Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Fascisternes indtog på vegetarkontakt?

Diverse

Sider: 1 2 3 > >>
F:C:A:RMOR
Forum-indlæg: 153
Område: KBH
Dato: 16/6 2012 14:40

Ja titlen taaler vel for sigselv.

LORTE MODERATORERE!!!

im out!
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 16/6 2012 14:43

Vil du uddybe din kritik? Jeg lytter gerne til kritik og forslag.
Desuden vil jeg gerne frabede mig at blive sammenlignet med fascister, det er sgu ikke synderligt konstruktivt.
Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Område: Sjælland
Dato: 16/6 2012 15:09

Atju?
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/6 2012 15:41

Det er trist du forlader os F:C:A:RMOR. :( ...og også en rigtig trist måde at gøre det på. At du vælger at melde dig ud af det fællesskab vi forsøger at værne om, må imidlertid stå for egen regning.

Alt godt!

TobiasElof
Forum-indlæg: 402
Opskrifter: 3
Område: Odense
Moderator
Dato: 16/6 2012 16:43

troll
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Dato: 16/6 2012 17:08

Jeg tror det er fordi "en vis tråd" blev låst liiidt for hurtig ;)

Det er jeg forøvrigt enig i - men jeg reagerer bare lidt anerledes....
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 16/6 2012 17:08

Umiddelbart kan det være lidt ugennemskueligt at forstå, hvad F:C:A:R refererer til, da moderationen ikke bliver samlet og omtalt tydeligt et sted (så den er ret usynlig og derved sværere at vurdere og forholde sig til), hvor den også kan diskuteres, men her er en tråd, hvor der blev snakket lidt om det:
http://www.vegetarkontakt.dk/?-hvad-taenker-du-paa-netop-nu-longevitynow-slettet=107369&side=3

Jeg er som sagt også temmelig overrasket, og har bl.a. af den grund forsøgt på at opstarte et alternativ, som der er blevet tilføjet spambot-beskyttelse og et privatbeskedfunktionalitet til indtil videre, ud over selve forum-delen. Det ligger på http://veganisme.tk/ indtil videre. Forslag til forbedringer, ønsker mm. er meget velkomne! :)
ennasuS
Dato: 16/6 2012 17:15

Ja der bliver snakket om at "vi er en stor familie" - hvorfor kan vi så ikke få lov til at "snakke om tingene" ? Det følte jeg, der blev gjort - bare ikke længe nok - eller nok til, at vi kunne "blive gode venner igen".

Den test (Asperger) Jimmi beskriver er jeg ret overbevist om, er den samme jeg tog - jeg er så i den HØJE ende... hvordan bliver jeg mon opfattet?
ennasuS
Dato: 16/6 2012 17:29

Jeg har linket til den i min NU gør jeg det tråd - inkl. min score.

Tak Jimmi - men nu må du hellere tage den der pause og så håber jeg, du kan få lov til at komme tilbage snart igen ;)

Knus
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 16/6 2012 17:48

F:C:A:R er ikke Jimmi...men det kan selvfølgelig godt være, jeg lige har misset nogle indlæg, han havde skrevet i mellem jeres, som nu er slettede.
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/6 2012 17:55 | Indlæg redigeret den: 16/6 2012 17:56

Ja I må bære over med nogle måske lidt forvirrende tråde lige nu. Vi oplever massiv spam fra Jimmis side i øjeblikket.

Edit: Bedste råd er at ignorere hans indlæg så I ikke bidrager til forvirringen.

Kallum
Forum-indlæg: 327
Dato: 16/6 2012 18:15

Massiv spam = 6 indlæg i timen :D

Ro på vegkon, det skal nok gå alt sammen. Husk på at det bare er internettet og at man ikke skal tage alting bogstaveligt og alvorligt, selvom det står sort på hvidt..
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Dato: 16/6 2012 19:24

Jeg vil bare sige at jeg er enig med moderatorne.. I gjorde det rigtige.. jeg har læst det, og kan også se at der var en som i starten af tråde, slettede sin profil pga hun også følte sig stødt.. og NEJ man er ikke nødvendigvis SVAG SUsanne, bare fordi man føler sig stødt.. hvilket nok var den bemærkning jeg blev mest vræd over.. først bliver man kaldt for idioter, og så bagefter for svag.. synes sku det er godt der er moderatorer herinde!!!
Easy
Forum-indlæg: 134
Dato: 16/6 2012 19:34 | Indlæg redigeret den: 16/6 2012 19:45

Acai-Maria: er det ikke også et spørsmål om man tåler at være her -- og man kan jo bare forlade de tråde som ikke passer en
--- eller lad være med at svare på de indlæg man ikke bryder sig om
Vi har da ytringsfrihed i dagens Danmark
Hvorfor tage folks forskellige måder at udtrykke sig på bogstaveligt og ilde op som der bliver gjort
Easy
Forum-indlæg: 134
Dato: 16/6 2012 20:01 | Indlæg redigeret den: 16/6 2012 22:40

Hej VV: Retningslinjerne ja rigtig nok -- for mig er det for at have noget at forholde os til -- men derfor behøver folk
ikke at være for sarte og piske en stemning op over ingenting ------- fint for mig med lidt krydder :)
Viser bare lidt sympati for Jimmi ----- og generel retfærdighed
Og til slut >> jeg er ikke homo << hvis det var det du antyede -- men accepterer homoseksuelle
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Dato: 16/6 2012 20:55

hvem er susanne?
Emma MS
Forum-indlæg: 96
Dato: 16/6 2012 21:00

ennasuS, ikke?
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Dato: 16/6 2012 21:19

Det er bare drøn forvirrende for os uindviede.
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 16/6 2012 22:08 | Indlæg redigeret den: 16/6 2012 22:08

Vi har ret til at udtrykke de meninger vi har indenfor de grænser den gældende lovgivning har fastsat. Her på vegkon er lovgivningen lig med retningslinjerne. I har vist flirtet adskillige gange.

Interesting point that, VeganerVampyr!

Let me see now... On the thread in question, it has been suggested quite boldly (and NOT by jimmi) that I am dishonest, in denial, pretending, practising double standards and suffering from deep, deep dishonesty, and all on a public forum. I´m pretty sure I have grounds for libel there... What do you think?

Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 16/6 2012 22:26

Det som jeg virkelig synes er ærgeligt, er at nogle af brugerne herinde ofte har/havde det med at glemme at gå efter bolden fremfor manden/kvinden, så nogle af debatterne/trådende er endt i noget personfnidder.
Hvor jeg har haft en oplevelse af at debatten(rne) mere eller mindre har kørt imellem 3-5 personer, hvoraf jeg syntes, at noget af det har tangeret mudderkastning på grund af uenigheder imellem nogle af dem. og noget hetzagtigt overfor nogle brugere også.

Hvilket gør, at jeg har afholdt mig fra at deltage i nogle af de debatter/tråde selvom jeg også har haft en mening om det.
Sider: 1 2 3 > >>