Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

tamskylning i prøvet

Diverse

Sider: << < 1 2 3 > >>
mumitrold
Forum-indlæg: 1236
Opskrifter: 13
Område: KBH
Dato: 11/6 2010 14:43

Johanna -ja, jeg så godt den serie. Deres resultater er jo ikke til at diskutere. Selvom det ikke er den vej jeg selv ville vælge, fordi jeg ikke tror på det er en optimale, så synes jeg den var god.
Hvis folk får det bedre end de havde det før, og det er holdbare resultater, så kan man jo ikke andet end at være glade på deres vegne :D:D
Johanna
Forum-indlæg: 223
Opskrifter: 1
Dato: 11/6 2010 14:46

http://www.klinikcolon.dk/cases.php

Endnu et link :)
Johanna
Dato: 11/6 2010 14:49

@mumitrold: Forklar hvad du mener med at seriens resultater ikke er til at diskutere :)
mumitrold
Forum-indlæg: 1236
Dato: 11/6 2010 14:55

Jeg mener bare, at hvis folk får det bedre, og man kan se med egne øjne at deres eksem -eller hvad det nu er- bliver bedre, så kan man jo have alle mulige meninger om det -men deres resultater er jo hvad de er og kan ikke diskuteres.
Gav det mening?
Johanna
Dato: 11/6 2010 15:05

@mumitrold: ja, det gav fint mening :)

@leif: Jeg synes du skal prøve at få fat på serien. Jeg kunne godt tænke mig at høre din mening om den :)
Leif Varmark
Forum-indlæg: 3649
Område: Sjælland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/6 2010 15:21

Det er ikke lige det, jeg prioriterer nu... men måske kommer det...
Johanna
Dato: 11/6 2010 15:48

@leif: Fair nok :)
Justine
Forum-indlæg: 665
Dato: 11/6 2010 15:56

Johanna :
Nu har jeg prøvet colon kit 2 gange, og har været super glad for det.
Det er nok ikke for sarte sjæle, da den ultimative udrensning indebærer en flydende faste i 5 dage.. Men det er klart det værd når man oplever hvor meget tarmplak man har gået og slæbt rundt på alt for længe. Jeg har aldrig oplevet en udrensning der var så intens før, særligt første gang.. Her anden gang var det mere mildt, og nu hvor jeg vil tage den hvert halve år burde der til sidst ikke være mere plak :)
Johanna
Dato: 11/6 2010 17:19

@justine: hvad giver du for den og hvordan mærker du effekten på krop og sind? Det lyder rigtig spændende!!
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1339
Område: Sjælland
Dato: 11/6 2010 19:22

lyder fedt
Justine
Forum-indlæg: 665
Dato: 12/6 2010 08:00

Med fragt til danmark er det vel en 5-600 kr.. Det er lidt pebret synes jeg, men det er det værd :)
Fysisk mærker jeg først og fremmest vægttab med alt det junk der kommer ud :)
Bedre fordøjelse, pænere hud, mindre lyst til usunde ting.. Dejligt overskud også. Særligt første gang havde jeg psykiske reaktioner. Jeg blev meget følsom og nogengange græd jeg rigtig meget..
Men den værste er, at man stinker heeeelt vildt ligemeget hvor meget man går i bad. :)
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Område: Sydjylland
Dato: 12/6 2010 09:05

Leif - Per Brændgaard er en accepteret og højtuddannet (cand.scient) ernæringsfaglig person :) Fordi jeg linkede til artiklen var pga. den meget fint ridsede op, hvad der var sindsygt ved at foretage sig sådan noget. Primære litteratur er ikke for disse sjæle her og den meste af den som findes på området, er om syge mennesker - da det er dem man primært anvender denne metode på.

Og jer andre, i skal være hjertelig velkommen til at fyrer jeres 600 ml. saltvand/kaffegrums op i røven. Mit problem er bare, at når man anbefaler hinanden det helt ukritisk. Her mit indput kom ind.

Hvis i gjorde det, i en eller anden seksuel lyst og fandt det morsomt at lege homoseksuel mand for en dag, for at opleve hvordan det var et få noget op bagi? Så fint, men i gør det i den vanvittige tro, at i renser et eller andet ud.

:)
Daniel
Forum-indlæg: 581
Dato: 12/6 2010 10:32

Moonie, implicerer du, at det kun er homoseksuelle mænd der kan have anale præferencer? For i så fald er der meget, du mangler at lære om verden. :)
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 12/6 2010 10:49

Ja bare se Rasmus´ profilbillede ;) ej det kan godt være hun ikke får en baghyler men hun kan i vert fald godt li nasty boys ;)

Er det ikke bedre/sikrere at gå på en klinik og få skyllet numsen? Jeg kan godt se det smarte i det, eftersom vores kost er meget unaturlig. Men jeg havde ikke lyst til selv at eksperimenterer....

Justine: hvorfor stinker man? Det lyder da ikke så rart, hvor længe står det på?

Kh Anja
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/6 2010 10:50

Touché Daniel! ;)

...Og så tror jeg da nok lige det er oplagt at poste denne WulffMorgenthaler tegning.

Moonie
Forum-indlæg: 1495
Område: Sydjylland
Dato: 12/6 2010 11:11

Daniel :O)

hehehe luna
PAX
Forum-indlæg: 595
Dato: 12/6 2010 19:59

Jeg kendte engang en dame, der 2 gange om ugen tog sin pels på og tog en taxa til Hellerup, for et blive skyllet...
Hun havde ikke skidt på et toilet i 4 år.
PAX
Forum-indlæg: 595
Dato: 12/6 2010 20:04

Iøvrigt praktiserede man stadig den der "manuelle" med haveslangen og tragten, på "Frederiksberg hospital", da jeg fødte der for 21 år siden...
Jeg troede det var løgn, da de kom med det, men de ville ikke have at de fødende kom til at skide ud på personalet, såååååååå................
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Område: Århus
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/6 2010 20:34

2x LOL
Skipper Skræk
Forum-indlæg: 1232
Dato: 12/6 2010 20:35

HELL YEA!! Jeg vidste der var noget bonus jeg gik glip af som jeg ikke kendte til, omkring at være gravid.
Sider: << < 1 2 3 > >>