Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Veganske/Vegetariske og dyreretsbøger til salg

Diverse

AlligatorSøren
Forum-indlæg: 57
Opskrifter: 2
Område: Århus
Dato: 11/7 2016 16:02 | Indlæg redigeret den: 12/7 2016 21:50

Hey,

Jeg lavede et opslag for lidt tid siden med nogle kogebøger jeg havde til salg, men da de ikke alle sammen blev solgt, så prøver jeg da lige igen. Derudover har jeg nu også to mere filosofiske bøger omkring veganisme og dyreret.

Det drejer sig om følgende bøger:

'Vegan on the Cheap' af Robin Robertson (På engelsk) 50 kr.
- God bog med masser af nemme og billige opskrifter til hovedsageligt vegansk hverdagsmad.

'Vegetariske Retter' af Nicola Graimes og Fiona Biggs (På dansk) 40 kr.
- God vegetarisk bog, med masser af basisopskrifter med et tvist.

'Grønt' af Pippa Cuthbert og Lindsay C. Wilson (På dansk) 50 kr.
- 100 lækre vegetariske retter, hvoraf de fleste nemt kan veganiseres. (Billedet er af den engelske version, men jeg sælger den danske oversættelse)

'The New Vegan Cookbook' af Lorna Sass (På engelsk) 50 kr.
- Lækker amerikansk kogebog, med mange opskrifter på veganiserede versioner af traditionelle amerikanske retter og resten af verden.

'Animal Liberation' af Peter Singer (På engelsk) 75 kr. SOLGT!
- "Bibelen" indenfor dyreretsforkæmpelse og veganisme. Skidegod bog med en masse gode tanker og diskusioner om menneskets forhold til dyr. Et must-read for enhver veganer, og alle andre egentlig taget.

'Terrorists or Freedom Fighters?' af Steven Best og Anthony J. Nocella (På engelsk) 75 kr.
- En række tekster med udgangspunkt i berettigelsen til direkte aktion blandt dyreretsaktivister. Tegner også et godt billede af de forskellige organisationer og bevægelser indenfor dyreretsaktivisme, bl.a. ALF og SHAC.

Hvis du har interesse i nogle af bøgerne, må du meget gerne kontakte mig gerne på mail: sorenschneider@live.dk eller skrive en PM.

Bøgerne kan hentes i Aarhus, eller sendes med posten. Der vil dog være porto på ca. 30-40 kr. pr. bog.

Mvh
Søren