Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Skraldning

Diverse

Sider: << < 1 2
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 6/11 2009 08:29

Ej hvor er det vildt at læse om, var slet ikke klar over at forretningerne smed så meget brugeligt ud... kan man mon skalde i alle byer? Tænkte på jeg bor i sorø, der er ik andet end en superbest og superbrugsen.
Windamor
Forum-indlæg: 696
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 6/11 2009 09:28 | Indlæg redigeret den: 6/11 2009 09:31

Jeg skralder sjældent mad, da jeg køber meget økologisk og har det godt med det (skraldemad er jo sjældent økologisk, og jeg er nok blevet forvænt), men min allerbedste kontorstol stammer da fra en container. Det er en af dem med metalben og -armlæn, så den kan da holde i mange år endnu, og så var den pæn og fejlede ikke spor......Tænk at smide sådan noget ud!
Frk Jensen
Forum-indlæg: 18
Dato: 6/11 2009 10:10

Til Maria
Ja helt sikkert, jo længere du kommer ud af storbyerne jo bedre er det at skralde,
der er meget mindre fokus på det, dvs. det er meget nemmere at komme til containerne
og der er garanteret ikke andre end dig der gør det :)

Problemer der kan være ved små lokalsamfund (jeg kommer selv fra et), er at hvis du
bliver opdaget, (hvis alle kender alle) så er det meget nemt at blive stemplet, som bums,
tyv, uhygiejnisk osv.
Det kan også meget nemt ske, at der faktisk ikke er særlig stor udskiftning
i varerne, når folk kun bruger de to butikker.

Men gå for den! Helt sikkert!
Om ikke andet er den store skraldeGud altid
med dem der skralder for første gang, der finder man altid de sindsyge ting hehe ;)
Frk Jensen
Forum-indlæg: 18
Dato: 6/11 2009 10:12

Hov og lige til Windamor,
Den anden dag fandt jeg øko æbler, tomater og chillier :)
Man skal bare skralde hvor de handler med økovarer...
tlykke
Forum-indlæg: 342
Opskrifter: 2
Dato: 6/11 2009 10:48

i lokal radio karen ku jeg godt tænke mig at få besøg af en der skrælder og så nogle som fra forskellige vinkler kan belyse om det madsvineri der finder sted ved at kassere mad og bortkørsel og destruktion .
er der nogen der har tid og lyst ?
Nikida
Forum-indlæg: 28
Område: Vestjylland
Dato: 16/10 2014 18:08

haha, nu gik jeg lige tilbage på et gammelt opslag, men er faktisk på vej ud og skralde nu.

Jeg vil lige høre om der er nogen som en dag vil, i Esbjerg? :)
Katharina
Forum-indlæg: 27
Område: Sydjylland
Dato: 23/10 2014 13:08

Nogen i Sønderjylland. Vi er en lille gruppe med biler til rådighed. !ja
chia
Forum-indlæg: 3
Område: Midtjylland
Dato: 23/10 2014 14:23

Hej er der nogen i struer/Holstebro området der vil med ud og skralde :)
Victor
Forum-indlæg: 134
Dato: 23/10 2014 20:19

Leder stadig efter nogen/noget i Hellerup... Ser ud til at de få supermarkeder vi har låser alt inde.
hella
Forum-indlæg: 3
Område: Århus
Dato: 28/10 2014 07:23

Jeg vil gerne med i Sønderjylland Katharina:-)
5200 vegan
Forum-indlæg: 14
Område: Odense
Dato: 10/9 2015 11:33

skralder selv en masse god mad her i odense -det er for vildt hvad der smides ud -man behøver aldrig at købe mad hvis man skralder :) -og det er alle steder man kan være heldig - ikke kun supermarkeder ,har f.eks fundet et godt stereoanlæg ved elgiganten - alle steder bliver ting smidt ud - jysk er de værste - de ødelægger varerne inden de smider dem ud så folk ikke kan få glæde af dem - kapitalismen -

-skriv hvis du mangler en skraldemakker i odense :)
Dampii
Forum-indlæg: 206
Dato: 10/9 2015 14:01

Hej. Jeg ville meget gerne prøve at skralde men har aldrig prøvet det før så er der nogen erfarede skraldere der vil med må de meget gerne skrive til mig :D Bor i København!
Sider: << < 1 2