Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarkontakt`s officielle loppemarked!

Diverse

Sider: 1 2 3 4 > >>
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1599
Område: KBH
Dato: 14/11 2009 13:21 | Indlæg redigeret den: 2/1 2014 18:22

Ey

Jeg har tilladt mig at føre Tidsels idé ud i livet og opretter hermed VEGETARKONTAKT's OFFICIELLE LOPPEMARKED! :)

I denne tråd kan folk fremover tilbyde, efterlyse og bytte alt hvad hjertet begærer og forhåbentlig vil en masse dejlige ting/skrammel finde et nyt hjem, i stedet for at ende nede på fortovet til storskrald.

Kom igang :D

EDIT: Overskrift redigeret (udskiftet "´"), så der igen kan tilføjes indlæg.
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 14/11 2009 14:29

Sjovt; jeg har faktisk rigtigt længe tænkt på at det kunne være godt med sådan noget herinde :D
Dix
Forum-indlæg: 124
Område: Århus
Dato: 14/11 2009 16:27

Rigtig god ide. Vi mangler en strækvikel til baby :)

pga flytning kan der hentes en dobbelt seng, en gyngestol, et spisebord med seks stole. Vi sender gerne nogle billeder
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/11 2009 17:04

Jeg har et massivt stort spisebord/arbejdsbord...

Lidt babylegetøj

CHL
Forum-indlæg: 4
Område: Sjælland
Dato: 14/11 2009 18:53

Rigtig rigtig meget pigetøj. Mest sommertøj fra i år. Passer pige på 5 år.

Bor i Haslev.

Mvh
Christina
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Dato: 14/11 2009 19:43 | Indlæg redigeret den: 14/11 2009 19:43

Haha.. cool nok Rasmus :D Det kan være vi skal have Benjamin til at oprette en hel ny forumkategori til formålet hehe..

Jeg har ikke overblik over, hvad jeg kan give videre, da det meste står pakket i kasser for tiden, men jeg søger fx

en drejebænk (elektrisk eller spark) til keramik
en fladskærm (til pc), der ikke ustandseligt går i sort
diverse håndtrommer primært congas (incl tumba/quinto) eller djember

og jeg vil naturligvis gerne betale lidt, hvis jeg skulle være så heldig, at nogen ligger inde med noget af ovenstående :)

P.s. jeg er interesseret i alle musikinstrumenter, som I evt. kunne finde på at give væk!
stjerne
Forum-indlæg: 209
Opskrifter: 8
Dato: 14/11 2009 20:07

Jeg har en britax autostol, som gives væk, hvis der er nogen, der kan bruge den.
PollyPunk
Dato: 14/11 2009 20:22

Stjerne....... Sådan een til børn? Til hvor store børn?
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 14/11 2009 20:23

Stjerne, hvilken alder passer den til? Min datter på 1 år, er lige vokset ud af babystolen!
stjerne
Dato: 14/11 2009 20:41

Mener det er fra 3 år op opefter. Tjekker lige op på det i morgen, da jeg skal til at putte unger. :)
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Dato: 14/11 2009 22:05 | Indlæg redigeret den: 14/11 2009 22:08

Det er sq cool det her! :D Ja, vi skal ha' en forumsektion til det, det stemmer jeg osse for!

Jeg har en eller anden lyst til at tilbyde reparationer af elektronik til alle de her skønne veg-folk herinde! Men det kan godt være jeg har for lidt tid til det når det kommer til stykket. Men jeg laver tit så meget skrammel for alle mulige andre, og et eller andet sted vil jeg egentlig hellere hjælpe nogle veg'er i stedet for, haha!

Nå, men jeg kan jo starte med at spørge Tidsel om jeg ikke skal kigge på den skærm der går i sort? :) Jeg vil gætte på det er ret let at lave, har set den fejl nogle gange før, det plejer at være baggrundslyset der går ud fordi der er nogle kondensatorer der er defekte.

Forresten... hedder det ikke en drejeskive? En drejebænk er jo sådan en til at skære runde emner i træ eller metal med. :)
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Dato: 14/11 2009 23:15 | Indlæg redigeret den: 14/11 2009 23:16

Hej Ulrik - jo tak :D Men altså.. skærmen er snart "farmor-fladskærm" tror jeg.. fra 2001 vist hmm.. men det er naturligvis cool, hvis den kan repareres. Den går ikke helt i sort, men blinker.. mere og mere jo længere den har været tændt - rimelig træls nu hvor jeg sidder og skriver opgave :[ Men hvis du tror, der kan gøres nogen ved den, kigger jeg gerne forbi ved lejlighed :)

Jo det hedder en drejeskive, men mange (ikke-indviede høhø) siger drejebænk om sparkeskiverne - fordi man sidder på en bænk måske??? Så jeg tænkte at det måske var mest forståeligt at skrive sådan :$
PollyPunk
Dato: 15/11 2009 09:08

Stjerne.... ærgeligt, Satya vejer ca 14-15kg nu, men er ret lang, men bliver nok for stor :)

Jeg vil egentlig gerne købe/have:

Træklodser (legetøj man kan bygge tårne af)
Pigetøj fra str 98
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Dato: 15/11 2009 13:39

Hej Tidsel. Det lyder meget bekendt det med at den blinker, det er sikkert samme fejl. Så kom bare forbi med den, så giver vi den en chance! :) Du kan lige skrive en PM eller en mail først. Eller ringe, har 86 166925. Jeg bor Elverumvej 21, 8200.
stjerne
Dato: 15/11 2009 15:49

Polly

Autostolen er fra 9 til 18 kg har jeg lige tjekket, så ja, det ville være en kort "levetid", men Svinefri Maria er også interesseret, så måske den passer til hendes barn. :) Det ordner vi lige via pm.
JUNI
Forum-indlæg: 59
Dato: 15/11 2009 17:33

Go idé :)

Bortgives;
Børnesseng, 80 X 160 cm, med madras.
RikkeMH
Forum-indlæg: 21
Dato: 15/11 2009 18:22

Dix -
Hvad er det for ét spisebord...? Jeg mangler nemlig ét, så vil gerne se billeder, hvis det er :)
stjerne
Dato: 15/11 2009 19:33 | Indlæg redigeret den: 15/11 2009 19:33

Jeg kommer da også lige i tanker om, at jeg har en høj (barne)seng med skrivebord ude i skuret, hvis nogen er interesseret? Den er også i pæn stand og ikke brugt specielt meget, men der er sikkert kommet lidt spindelvæv på. :) Kan hentes for kr. 200.
Mama Sus
Forum-indlæg: 337
Opskrifter: 5
Område: Østjylland
Dato: 15/11 2009 21:46

Hej Rikke
Jeg har et spisebord i mørkt træ, du ved det der lidt rustikke med runde ben.

Jeg vil gerne ha et par hundrede for det, hvis du har råd..ellers får du det sgu gratis, ik så meget bøvl der ;-)
Dix
Forum-indlæg: 124
Dato: 17/11 2009 10:16

Hej RikkeMH. Ser først din besked nu:)

Jeg mener det er egetræ. Det er rundt og lyst med ekstra plader til. Bordet købte jeg i Ikea og stolene i genbrug. Stolene skal ombetrækkes og sømmes, men de er høje i ryg og meget pæne. Der er en lille vand skade på bordet men ellers er det pænt og velholdt.

Kan du sende mig en email adresse, så sender jeg et billede. Vil du også havde et billede af stolene.??

Juni og stjerne. Hvilken type barneseng er det??

Vi søger en godkendt barnestol til bilen
Sider: 1 2 3 4 > >>