Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarkontakt`s officielle loppemarked!

Diverse

Sider: << < 20 21 22 23 24 25 26 > >>
Dorthe
Forum-indlæg: 80
Opskrifter: 1
Område: Århus
Dato: 19/1 2011 11:58

Jeg har et hvidt lille spisebord (til 2 personer) samt to hvide stole til fri afhentning i Århus (centrum). Jeg har desuden en sort kontorstol, samt en stak glaskrukker i forskellige størrelser. Tror der er en 10-12 stykker.
Som sagt ganske gratis.

Jeg får lige taget nogle billeder meget snart.

:) Kom glad og hent.
tifhest
Forum-indlæg: 183
Område: KBH
Dato: 19/1 2011 23:12

Hej Goji ,jeg kunne godt bruge hamster/kanin foderet:-)har nemlig en af hver og de spiser konstant..også ledninger og sofaen;-)
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Dato: 22/1 2011 08:47

Jeg har... en opgave der skal skrives? Fristende? Anyone? :P
-Mette-
Forum-indlæg: 390
Dato: 22/1 2011 09:03

Dorthe: Det er jeg MEGET interesseret i. Jeg har sendt dig en privat besked.
Birk
Forum-indlæg: 6
Dato: 9/2 2011 09:51

Jeg har pludselig to ens bøger og vil derfor sælge den ene. Det drejer om en caribisk kogebog af Tamer Mason (se evt hendes blog:http://caribbeanvegan.wordpress.com/ med eksempler på nogle af opskrifterne).
Den er helt ny og kan ikke købes i Danmark og er derfor også kun på engelsk.
Den kan afhentes i Kbh NV eller sendes. Prisen er 200 plus porto. Hvis der er flere om buddet, får højeste bydende den. Er du interesseret så skriv til mig på min mail: laerkebirk@gmail.com

Mvh, Birk

Her er en beskrivelse:

If “Caribbean cuisine” makes you think of pineapples and coconuts, you’re missing out. The Caribbean islands are home to a rich cooking tradition that combines African, French, Spanish, British, Asian, and Indian influences, adds an unmistakable local flair . . . and tastes like paradise. A real secret is in the herbs and spices—with the right uncooked sauce, cooked sauce, or “wet seasoning” blend, you can transform everyday ingredients into Caribbean delights.

Caribbean Vegan will spice up your vegan diet like no other cookbook. Popular blogger Taymer Mason serves up 125 completely vegan recipes—for breakfast dishes, appetizers, entrées, sides, soups, desserts, and drinks that are anything but bland. Sample the local flavors of Barbados, Saint Lucia, Trinidad and Tobago, Jamaica, Grenada, and the French West Indies.
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 27/2 2011 15:21 | Indlæg redigeret den: 1/3 2011 17:51

Afsat :D
Jus
Forum-indlæg: 270
Dato: 27/2 2011 15:38

Vi er som udgangspunkt interesserede i ALT hvad man kan proppe i en lejlighed.
:)
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 27/2 2011 21:16

vi har et sofabord man godt må få hvis man vil hente det i 2400 nv :)
Jus
Forum-indlæg: 270
Dato: 27/2 2011 21:52

Ej hvor fint! Min bedre halvdel er dog allergisk overfor glasborde, så må hellere høre hvad det er for et? :)
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 28/2 2011 14:19

Darling, hvordan ser sofabordet ud? Kunne godt bruge et...
Mrs Darling
Dato: 28/2 2011 14:32

det er Runes gamle sofabord, i træ, sådan aflangt firkantet, brunt.... heeeeelt almindeligt men mit er bare pænere, så vi har ikke brug for det længere ;) hvis i sender mig email adresse, kan jeg lige tage et par billeder og sende dem?

Kh Anja
MartinV
Forum-indlæg: 62
Dato: 3/3 2011 06:11

Jeg er ikke sikker på, at dette er det rette forum, men here goes..
Selvfølgelig glemte jeg at købe en billet til Queens of The Stone Age, som spiller i Store Vega d. 8. maj. Hvis der helt tilfældigvis er én af jer, eller nogen i kendte, som står med en billet i overskud, må i meget gerne sige til :) venligst Martin
Kirstine
Forum-indlæg: 212
Område: Sjælland
Dato: 12/3 2011 10:33

jeg mangler en squash ketcher :)
Mrs Darling
Dato: 14/3 2011 15:31

Hej alle :)

min mor har glemt sin computer i toget, måske er der nogen af jer derude, der har en bærbar computer til salg/afhentning? Der er ikke nogen særlige krav, hun bruger den mest til facebook osv. Håber der er nogen derude, hun har nemligt ikke råd til at købe en ny...

ja jeg tænkte at jeg lisså godt kunne prøve :)

Kh Anja
tino
Forum-indlæg: 140
Dato: 27/3 2011 10:00

Hey. Jeg ska' flytte her den 1 april og har derfor en masse køkkenting jeg ikke får brug for mere. Det drejer sig om en juice/saft-presser fra OBH Nordica, en mikroovn fra Idéline samt et køleskab fra Bosch. Juicepresseren er brugt 2-3 gange og derfor som ny, mens mikro og køler er brugt, men stadig i fin stand.
Hvis nogen er interesseret, tænker jeg at vi kunne finde ud af en pris sammen? :)
Enigma
Forum-indlæg: 73
Dato: 27/3 2011 11:05

Ja, jeg mangler også en computer. En bærbar, da min egen iikke stod til at redde :(
Klejne
Forum-indlæg: 384
Opskrifter: 1
Dato: 27/3 2011 16:59 | Indlæg redigeret den: 10/5 2011 12:42

Jeg har en anima-hættetrøje i sort størrelse small, som jeg godt vil af med.

Foran-lommen er gået i stykker i den ene side, men kan nemt sys.

Den er temmelig slidt, men jeg bruger den ikke længere, og jeg tænker at nogen måske godt gad at have sådan en.
Den er naturligvis gratis.

Skriv en privat besked.

... aaaand it's gone!
tino
Forum-indlæg: 140
Dato: 29/3 2011 16:40

Slet ingen der savner køkkengrej? :)
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Dato: 29/3 2011 17:16

Nogen der forærerer tid væk? Jeg kunne godt tænke mig omkring 10 timer mere i døgnet.. Sådan når jeg havde lyst.. Anyone? Jeg bytter gerne med en biologirapport eller anden lektie efter eget valg ;)
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Dato: 31/3 2011 10:28

Stjernestøv: Jeg byder højere for bare 5 timer mere i døgnet, så jeg kan få sovet ! :p

Ej jeg har en masse tøj i str 140 - 165cm jeg da gerne vil af med, hvis nogen har børn eller noget.. Kan lige få taget nogle billeder snart..
Sider: << < 20 21 22 23 24 25 26 > >>