Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvem er de?

Diverse

Sider: 1 2 > >>
AstaNord
Forum-indlæg: 126
Område: Sjælland
Dato: 18/12 2012 11:48

Har altid spekuleret på...
Om Zenbambi er en ægte person? Og hvorfor folk finder sig i ham?
Har i mødt ham IRL? Er han flink? Er det evt. derfor han får lov at blive på siden?

Og hvem er denne Easy/IAS person? Hvorfor finder folk sig i ham?

Beklager hvis jeg er totalt bagefter, har ikke været logget på vegkon i laaaaang tid :P
Herbi
Forum-indlæg: 293
Område: KBH
Dato: 18/12 2012 13:17 | Indlæg redigeret den: 18/12 2012 13:19

Der har gennem tiden været mange spændende teorier om hvem de dog kan være og ingen ved det!
Zenbambi er jeg personligt ganske stor fan af og jeg hilser til hver tid en omgang glimmer galore velkommen :D

EDIT: Personligt synes jeg også at det bidrager med en vis spænding og en slags freakyness at man ikke helt ved hvad eller hvem nogen er. Som f.eks. Jimmi; ingen ved om han er virkelig, ingen har set ham nogensinde. Er han mon en virkeligheden en fraskilt ældre kvinde fra Møn ved navn Bente-margrethe der er svært glad for saltlakrids og friluftsliv? Ingen ved det!
AstaNord
Forum-indlæg: 126
Dato: 18/12 2012 13:27

Herbi - Jeg ved godt at det på nogle punkter kan være lidt skægt. Men når jeg ser dem sige nogle helt forfærdeligt ubehagelige ting til folk, så bliver jeg bare sådan sur indeni. Måske burde jeg ikke bruge energi på det...
Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Dato: 18/12 2012 13:47

Jeg har set billede af både ZenBambi og Jimmi. Inden af dem var ældre fraskilte kvinder, at dømme ud fra udsendet ;o) Jimmi lignede endda en helt alm. pæn ung fyr.

Og i realiten ved man jo ikke hvem nogen herinde er, udover dem man har mødt :o) Vi kan alle være ældre fraskilte kvinder fra møn :o)
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 18/12 2012 14:25 | Indlæg redigeret den: 18/12 2012 15:04

Nu ved jeg ikke om du har set denne tråd, men jeg og flere andre er enige mht. Easy, i hvert fald, og flere (men færre) ift. Zenbambi, er min opfattelse:
http://vegetarkontakt.dk/?-aendringer-paa-siden-og-forstyrrende-elementer=132560#il132704

Siger Zenbambi også forfærdelige ting? Det har jeg ikke lagt mærke til?
ChiZhai
Forum-indlæg: 292
Administrator
Dato: 18/12 2012 14:49

Både ZenBambi og Easy/IAS har været slettet før pga deres unikke kommuninaktionsmetoder, men er vendt tilbage efter et stykke tid, omtrent samtidig. De er desværre efterhånden begyndt at vende tilbage til de gamle mønstre, som gjorde at de blev slettet i første omgang (tæppebombning med kryptiske beskeder og glimmerbilleder i ZenBambis tilfælde og personangreb og negative vibes i Easy/IAS's tilfælde).

Jeg har også set billeder af ZenBambi og ved at det er en rigtig person, der bare har en lidt speciel måde at kommunikere på, der let kan komme til at virke overvældende og distraherende, hvis hxn poster for mange indlæg i træk :)

Min personlige holdning til Easy/IAS har jeg givet tilkende i flere andre tråde :)
dgj
Forum-indlæg: 352
Dato: 18/12 2012 14:57

Nu har jeg snakket en del med Easy efterhånden, og jeg synes faktisk han er mere end fin. Han har haft nogle hidsighedskramper der er gået ud over nogen, men han har da bestemt også fået igen af folk der føler et behov for at fortælle ham hvor lidt de bryder sig om ham. Jeg har svært ved at vurdere hvem der er værst... eller okay, lad mig da indrømme at jeg ikke synes at Easy er værst :)

De mest ubehagelige personligheder på VegKon synes jeg ikke er de to nævnte i den her tråd.
reli
Forum-indlæg: 251
Område: Midtjylland
Dato: 18/12 2012 19:02 | Indlæg redigeret den: 18/12 2012 19:03

Mig irriterer de to bestemt ikke. ZenBambi er da meget festlig og Easy er jeg faktisk ret ofte enig med, selv om måden at sige tingene på ikke altid er vellykket.

