Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

At være straight edge betyder.

Diverse

Sider: << < 1 2
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1339
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 8/10 2011 09:17 | Indlæg redigeret den: 8/10 2011 09:18

Mc punk er vegetarian straight edge xxxx. Hans medhjelper er også vegetarian straight edge xxxx

De er det bund seriøst. Straight edge socity er en seriøst forening han er formand for den forening køre desvære stor set kun i USA især det sydlige usa
hysterical_bored_snail
Forum-indlæg: 8
Område: KBH
Dato: 27/7 2018 15:00 | Indlæg redigeret den: 27/7 2018 15:05

Hvordan eh, finder jeg vej til vegan straight edge kultur?

Jeg foelte et magisk oejeblik da jeg hoerte om det.

26 aar, stadig virgin; er ved at falde fra hinanden.
Meget usselt.. Rigtigt meget usselt.

Jeg snakker vaeret holdt som cattle af nationen, ved brug af et drug som bindemiddel; sikrende at jeg ville komme hen til stedet. Blokerende mig fra at tage til recovery. Dette ovenpaa gruppepresset ud i foerst smoeger som "slide" direkte til hashrygning - en spaendende kvinde og en naer ven brugt; bindene mig til Christiania.

Serioest, min historie er uhyggelig.

--------------------------------------------------------------------------------------
Men for at det ikke skal lyde helt dumt; alkohol var da traditionelt og noget man bare skulle; foerste glas roedvin ved konfirmationen. Ikke at jeg egentligt endte i dybt aktiv alkoholisme, though den ligger og lurer.

Nu har jeg laert hvor bedragerisk hele sundhedssystemet er, skabende sygdomme i selv hvis ikke individet saa familie omkring i den maengde stress; velogmaerket som disse behandler for.

Som forsikringsselskaber der inspirerer til tyveri i et omraade, fx gennem highlighting af hvor meget tyveri der sker (interessante goder maa der vel vaere) og saelger forsikringer.

Such a good business, all the data; effects of input.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Bare saadant i tilfaelde af:

Social domination, det er ret brugbart ikke at: Skaber frygt, en form for terror. Det er essentielt domestication. Skaber brug af dyr, indirekte. "Gror den vaekst".

Det er jo saa vigtigt at vise at man kan staa imod kvinden, og omvendt. Sikkert nok en grund til had til manden og had til kvindens seksualitet og alt det der.
Sider: << < 1 2