Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarkontakt`s officielle loppemarked!

Diverse

Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>
JUNI
Forum-indlæg: 59
Område: KBH
Dato: 17/11 2009 11:31 | Indlæg redigeret den: 17/11 2009 11:34

Min er fra IKEA og er i lys træ, med en sort kat og blå hund på (også af træ).
Prag
Forum-indlæg: 40
Område: Nordjylland
Dato: 17/11 2009 15:33

Jeg ved godt det er et long shot, men hvis der er nogen der ligger inde med den makrobiotiske kogebog Naturlig Mad af Lisbeth Tordendahl, vil jeg meget meget gerne købe den!
Marianne
Forum-indlæg: 404
Opskrifter: 3
Dato: 17/11 2009 16:23

Jeg har brug for en cykel i str. 2-3 år. Gerne med støttehjul. Nogen sælgere?
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 17/11 2009 17:17

mangorossa har du nogle billeder?
bimxe@hotmail.com
RikkeMH
Forum-indlæg: 21
Område: Århus
Dato: 17/11 2009 17:29

Hej Mangorossa og Dix
Jeg leder meget efter både spisebord og stole, da jeg stadig bor i selskab med nogle biva-møbler, som jeg købte, da jeg boede på kollegie... vil rigtig gerne have det i mørkt træ... og det må meget gerne være "loppe-markeds-look". Hvis I har billeder af de ting, I gerne vil af med, er min e-mail: rikke_magnild_hansen@yahoo.dk
Hilsen Rikke
Ps. Selvom man er studerende, har man vel altid råd til at betale lidt for noget, hvis man gerne vil have det :)
-Mette-
Forum-indlæg: 390
Dato: 18/11 2009 12:02

BLEBUKSER SØGES AF TISSE-TRÆNGENDE DRENG

Jeg vil gerne købe jeres brugte ble-bukser fra 13 kg og opefter. Uld - PUL - flonel, det er ligemeget.
Mette og William
Mama Sus
Forum-indlæg: 337
Opskrifter: 5
Område: Østjylland
Dato: 18/11 2009 15:10

Hej Rikke og Bimxe

Det står godt nok og er skilt ad, men jeg kan da tage billede af det?? Så kan i da se hvordan træet ser ud.

Er det okay, eller hva?

Sus
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 18/11 2009 22:05

haves: andelslejlighed i nordvest 62 m2, originalt køk. fra 50´erne med stål, reelt badeværelse med bruseniche, 2 gode rum, altan, gratis fællesvask, fin grøn gård, ligger i fuglekvarteret på stille vej. pris 7.500 kr.pr m2. mdr. 3500 med varme, antenne, og det hele, tilladelse til kat, hyggelig forening med høstfest osv. Tæt på offentlig transport, indkøb, gratis parkering, institutioner osv.

ønskes: min. 4 værelser, andel i kbh helst sv eller nv, eller andet "yderområde" hunde tilladelse (altafgørende) ikke højere end 2. sal eller elevator.
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 18/11 2009 22:45

Mangorossa: Lyder helt fint. Vil gerne se hvilket træ det er og hvordan benene ser ud og bordpladen :)
Minna
Forum-indlæg: 107
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 18/11 2009 23:12

Hvis der er nogen der er interreset så har jeg en hel Twilight Serie på ENGELSK Som jeg har læst en gang og min to søstre har læst en gang igennem også. Jeg fortrydder mmeget dybt jeg købte den, men hvis der nu er en der har en lille datter eller kusine eller niece så bare skriv til my og vi kan handle om en pris (Jeg vil altså rigtig meget af med den her serie!!! Bare sig en pris og vi kan starte :D)
Dix
Forum-indlæg: 124
Dato: 19/11 2009 20:41

Hek RikkeMH:)

Beklager at der går lidt tid imellem jeg får svaret, men jeg har p.t. så meget om ørerne. Jeg får lige taget nogle billeder her i weekenden og sender dem til dig:) Bordet ligner dog ikke genbrug,- er du så stadigvæk interesseret.?

