Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarkontakt`s officielle loppemarked!

Diverse

Sider: << < 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Dinna
Forum-indlæg: 359
Opskrifter: 3
Område: Århus
Dato: 27/3 2010 10:53

Ampallang: Mangler du stadig en tlf? Jeg har en, som jeg gerne vil sælge til 100 kr. hvis det er. Den fungerer fint og er forholdsvis ny
PAX
Forum-indlæg: 595
Område: KBH
Dato: 27/3 2010 10:53

Trådløs fastnet telefon "philips" sælges.
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 27/3 2010 11:00

Dinna hvis ampallang ikke er int så er jeg muligvis, min mobil er også gået semi død.
Så hvis den kan mere end at sms og ringe feks modtage mms så er jeg på.
Mvh lund
Dinna
Dato: 27/3 2010 17:38

Hej Lund,
jamen det er i orden :)
Det er en nokia, jeg kan ikke lige huske hvilken model, men tjekker lige op på det, og så skriver jeg igen. Det er sådan en helt flad en, og den er sort :)
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Dato: 28/3 2010 18:06

Jeg har efterhånden lidt forskellige computerfladskærme. Både 15, 17 og 19 tommer. Dem må jeg vist heller få ryddet lidt op i. Priser omkring et par hundrede plus 'luxus-tillæg' for de bedste/største. Men prut bare. :)
ginger
Forum-indlæg: 69
Opskrifter: 10
Dato: 29/3 2010 14:55

Hej Lullu og andre
Madkasserne koster 225 kr det lyder måske af meget, men de er altså bare super praktiske når ens madpakke ofte indeholder andet end bare rugbrødsmadder.
Hvis du er intereseret, må du meget gerne skrive en personlig besked til mig, da der nogen gange går lang tid i mellem, at jeg besøger vegetarkontakt .
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Dato: 29/3 2010 16:17

Dinna :)
Det lyder helt fint, jeg har skrevet til Ampallang Ang hun skulle kontakte dig hvis hun stadig var int i en mobil. Så hvis hun ikke er jeg den heldige køber.
Mvh lund
Dinna
Dato: 29/3 2010 20:19

Hej Lund!
Super :)
Jeg tror nok det er en Nokia 2630, det ligner i hvert fald til forveksling den på billedet, hehe.

http://www.gsmarena.com/nokia_2630-pictures-1973.php

Jeg sender en oplader, høretlf og en manual med. Er det ok med dig, hvis der kommer lidt porto oveni de 100 kr.? Det kan nok ik blive særlig meget..
Dorthe
Forum-indlæg: 80
Opskrifter: 1
Dato: 29/3 2010 20:42

Jeg har noget så spændende som 7 flotte store buske til en der har en have, der er lidt tom. Jeg skal nemlig have køkkenhave, der hvor de står.
Hehe. Tænkte at jeg lige ville prøve:) De er så fine og synes det er ærgeligt at smide dem på genbrugspladsen.
Niklas
Forum-indlæg: 41
Dato: 29/3 2010 23:00

80 GB iPod classic i sort gummi-etui. Udmærket stand, men egentlig irrelevant, eftersom der er service-forsikring på (ca 2 år endnu) som gør, at man blot kan indlevere den og få den repereret / få en ny, hvis man smadrer den! Jeg har desuden købt to spil (Peggle og Ms Pacman) som vist stadig er på iPod'en, hvis bare man bruger Winamp el.lign. til den x) jeg tænker umiddelbart på ca 1500 kr (gav 3k for det hele oprindeligt).
Christian W
Forum-indlæg: 82
Opskrifter: 4
Område: Nordjylland
Dato: 30/3 2010 12:51

Jeg søger nogle veganske opskriftbøger med flere.

Her er de:

Øko Remixed – fra Kvickly
Great Chefs Cook Book
The 30 minute vegan
How it all vegan
Vegan Fire and Spice
Vegan Baking
The Mediterranean Vegan Kitchen
Vegan with a vengeance

John Robbins: Healthy at 100 og The Food Revolution
The pig who sang to the moon
The China Study – af T. Colin Campbell

Også gerne nogle på dansk hvis der er nogen der har.

Desuden leder jeg efter en vegansk tegnebog, af f.eks. hør, hamp, stof – eller hvad der nu end kan findes
Minimum 6 kort- pladser. De er svære at finde, og er dyre på nettet.

Hvis nogle er interesseret i brætspil eller babylegetøj så bare sig til.
ampallang
Forum-indlæg: 51
Dato: 31/3 2010 21:02

jeg har en mobil nu :) Undskyld, jeg har haft store problemmer, med at bruger denne side en uge.
Undskyld at jeg ikke har svaret.
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1340
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 31/3 2010 22:36

Mig ?XD trist at høre. Fedt du siger din mening. Får bare skral ud af det når gør det nogle gange især men den slags ting.
Mama Sus
Forum-indlæg: 337
Opskrifter: 5
Område: Østjylland
Dato: 5/4 2010 14:49

Dorthe har du de buske endnu??
Dorthe
Forum-indlæg: 80
Dato: 5/4 2010 15:22

Mangorossa, jeg har sendt dig en besked.
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Dato: 13/4 2010 13:39

Poster også lige herinde hehe..

Er der nogle af jer gode mennesker herinde, der forstår sig på reperation af kameralinser? Eller har en brugt til salg? Jeg skal nok lige få lagt nogle mere specifikke detaljer op, hvis der melder sig nogen på banen :)
ginger
Forum-indlæg: 69
Opskrifter: 10
Dato: 18/4 2010 21:05

Hjælppp... Søges til syg computer. Tror det er noget med en løs forbindelse til skærmen. Er der mon nogen i Københavnsområdet der har erfaring med sådan noget?? Har forsøgt at skille den ad men der må være nogen hemmelige skruer et sted..???
Mama Sus
Dato: 18/4 2010 22:34

vil bare lige sige tusind tak til Dorthe for den søde behandling da vi kom og hentede buske..er SÅ spændt på om de overlever..
Trutfant
Forum-indlæg: 502
Opskrifter: 2
Dato: 20/4 2010 21:08 | Indlæg redigeret den: 20/4 2010 21:09

Jeg leder efter potter, krukker a la urtepotter! :D (Og lidt en spirebakke også.)
Kunne godt tænke mig at starte en indendørs"have" og lidt ude på en af altanerne.
Jeg har ikke rigtig ku' finde ud af hvor jeg skulle kigge efter sådan nogle, nemlig, så tænkte jeg ville skrive her. :)
Mama Sus
Dato: 21/4 2010 14:27

Trutfant, jeg var i Kvickly den anden dag og der var de ved at fylde slik op. Der stod en masse af de der firkantede slikbeholdere på gulvet. Jeg gik hen og spurgte om jeg måtte få nogen af dem..de er super gode til at så alt muligt i.
Så ned i den lokale og hør om de har sådan nogen ;-)
Sider: << < 6 7 8 9 10 11 12 > >>