Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarkontakt`s officielle loppemarked!

Diverse

Sider: << < 27 28 29 30 31 32 33 > >>
filotrille
Forum-indlæg: 45
Område: Odense
Dato: 15/2 2012 10:29

Hej alle

Dejligt med dette forum.
Jeg har bl.a. en gammel Odder barnvogn, som jeg selv har købt brugt til min søn for ca. 4 år siden - det er en gammel, klassisk model i mørkeblå - den er vel omkring 10 år gammel - måske lidt ældre. Ok og brugbar - er selvfølgelig slidt og lidt falmet, men vi har haft god gavn af den i hele 3 år, og det er jo en klassiker. Der medfølger lift og evt. dyne mv - kan evt. tage billeder, hvis nogle er interesserede.
Kan købes for 100 kr. og afhentes i Odense - Bellinge.

Derudover har jeg en original Voksipose, som jeg også selv har købt brugt for 3-4 år siden, så det er også en ældre model - også helt mørkeblå og klassisk i design. Har været fatastisk at bruge til vores søn. Sælges for 400 kr. og kan afhentes eller evt. sendes mod lidt ekstra betaling.

Jeg finder muligvis på mere senere - har i hvert fald også en del børnetøj - primært i 'drengefarver', men også en del neutralt - især grønt - mest i str. 2-3 år. Kan erhverves meget billigt eller evt. afhentes gratis alt efter, hvad det er - skriv, hvis der er noget speficikt, I mangler. Har bl.a en rigtig god og pæn sort Mikk-line flyverdragt i str. 86 (lille - svarer til 80).
Anderkisten
Forum-indlæg: 520
Område: Århus
Dato: 4/3 2012 21:23

Jeg har en elektrisk kartoffelskræller, som jeg gerne giver væk. Den fylder alt for meget i mit køkkenskab, og mit had til kartoffelskrælning er efterhånden aftaget med årene. Bor i centrum.
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Område: KBH
Dato: 7/3 2012 22:13

Jeg hiver lige tråden frem..

Jeg står med en hest der har haft dyrelægebesøg alt for meget og nu skal indlægges og have hammerdyr medicin, så jeg sælger alt der sælges kan! ;)

Hvad jeg rent faktisk har:

En hel papkasse med børnetøj i str 145 - 160. Sælges samlet, da det bare er noget jeg har fået til at sælge videre. Indeholder:
- Kjoler: 2stk
- Sweatere: 7stk
- T-shirts/Tanktops: 16stk
- Bukser: 5stk
- Nederdele: 5stk
- Shorts: 1stk
- Langeærmet bluser: 3stk

En sort t-shirt str x-small hvor der på forsiden står "Im a proud vegetarian" og på bagsiden med lidt dryppende rød skrift "If slaughterhouses had glass walls, we would all be vegetarians.".

Gallakjoler i str 34-38 i massevis. Bare spørg, men blandt andet har jeg:
- En sort en med slids op af benet. Den er sådan lidt velour-ish i stoffet og har meget diskret leopardprint. Bar ryg. Str 36
- En blå "ballonkjole" som er ret smart med snoede blå/guld stropper. Mørkeblå farve og går til låret/knæet. Str 36-38
- Har tre røde kjoler. En meget løs og i blødt stof (Bar ryg), en meget tætsiddende (næsten som tubekjole) og en som sidder stramt fra livet og op og har ellers en lidt fluffy underdel.

En ret defekt hvid Macbook 13 tommer - Tror kun batteriet skal skiftes, og så har harddisken det nok efterhånden ikke for godt fordi jeg lod den brænde længe. Diskdrevet virker heller ikke og bør tages helt ud. Og så mente jeg at jeg skulle være tekniker, så har skruet lidt på den - så man skal lige være lidt fix og sætte skruerne i igen.

En hvid iBook 13 tommer i ganske udmærket stand - kan gå på nettet, har word og mailprogram. Oplader af den gamle slags medfølger også.

MIG! :D Barnepige, lektiehjælp (folkeskolen op til 10. klasse), bare give en hånd med - anything du har brug for.

Billeder og mere info kan sendes ved kontakt via beskedcenter.

Jeg bor i Ballerup, men er dagligt i København. Derudover underviser jeg hele tiden rundt omkring på Sjælland, og kommer i næste uge blandt andet til Veksø, Hårlev og Helsingør.
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Dato: 7/3 2012 22:57

Hey, den defekte Mac dér kunne jeg måske godt bruge. Mangler nemlig et bundkort til en jeg har til rep! Kan du ikke lige se hvad modelnummer der står på undersiden, sikker noget i retningen af "A1150" eller A-et-eller-andet.
AndreaMD
Dato: 8/3 2012 08:14

Hej.