Hilsen
Reli (ældre fraskildt kvinde fra midtjylland, som er glad for friluftsliv men dog ikke bryder sig om lakrids).
JK
Forum-indlæg: 360
Dato: 18/12 2012 20:00

Det sjove er at i gamle dage, da Bambi gik under navnet "Rumvæsnet", skrev hun ret "normale" indlæg. :)
Quintessence
Forum-indlæg: 135
Dato: 18/12 2012 20:19

Jeg var virkelig blevet ked af det, hvis nogen oprettede sådan en tråd om mig.
Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke henvender sig enten til vedkommende man har et problem med eller moderatorene.
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Dato: 18/12 2012 20:19 | Indlæg redigeret den: 20/12 2012 14:36

Som jeg har nævnt på chatten så holder jeg en pause fra forum og vender tilbage med personbillede og ny stil
(venter nok ikke for længe) :)
Chatten fortsætter jeg med - for der går det rigtig godt
Jimmi/Bambi - kan jeg virkelig ikke se skulle være et problem -- hans krypterede tekster
syntes jeg er underholdende - især hvis man kan og vil finde mening i dem
Hvis hans behov er for det - så lad ham dog - for det kan da ikke skade noget som helst
Ej heller hans glimmer billeder som pynter og gør siden mere levende
Bare hop videre hvis nogen syntes at han går en smule over stregen - så er der egenligt ikke noget problem i ham :D
Jeg har selv set billedet af Jimmi på en af de gamle tråde hvor han står sammen med hans hund --
Pæn og glad ung mand at se på ;)
Vi har haft flere sjove pingpong'er og "krige" indbyrdes - som folk forhåbenligt ikke tager for mere end det er -- de har nok også været lidt svært at forstå for andre
Jeg indrømmer at jeg har gået over stregen flere steder - men dømme alle mine 300 indlæg
i mit nuværende nickname til at være noget forfærdeligt - grænser sig nok til personforfølgelse
Tænk også på de steder hvor jeg har svaret på tiltale
Røsle
Forum-indlæg: 865
Opskrifter: 4
Område: Midtjylland
Dato: 18/12 2012 20:25

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3 ZENBAMBI <3<3<3<3
Ka-ching
Forum-indlæg: 83
Område: Nordjylland
Dato: 18/12 2012 21:02

Billeder lyver. Især hvis de er taget på lang afstand :D
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Administrator
Dato: 18/12 2012 21:52 | Indlæg redigeret den: 18/12 2012 21:56

Quintessence:
Den direkte konfrontation har været prøvet gentagende gange over lang tid i flere tråde, og har ikke løst problemet generelt. Og begge har haft karantæner (som ChiZhai også skrev). Så det er ikke ud af ingenting at det sker, så det ville ikke bare lige sådan ske for mig, dig eller nogen andre. Når folk måske ser i flere tråde, at andre også er fortvivlede eller sårede, prøver de måske at organisere sig ift. at finde en løsning sammen i stedet, og måske derved også vise det til moderatorerne, og få andre, der måske har slettet sig selv som ktb* - eller folk, der mener det samme, men har holdt det inde - frem.
Jeg synes eks. også jeg husker, at Warzywo slettede hendes bruger pga. et angreb fra Easy, på et tidspunkt?

Easy:
Jeg forstår det ikke helt? Jimmi og Zenbambi er to forskellige personer. Jimmi = Ka-ching nu.
Det er ift. personangreb slet ikke alle dine indlæg, JEG tænker på, og måske er det også blevet bedre? Noget andet er den chat-agtige stil der hurtigt kan komme til at dominere en tråd og afspore den i en helt anden retning, fordi man lige har en personlig samtale der ikke er relevant for nogen andre kørende, med to-linies-indlæg uden andet indhold. Og det kan man godt gøre til en hvis grad, det er bare især irriterende, hvis det er meget ofte. Men det har jeg, som Acai Maria, omvendt også selv gjort med Jeff, men det vil jeg gerne give ham skylden for. ;) Og alle skriver selvfølgelig offtopic ind i mellem, eller skriver noget, der giver bedre mening i en privatbesked end på forummet, og det er selvfølgelig okay.
Det her er bare min personlige vurdering, jeg taler ikke som nogen autoritet overhovedet!

