Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Anime/manga/cosplay

Diverse

mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Område: Nordjylland
Dato: 7/9 2015 13:19 | Indlæg redigeret den: 7/9 2015 13:19

Hej jeg ville høre om nogen af jer inde er anime eller manga fans, eller for den sags skyld cosplayer. Jeg er selv en lille anime fans, og ny cosplayer, har været afsted 1 gang og det var i lørdags så helt ny, men vil gerne vide mere om det, så håber lidt der er nogen herinde som kender til det.
En af de vigtige ting jeg har fundet ud af, er at mange af de steder der holder noget for dem, tager særlig hensyn til vegetarer, så tænker lidt at der er en lille mulighed for at finde et par stykker heriinde :)
Victor
Forum-indlæg: 134
Område: KBH
Dato: 7/9 2015 22:36

毎日勉強するよおおお
mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Område: Nordjylland
Dato: 8/9 2015 17:09 | Indlæg redigeret den: 12/9 2015 14:25

Jeg kan desværre ikke rigtig forstå det Japanske sprog :D så hvad skriver du?
Fenriz
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 14/9 2015 08:36

Har været afsted 3 gange til convention og én walk, dog ikke som aktiv cosplayer da mit talent indenfor håndarbejde er katastofal :P Men har nogle venner der er ret seriøse omkring det og er også selv inkarneret manga og anime-fan så det er ret fedt at nørde det med andre MINDST lige så nørdede folk. Derudover er folk ret åbne og folk har som regel ret sjove og skæve personligheder.
Ærlig talt har jeg ikke rigtig mødt nogle veg mennesker i "cosplay/manga-miljøet"? Eller, det kan godt være, men så har det ikke gået op for mig:) Jeg ved heller ikke hvor meget der bliver taget hensyn v. fællesspisning da det ikke er noget jeg har prøvet..