Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarkontakt`s officielle loppemarked!

Diverse

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>
Elva
Forum-indlæg: 67
Opskrifter: 3
Område: KBH
Dato: 5/12 2009 21:40

Jeg har sofaen en ekstra uges tid, hvis der er nogen der vil have den :)
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 5/12 2009 21:49

Veganlady.. det lyder spændende, har desværre ikke selv disse ting du efterspørger da vi selv står og skal bruge en gæsteseng, da vi får besøg af en Brasiliener i slutningen af december ;) Hvor bliver foredraget holdt? Er det noget man kan komme ind og hører som alm dødelig? Jeg elsker Amazonas, og støtter for dens bevarelse!
Dix
Forum-indlæg: 124
Område: Århus
Dato: 7/12 2009 17:17

Vi mangler et skrivebord og en skrivebords stol. Gerne et bord der har indbygget skuffer:)
Mama Sus
Forum-indlæg: 337
Opskrifter: 5
Område: Østjylland
Dato: 7/12 2009 17:35

Jeg har en boxmadras, medium, med ben. Den er fra Ikea og er vist en okay seng, sådan lidt i mellemklassen.
Den er ikke ret gammel og fremstår helt uden skrammer eller pletter.
Der medfølger ikke nogen topmadras.
Betrækket på den er mørkegrå.
Prisidé: 350,-
Mama Sus
Dato: 7/12 2009 17:37

Og så har jeg stadig et spisebord i mørkt træ.
Aflangt og med tykke runde ben,he he
prisidé 200,-
Elva
Forum-indlæg: 67
Dato: 19/12 2009 23:25

Jeg vil lige sige at jeg er kommet af med min sofa - til en genbrugsbutik, så min sofa er ikke længere til afhentning.
Mama Sus
Dato: 20/12 2009 00:25

Jeg er stadig ikke kommet af med min seng og spisebord...man kan få det til meget fordelagtig pris hvis man gad hente det..
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Dato: 14/1 2010 09:00

Vi har to stk børnesovesofaer, som jeg og min søster har brugt fra jeg var 5 og hun var 3, og indtil vi var en 10-11 stykker.
Kan lige måle dem, og få taget nogle billeder.
De er i rigtig fin stand, har for 3-4 år siden fået lagt gult velour overtrækt over.
Det er sådanne sofaer der trækkes ud, så de ligesom bliver længere, og så er der også en skuffe under sofaen, hvor der kan ligge legetøj eller en lille dyne.

Tøj i små størrelser ved jeg vi også har en del af. Altså omkring de 6-10 år ..
Johanna
Forum-indlæg: 223
Opskrifter: 1
Dato: 14/1 2010 09:17 | Indlæg redigeret den: 14/1 2010 09:17

Jeg har en spansk guitar. Det er en begynder guitar i fuld størrelse. Kostede 995,- fra ny. Den er i perfekt stand og kan købes for et par hundrede kroner. Der følger taske med. Jeg er gået over til westernguitar og to guitarer i huset er bare en for meget.

:-) Johanna
ProVeganSocieties
Forum-indlæg: 673
Område: Andet
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/1 2010 09:32

den kunne jeg godt være interesseret i !! :D
Justine
Forum-indlæg: 665
Dato: 14/1 2010 10:12

Jeg kunne godt tænke mig en telefon med drejeskive hvis der er en der har sådan en :P
Justine
Forum-indlæg: 665
Dato: 21/1 2010 07:56

Er jeg den eneste der har fået brugt loppemarkedet? :)
Jeg hentede Johannas spanske guitar igår og den er fin!
Leif Varmark
Forum-indlæg: 3649
Dato: 21/1 2010 08:20

Åbenbart, Justine - og det blir ved!

Du kan hente en telefon med drejeskive hos mig! Grå og kedelig, men konen siger, den fungerer...

Og så bor jeg oven i købet lige i nærheden...
mumitrold
Forum-indlæg: 1236
Opskrifter: 13
Dato: 21/1 2010 09:49

JUUUUUUIIICER sælges :D

Den har kostet 999,- og har kørt tja..nok nogle måneder samlet. Den er købt her :http://www.rawfood.dk/

Prisen -tja, hvad synes du?

Den kan afhentes på hippie øen (Chr havn )
Snyn
Forum-indlæg: 253
Opskrifter: 6
Dato: 21/1 2010 10:18

KØBES

Så vil jeg dac benytte lejligheden til at efterlyse Candy Candy film! Det er en japansk tegneserie, som desværre er gået ud af produktion. Jeg havde de første 10 afsnit, men dem kom min mor til at forære væk.. Jeg ELSKEDE de film, så jeg er meget interesseret i at købe, hvis nogle ligger inde med nogle, eller kender nogle der gør.:)

Der kommer nok et slagsopslag, når jeg engang har fået styr på alle flyttekasserne.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1599
Dato: 21/1 2010 17:27

Hov, jeg havde helt glemt den her tråd igen! Jeg er stadig interesseret i den skrantende laptop :)
Mothersparrow
Forum-indlæg: 69
Opskrifter: 2
Område: Midtjylland
Dato: 21/1 2010 18:05

Jeg har lidt som nogle andre måske kunne være intersseret i, eller finde noget nytte i :-)

En computer fladskærm fra Neovo - næsten ikke brugt (har egentlig stået i skabet og samlet støv siden jeg købte den, virker som den skal :-) Nypris: 1200 Kr - kom med et bud:D)

Bærbar - et par år gamle, trænger til at blive renset godt og grundigt, da den er blevet rigtig sløv i det. Har dog installeret det nyeste word - Kom med et bud:)

En bass i børnestørrelse med lille forstærker - nypris 700 kroner men igen kom med et bud:)

Ser ellers lige hvad er er at grave frem fra loftet og fra det skjulte;)
Kilroy
Forum-indlæg: 2927
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Dato: 22/1 2010 07:44

Jeg har haft en spritny "pastarullemaskine" stående i et skab i 10 år. Den er aldrig blevet brugt, så nu må den vist videre i verden;).
Kan afhentes i Struer for en flaske rødvin.
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Område: Århus
Dato: 22/1 2010 08:43 | Indlæg redigeret den: 22/1 2010 15:49

Mothersparrow mht bassen - hvor lille er den? Jeg mener.. er det også en "lady"bass eller bogstaveligt talt kun til børn? Jeg har nemlig ikke noget i mod et nummer mindre end standart.. (tror det kaldes en 3/4)
Afhængig af, hvad du evt. skal have for den, vil jeg gerne have lidt mere info :) fx hvor mange watt forstærkeren er, hvilke fabrikater hhv bass/forstærker, samt hvor gammelt det er og hvor meget det er brugt? Hvis vi er på "en flaske-rødvin-niveau" kommer jeg gerne og henter uden nærmere info :)
Mange hilsner fra Sidsel
Sally
Forum-indlæg: 341
Dato: 22/1 2010 11:57 | Indlæg redigeret den: 10/11 2010 21:39

Snyn - er det sådan en lyshåret pige med kæmpe krøller og bondekjole? Mindes min far har nogle af de film stående i kælderen hvis ikke de er blevet smidt ud/genbrugen..

Jeg søger en gammel skrivemaskine (helst grå/sort/hvid - da jeg er yderst kræsen)

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>