Sig hej til vores nye medlem

Dansk Vegetarisk Forening (DVF)
Dato: 22/12 2018 18:13
Casper Christensen og hans familie har meldt sig ind i DVF for at støtte vores arbejde for dyr, mennesker og klode
”DVF er en forening af ildsjæle, som måltid for måltid forsøger at gøre verden til et bedre sted. Jeg kan rigtig godt lide, at de brænder for sagen, og at de samtidig fokuserer på positiv kommunikation og konkrete forandringer – i skolerne, i køledisken, politisk, i medierne”, siger den kendte skuespiller.
”Jeg glæder mig over at være medlem og håber, at mange flere vil overveje det samme. Jo flere vi er, jo stærkere står vi.”
Hjerteligt velkommen til Casper og familien!
Og tak til både ham og alle jer andre over 3.000 medlemmer, som støtter vores arbejde med bl.a.:
- Undervisning på skoler
- Påvirkning af samfundsdebatten gennem medierne
- Oplysning om ernæring
- Politisk påvirkning og dialog med myndighederne
- Vagthund overfor myter og fejl i den offentlige debat
- Aktiviteter og inspiration over hele landet
- Samarbejde med erhvervslivet
... og meget mere ...
Er du ikke medlem endnu? Bliv medlem og vær med til at skabe en grønnere fremtid
Standardmedlemskab - kun 63 kroner i kvartalet
Under 25 år - kun 38 kroner i kvartalet
Under 20 år - kun 25 kroner om året
https://vegetarisk.dk/medlemskab/
Casper Christensen og hans familie har meldt sig ind i DVF for at støtte vores arbejde for dyr, mennesker og klode

”DVF er en forening af ildsjæle, som måltid for måltid forsøger at gøre verden til et bedre sted. Jeg kan rigtig godt lide, at de brænder for sagen, og at de samtidig fokuserer på positiv kommunikation og konkrete forandringer – i skolerne, i køledisken, politisk, i medierne”, siger den kendte skuespiller.
”Jeg glæder mig over at være medlem og håber, at mange flere vil overveje det samme. Jo flere vi er, jo stærkere står vi.”
Hjerteligt velkommen til Casper og familien!

- Undervisning på skoler
- Påvirkning af samfundsdebatten gennem medierne
- Oplysning om ernæring
- Politisk påvirkning og dialog med myndighederne
- Vagthund overfor myter og fejl i den offentlige debat
- Aktiviteter og inspiration over hele landet
- Samarbejde med erhvervslivet
... og meget mere ...
Er du ikke medlem endnu? Bliv medlem og vær med til at skabe en grønnere fremtid

Standardmedlemskab - kun 63 kroner i kvartalet
Under 25 år - kun 38 kroner i kvartalet
Under 20 år - kun 25 kroner om året
https://vegetarisk.dk/medlemskab/