Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Veganer søges

Diverse

Camilla L
Forum-indlæg: 1
Område: Ikke oplyst
Dato: 20/4 2017 11:12

Hej alle sammen.

Jeg er studerende og studerer Visual Fashion Communication (Grafisk design rettet mod livsstilsbranche) Jeg er i gang med min 4 semesters eksamens opgave, og har derfor brug for jeres hjælp. I min opgaven tager jeg fat i trenden at være veganer. Og problematikken i at det, er en proces og ikke et event. Jeg vil derfor udarbejde et produkt som skal være med til at lette overgange til at blive veganer.

Derfor søger jeg 3-5 veganer i alderen 18 - 37 år, som har lyst til at være test personer igennem mit eksamens forløb.

Opgaven bliver at fortælle lidt om dig selv og om de problematikker du har været ude for under din livsstilsændring. Og komme med gode råd der kan hjælpe nye veganer. Samt komme med konstruktiv kritik af produktet.

Jeg regner med at det bliver 3 gange jeg hiver fat i jer. Jeg regner ikke med at det bliver for tidskrævende for jer, jeg tænker at det max vil tage 10 min pr. gang. Og i får selvfølgelig et par dage til at reagere på.

Planen er nu således:
1: Fortæl lidt om dig selv.
2: Gode råd til nye veganer
3: Test af produkt

Så hvis du har lyst til at bruge en halv time fordelt over 3 gange de næste par uger, vil jeg sætter stor pris på det! Jeg har oprettet en facebook gruppe ’’Vegansk testgruppe’’ som de af jer der har lyst til at deltage meget gerne må anmode om at blive medlem. Kommunikationen kommer til at foregå i facebook gruppen.

På forhånd tak :)
MakuOlena
Forum-indlæg: 226
Område: KBH
Dato: 1/5 2017 10:01

Hvis du vil have 3-5 personer til investere energi, overskud og tid(transport tager også tid) i det, så skal du nok regne med at de fleste vil forvente at få noget for det.. Bare et tip :)