Lyder godt! :) Jeg tjekker så snart jeg er hjemme ved 20-tiden ..
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 8/3 2012 13:48

Hmm ved ikke om det her liiige er det rette sted - men jeg har nogle "animalske produkter" (mad) som jeg gerne giver væk. Så hvis i kender nogen i jeres familie/omgangskreds der gerne aftager frosen mad, dåse-makrel, nupo-pulver o.lign. - så sig lige til. Jeg bor i København og giver det væk efter princippet "selv-henter" - eller evt. i bytte for tørrede bønner el.lign. ;)
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 8/3 2012 16:37

EnnasuS: God idé at give det væk. :) Min kæreste og jeg pakkede en dåse tun ind (det sidste levn fra hans pescetar-dage) og brugte den til pakkeleg med min familie i juledagene. ;)

AndreaMD
Dato: 8/3 2012 17:47

Hej Ulrik.

Skriften i bunden er helt utydelig, så kan ikke se hvad der står desværre.. Hvor bor du, så kan jeg evt tage den ud til dig så du kan se?
AndreaMD
Dato: 8/3 2012 18:00

Nåh ja, hvis nogen skulle bo i / nær Kirke Eskilstrup, så vil jeg enormt gerne snakke med vedkommende. Min hest skal tirsdag aften indlægges, og jeg er ved at gå i spåner af bekymring. Kan lige forestille mig hvordan nerverne har det tirsdag nat inden hun skal behandles onsdag morgen. Jeg selv bor i den helt anden ende af Storkøbenhavn, og vil derfor tillade mig at være hamrende flabet at spørge, om der skulle være en venlig sjæl her på VegKon med en gulvplads ledig jeg må låne at sove på. Jeg har ganske enkelt ikke nerver til at være to timer med offentlig transport fra krikken, hvis der pludselig opstår noget.
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 8/3 2012 18:38

Luna: Der er bare så længe til jul :(
Ulrik Smed
Dato: 9/3 2012 16:56

Hej "Mig? xD" :)

Jeg bor i Århus, så der er lidt langt...
Har du et kamera? Så ku' du måske lige skyde et par billeder af den, specielt den side hvor alle stikkene sidder. Så kan jeg sammenligne med den jeg har.

AndreaMD
Dato: 9/3 2012 20:24

Det kan du tro. Har du en mail, så smider jeg nogen billeder..
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 9/3 2012 21:05

Hvis nogen ligger inde med en Bamboo (stylus eller pen/tablet) fra Wacom køber jeg den gerne for en skilling.
Ulrik Smed
Dato: 10/3 2012 14:43

Det har jeg:
ulsm@post1.tele.dk

Hey Bimmer, jeg har da vist en gammel Wacom tegneplade et sted! Ved ikke om den hedder Bamboo, men der er en pen med knapper og vinkelfølsomhed og trykfølsomhed og det hele.
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/3 2012 19:39

mig? xd
jeg bor tæt ved Jyderup , ved ikke om det på nogen måde er tætter på krikken når man skal med det offentlige .
vh lu
AndreaMD
Dato: 11/3 2012 12:04

Jeg får dem lige sendt til dig Ulrik..

Desværre ikke, men tak lu :)
Rasmus
Forum-indlæg: 12
Dato: 12/3 2012 16:53

Jeg er holdt helt op med at male med akrylfarver, men har stadigvæk en masse maling på lager. Det meste er Golden Acrylics, som er et udemærket mærke. Hvis nogen er interesserede kan de få det, hvis de vil hente det i Ishøj. Der er en lille bærepose, ca. halvdelen er Golden Liquid Acrylics, som er en meget tyndtflydende, men stadig dækkende maling. Resten har en tykkere konsistens. Jeg kan også tage det med til København, når jeg skal derind næste gang, men jeg er ikke sikker på, hvornår det bliver. Næste lørdag er jeg i Birkerød, hvis det er mere belejligt.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1599
Dato: 17/3 2012 14:17 | Indlæg redigeret den: 17/3 2012 14:17

Overvejer at sælge min laptop og købe en stationær (holdbarhed). Min computer forlader alligevel så sjældent mit skrivebord.

Nogen der har en gammel fladskærm stående de ikke bruger og vil forære væk eller sælge? Ulrik?
Ulrik Smed
Dato: 17/3 2012 18:23

Jeps, har nogle skærme. :)

17, 19 og 22 tommer, lidt blandet stand, har f.eks. en 17 tommer Samsung med nogle ridser øverst til højre på skærmen, men ellers OK, den må du godt overtage for at hente den.

Jeg har faktisk osse en stationær PC, Medion, 1.6G Pentium D, 1G ram, 40G hd. Den skal jeg osse ha' afsat, og den skal ikke koste det store, 3-400 eller noget der omkring.
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 17/3 2012 23:15 | Indlæg redigeret den: 17/3 2012 23:21

Lyder godt med den Wacom, Ulrik, er det en du vil af med? :D
Sider: << < 27 28 29 30 31 32 33 > >>