sæbe, toiletpapir, fryseposer osv).

Jeg er en 44 årig mand som mest holder af at passe mig selv, men heller ikke er bleg for at sludre lidt, hvis kemien er til det.
Pt. går jeg Ledig, men er en del i sommerhus, samt på retreats mm, så periodevis er jeg ikke særlig meget hjemme.

Du kan ikke få adresse her (CPR), men skal så til gengæld kun betale 1 måneds husleje i depositum.
Gensidig minimum 1 måneds opsigelse.

Du kan få værelset billigere hvis du er pendler og så vil prisen afhænge af hvor meget du skal være her.

Glæder mig til at høre fra dig, men kontakt mig venligst kun hvis du er planteæder - eller alternativt villig til ikke at bringe nogle som helst animalske fødevareprodukter med ind i køkkenet :)

Kh Martin