Vi har også en pasta maker, en brødrister (hvor brødet "popper" op) samt en "gammel" bærbar computer (er frygtelig langsom). Alt sammen noget som vi gerne sender et billede ud af.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1599
Dato: 19/11 2009 21:58

Jeg kunne måske godt være interesseret i den bærbare computer :) Min egen er gået i stykker igen igen, og skal derfor sendes ind til reparation, og det plejer gerne at tage mindst 2 måneder. Så hvis den kan køre et skriveprogram og gå på nettet, kan den da redde mig fra at sidde på offentlige computere i 2 måneder :)

- Ved ikke lige hvad jeg selv kan bidrage med... Jeg har nogen venner der er ved at flytte, og jeg er ret sikker på at de får et 1,5 gange 2 meter stort pap-hoved i overskud, hvis nogen synes det lyder spændende? :D
RikkeMH
Forum-indlæg: 21
Dato: 21/11 2009 09:15

Hej Dix
Vil stadig gerne se billeder af bordet og stolene... jeg har også set billeder fra mangorossa og er lige nu i overvejelsesfasen omkring det hele... :)
Så hvis du har mulighed for det engang her i weekenden, ville det være rigtig dejligt... Dog ikke noget, der haster, hvis du har travlt... :)
Dix
Dato: 21/11 2009 17:18

RikkeMH. Jeg prøver at sende billederne nu:)

Rasnus, jeg fik den forærende af en ven af min mand, og vil gerne forære den videre til en anden:) Hvis du kan undvære at brug virus program kan du godt komme på nettet, da virusprogrammet bruger alle computerens krafter. Send mig din email eller et tlfnr. så vi kan aftale hvordan du får den.
Dix
Dato: 21/11 2009 17:27

Rasmus, jeg fik den pga at start knappen kan drille meget,-altså det kan tage sin tid at starte computeren op.
CHL
Forum-indlæg: 4
Område: Sjælland
Dato: 22/11 2009 15:42

Hej Polly

Jeg har en masse pigetøj, som du måske kan bruge. Jeg kan sende billeder til dig, hvis du er interesseret.

Mvh
Christin
veganlady
Forum-indlæg: 3
Dato: 1/12 2009 12:48

Jeg får besøg af 2 veganere fra Brasilien, der skal deltage i Klimaforum og bl.a. holde spændende foredrag 12. dec. om ødelæggelsen af Regnskoven - men jeg mangler en gæsteseng og stumtjener til deres tøj. Er der nogen der kan låne mig disse inden søndag d. 6.?
På fiorhånd tak
Veganlady
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 1/12 2009 19:17

Min kæreste og jeg er, efter en flytning, i akut mangel af et klædeskab! Vores tøj står pt. i stakke og i sorte plastiksække, og sådan har vi boet de sidste 2 måneder. Så hvis I kender en, som kender en, som...? Eller selv har et stående som alligevel bare skal ud. Det må meget gerne bare være brugt, og med låger som kan åbnes (dvs. ikke skydedøre) men helst ikke i Ikea"kvalitet". Vi vil gerne "give lidt" for det, hvis vi da ikke er så heldige at få det gratis. ;)

Vi bor i Århus. Vi har ikke bil, men kan sikkert finde ud af at låne en hvis det er nødvendigt.

JUNI
Forum-indlæg: 59
Dato: 2/12 2009 11:06

Sofaer GRATIS, først til mølle :) får dem. Ikke nye, ingen huller. Jeg skal flytte den 15 dec, så de skal hentes før 14 dec:)

Elva
Forum-indlæg: 67
Opskrifter: 3
Dato: 3/12 2009 09:49

Hej! Jeg vil gerne af med min grønne 3-personers sofa. Den er købt i en genbrugsbutik for nogle år siden. Sofaen har nogle slidmærker hist og her, men er ellers i fin stand. Sofaen er i gammeldags stil og jeg har været glad for at bruge den, så synes det ville være synd at smide den ud, eller give den tilbage til genbrugsbutikken, hvis der er andre der kunne få gavn af den. Sofaen skal afhentes senest lørdag og I skal være nogle stykker om at hente den, da den er ret tung! Jeg bor i Odense C.

Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>