Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarvenlig overnatning i Stockholm?

Diverse

Dennis_Laursen89
Forum-indlæg: 207
Område: KBH
Dato: 21/4 2015 16:13

Jeg skal til Stockholm med et par venner i sommerferien, og er ved at finde et sted at overnatte.
Jeg vil høre, om der er nogen der kender til et godt og billigt sted i eller omkring Stockholm, hvor man kan overnatte, og som er vegetarvenlig?
Eller ved, hvad man skal søge på, eller hvor man kan finde den slags informationer? Jeg er ikke særlig god til engelsk, og min ordbog foreslår et hav af ord for "overnatning" - så jeg ved heller ikke rigtig, hvad jeg skal søge på... Jeg har forsøgt forskellige søge-kombinationer, ingen gav held... F.eks.:
"Veg-friendly overnight stay Stockholm"
"Vegetarian friendly overnight stay"
"Veg-friendly hostel Stockholm"

Happycow henvender sig jo til turister. Det kunne være super, hvis de også havde overnatningssteder med.

Jeg håber, nogen kan hjælpe.
vericon
Forum-indlæg: 714
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 21/4 2015 19:06

Hej Dennis
prøv her:
http://www.vegetarian.se/

Mvh.
HJ
78Toddy
Forum-indlæg: 310
Område: Østjylland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 21/4 2015 19:33

Der er i hvert fald et godt spisested her: http://www.hermans.se/
gleaner
Forum-indlæg: 17
Område: Nordjylland
Dato: 21/4 2015 22:29

Hvorfor ikke finde en vegetar på bewelcome eller couchsurfing?
Dennis_Laursen89
Dato: 22/4 2015 15:40

@Vericon:
Tak, jeg vil forsøge at skrive til dem, for at høre om de kan hjælpe.

@78Toddy:
Det er ikke spisesteder, jeg leder efter. Dem finder jeg via Veganistan.se. Det er overnatningssteder, jeg søger.

@gleaner:
Hmm, joo, det kunne også være en mulighed. Jeg er bare meget utryk ved møde-mennesker-over-internettet konceptet.
Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 22/4 2015 16:38

De gange jeg har sovet på hostel har det bare været et sted at overnatte. Hvad er det du er bange for ikke skulle være vegetarvenligt? Hvis der endeligt skulle være morgenmad inkluderet, så er der vel som regel noget vegetarisk...?
Dennis_Laursen89
Dato: 24/4 2015 16:49

^
Ja, det er netop morgenmaden jeg tænker på. Sverige er jo generelt MEGET mere vegetarvenligt end Danmark; men jeg er alligevel lidt paranoid, og frygter, at booke ind et sted, der ikke serverer noget særlig vegetarisk...