Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

magickort hygge

Diverse

Zhcoop
Forum-indlæg: 517
Opskrifter: 6
Område: KBH
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/4 2017 01:44

Hej mennesker :]

Er der nogen der kunne være friske på at spille noget hygge-magic?.. evt kombineret med veganske snacks :D ?

Jeg tænker på det som et alternativ til hygge, når vejret er for kedeligt/trist/gråt/vådt/blæsende at være udenfor i - ellers vil jeg meget gerne med ud på græsset og hygge der ^^

MVH Zhcoop
NatureBoy
Forum-indlæg: 43
Opskrifter: 4
Område: Andet
Dato: 15/4 2017 13:26

Ohh Det lyder mega hyggeligt. Det vil jeg meget gerne med til. Håber der er flere der er friske =)
BasMicho
Forum-indlæg: 24
Område: Ikke oplyst
Dato: 15/4 2017 15:21

Fedt initiativ! Kan desværre ikke komme (eller finde ud af at spille magic-kort)
Zhcoop
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/4 2017 16:40 | Indlæg redigeret den: 15/4 2017 16:42

... man behøver for resten ikke at kunne spille i forvejen, det lærer man! Vi har ekstra decks man kan øve sig med ^^ som sagt ikke turnering men blot for hygge :D

https://www.wizards.com/magic/rules/en_mtgm11_rulebook_lr_web.pdf

og for video version:

Kappa
Forum-indlæg: 216
Opskrifter: 10
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/4 2017 21:59

Tjo ... Nu er det ganske vist adskillige år siden, at jeg har spillet magic, og det eneste kort jeg har tilbage er ... en griff ting, men hvis du har ekstra decks, så er jeg åben for muligheden :) Hvornår har du i tankerne?
mbh
Forum-indlæg: 99
Opskrifter: 2
Område: Nordjylland
Dato: 17/4 2017 08:43

Jeg kunne måske være frisk, men det bliver jo aldrig holdt hvis det virkelig kommer an på vejret, der er jo altid vejr til at være udenfor ;) men sig til så vil jeg se om jeg kan komme og spille lidt (skal have genopfrisket alle regler) :D
78Toddy
Forum-indlæg: 287
Område: Østjylland
Dato: 17/4 2017 09:06

Hej ven,
det kunne være vildt hyggeligt at spille magic sammen igen og hygge snacke :)
Hvis jeg finder tid og penge til det, så kommer jeg gerne engang igen.
:)
Zhcoop
Dato: 17/4 2017 14:07

Helt Sikkert :D

Ja, det er kun for hyggens skyld ^^ vi har masser af decks, nogle bedre end andre, men der er lidt af hvert at vælge mellem (jeg synes seføli at mine decks er de bedste :P elver-deck og treefolk-deck, green ftw!)

Jeg tænker det blir flere gange i løbet af sommeren - det med vejret er lidt svært, da det helst skal være tør og vindstille, magickort tåler ikke vand (vi har ikke sleeves på kortene, så det suger vand major hurtigt) sådan noget a la hver anden uge eller en gang om måneden.
Jeg tænker også at weekender er bedst - det kunne fx være på søndag, hvis det er [:
Zhcoop
Dato: 22/4 2017 23:48

Ok, det bliver nok ikke i morgen alligevel...

Hvad siger folk til lørdag d. 6. maj? [:
78Toddy
Forum-indlæg: 287
Område: Østjylland
Dato: 23/4 2017 12:43

Jeg har ferie i uge 27,28 (starten af juli)
måske kan vi finde ud af noget vegehygge der? =) <3
Zhcoop
Dato: 25/4 2017 17:21

Ok [: der kan vi nok også godt finde ud af noget - der ligger nogle sommerlejre i juli, så skal lige finde ud af nærmere, hvornår jeg ikke er hjemme ^^ vender tilbage med juli-magic-hygge når vi nærmer os.

Jeg tænker at lave et eller flere events om ikke så lang tid i maj/juni [:

Er der nogle frisk på det - evt flere datoer end d. 6. maj?
Zhcoop
Dato: 25/4 2017 17:58

Her er eventet for d. 6. maj :D

https://vegetarkontakt.dk/events/4-magic-hygge

Go go ^^ <3
Zhcoop
Dato: 1/5 2017 19:12

Jeg har kigget lidt på vejrudsigten og indtil videre ser det ret godt ud, så tænker på at vi måske kan starte med at lave noget qi gong :D hvis folk er friske på det - skriv pm for adresse.
Zhcoop
Dato: 5/5 2017 00:24

Magic hygge er denne gang rykket til d. 5. maj!

kommentar også skrevet i event:

Halløj - event er rykket en dag tilbage pga vejret, da det bliver dårligt vejr fredag kan vi med god samvittighed sidde indenfor :D lørdag skulle blive sol - nogle der vil med på græs?