* ( igen: ) http://vegetarkontakt.dk/?-aendringer-paa-siden-og-forstyrrende-elementer=132560#il132704

Her er mere: http://vegetarkontakt.dk/?-hvordan-loeser-vi-vores-interne-problemer=120272&side=1 (Easy = Unit)
Hrlysgaard
Forum-indlæg: 174
Område: Århus
Dato: 19/12 2012 01:58

Thumps up Easy!
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Dato: 19/12 2012 05:02 | Indlæg redigeret den: 19/12 2012 14:45

Marcus:
Jeg forstår det ikke helt? Jimmi og Zenbambi er to forskellige personer. ( citat ) ---- :D :D :D :D

Er du nu også sikker på det ? --- jeg har ikke svært ved at spotte DNA'er ;)
------------------------------
Forstår ikke hvorfor dig og de to andre skal rode i fortiden ---- nu
risikerer vi at dette udløser en ny ballade tråd -- som slet ikke er nødvendig
( i kan evt. rette henvendelse til mig på min privat indbakke )

Lad os stoppe her ----- DET ER SNART JUL ;) :D :D :D
( så kan jeg blive fri for at bryde min pause her på forum ;) )
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 19/12 2012 07:21 | Indlæg redigeret den: 19/12 2012 07:26

Marcus,

Efter din beskrivelse ville jeg mene at Tor og Rune har "domineret" Informations debat, også off-topic.

Jeg synes, at du og jeg faktisk meget sjældent debaterer off-topic - medmindre man vil have kun overflodig snik-snak her. Hvis andre vil diskutere samtidigt, så kan det gå meget ubesværligt.

Internet fora har ikke den samme temporale dynamik som virkelige møder (=IRL), hvor det ofte er meget vigtigt at man holder til sagens kerne. Vi skal ikke forveksle disse ting.

M.h.t. Jimmi, Easy, ovs., synes jeg, at man altid skal få en chance til, og vi skal prøve at lade dem udvikle sig i vores fælles diskussion - men vi skal kræve at de diskuterer ordentligt.

Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 19/12 2012 08:17 | Indlæg redigeret den: 19/12 2012 08:17

Jeg kan godt forstå du undrer dig Asta. Men som Quintessence er inde på, sidder disse (ja, de er ægte) mennesker og læser med, og jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om at nogen på et forum lagde op til fri diskussion om mig. Jeg anerkender imidlertid, at der i dette tilfælde er grund til at diskutere, ikke brugerne, men dele af deres færden på forummet, hvilket kan foregå i de tråde Marcus linker til flere gange.

Jeg vil gerne lige slutte af med at sige, at vi moderatorer gør vores bedste for at sprede en god tone. At vi er opmærksomme og henvender os til brugere der går over stregen, med et godt resultatet efter min mening. Vi har et travlt liv ved siden af vores roller som moderatorer, og forummet vokser dag for dag. Derfor er jeg rigtig glad for, at Marcus og ChiZhai er tilføjet som administratorer, samt at flere og flere brugere nu aktivt tager ansvar for forummet i tråde hvor nogen går over stregen.

Som jeg har nævnt på chatten så holder jeg en pause fra forum og vender tilbage med personbillede og ny stil

Dejligt at høre. ...og du skal være meget velkommen! :)

Linse
Forum-indlæg: 605
Dato: 19/12 2012 08:56

<3 <3 <3 ZENBAMBI <3 marry me!
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Område: Sønderjylland
Dato: 19/12 2012 09:18

Jeg synes eks. også jeg husker, at Warzywo slettede hendes bruger pga. et angreb fra Easy, på et tidspunkt?

Nej, jeg holdte en pause fra VegKon fordi jeg var træt af Easy og Zenbambi kørte en hver debat af sporet med deres støj.
Men det er korrekt at jeg oplevede et angreb fra Easy både her på forummet og i chatten, men det var ikke derfor jeg holdte en pause.

Sider: 1 2 > >>