Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Det at skide

Diverse

Sider: << < 1 2 3 > >>
Departures
Forum-indlæg: 110
Område: KBH
Dato: 20/12 2010 19:47

Interessante links Leif. Får da næsten lyst til at købe produktet i sidste link - The All-New, Next-Gen Evaco Squatting Platform - fantastisk navn for det man i gamle dage kaldte for et hul i jorden. Først danner mennesket et problem og så laver mennesket da bare et produkt der løser problemet. Hvor er vi skide smarte... men tror både den gamle og nye version virker.
_Mia_
Forum-indlæg: 601
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 20/12 2010 20:27

Jimmi, du må være et særtilfælde. Hvad med at følge din kostplan og komme ned og træne??

Btw. interessant emne, som jeg vil undlade at kommentere på, da min kæreste læser med :D
Trine T
Forum-indlæg: 368
Opskrifter: 1
Dato: 20/12 2010 21:06

jeps, interessant emne og hatten af for dem, der deler ud....eller...I ved, hvad jeg mener ;)

Selv er jeg nok lidt for genert til at fortælle i detaljer, udover at det hele ryger lidt hurtigere igennem systemet, når der er planter involveret ;)
granatæble
Forum-indlæg: 516
Dato: 20/12 2010 21:09 | Indlæg redigeret den: 20/12 2010 21:09

Der er godt nok mange piger herinde der laver pølser :( Det troede jeg ikke. Vi mænd kan da heller ikke få noget i fred for os selv mere!
RikkeMH
Forum-indlæg: 21
Område: Århus
Dato: 20/12 2010 21:17 | Indlæg redigeret den: 20/12 2010 22:07

Haha... Det er da et enormt vigtigt emne, det her... :D
Selvom jeg henviser til wikipedia her, er dette en fuldstændig evidensbaseret skala, som jeg dagligt bruger på arbejdet ift. patienter... :) Type 4 skulle vist være det optimale... ;)

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_Stool_Scale
nativemermaid
Forum-indlæg: 318
Område: Midtjylland
Dato: 20/12 2010 21:25 | Indlæg redigeret den: 20/12 2010 23:45

Hahah Mia. Ja, skide interessant emne. ;)
__
Forum-indlæg: 798
Område: Ikke oplyst
Dato: 21/12 2010 10:28 | Indlæg redigeret den: 20/5 2020 19:33

nativemermaid
Dato: 21/12 2010 20:45 | Indlæg redigeret den: 21/12 2010 20:45

Der var engang en konge som ville vide hvad det vigtigste i livet var, det man ikke kunne leve uden. Der blev givet en hel masse interessante bud på hvad det kunne være. Kærlighed, sex, (vegansk nutella...ok undskyld) penge, magt osv. Men til sidst var der én iblandt der udråbte: Defækation! Forsamlingen gispede og der blev hvisket og tisket. Og der var det at kongen rejste sig vredt op og sendte ham der duden i fængsel! Samme aften var der fest på slottet. Der blev danset, og horet, og sniffet og drukket og SPIST en hel masse. Faktisk blev der spist så meget at når kongen vred sig vidste man ikke hvad han ville. De tilbød ham penge, kærlighed, sex, magt, tøj, dans osv. Men til sidst kunne kongen ikke mere og han sprang. Og de vise mænd på slottet konstanterede at det var den manglende defækation der forårsagde hans død. Og så blev ham der duden løsladt. Og han blev den nye konge. Og han hed kong Lorterod. Og de levede belortet til deres dages ende og det var ikke så længe for de var nemlig kødædere!

Godnat! ;)
BasNiko
Forum-indlæg: 178
Dato: 21/12 2010 21:00

Dasha: You "blow" my mind ;)
Sig mig lige, har du selv fundet på den fine historie? Eller har du omskrevet et allerede skrevet eventyr?
BasNiko
Dato: 21/12 2010 21:01

Med "blow" hentyder jeg selvfølgelig til at blæse lort ud... ikke noget andet :)
nativemermaid
Dato: 21/12 2010 22:08

Hvad? Betvivler du min kreative udfoldelse Niko? ;)
BasNiko
Dato: 21/12 2010 22:17

Årh, så skal man lige pludselig gøres til en bussemand, bare fordi man er nysgerrig - jeg betvivler slet ikke - jeg mistænker snarere ;) Men hvis det ER dig der har forfattet det skide eventyr (hahahahaha, det er stadigvæk sjovt) så thumbs up! Men, igen, du er sikker på at du ikke har stjålet fra historien om hvordan Elvis døde? Han sked sig vidst nok ihjel
BasNiko
Dato: 21/12 2010 22:27

Og til Leif, Enigma og hvem der ellers har bidraget med noget fagligt: Af hjertet tak ;)

Leif:
Der er også nogle, der mener, at det er sundest at sidde på hug, når man skider

Da jeg arbejde i skovbørnehave i Charlottenlund, hændte det ganske ofte at jeg sked i skovskider stilling, midt i Dyrehaven, mens jeg sad og betragtede de smukke rådyr... Og det var mildest talt behageligt
nativemermaid
Dato: 21/12 2010 22:29 | Indlæg redigeret den: 21/12 2010 22:30

Ja ja. Det skal du jo sige :P Hahaha, eller også døde han af en overdosis eventuelt?
Men man kan jo også gøre dødsårsagen mere komisk. Ej! :( Don't speak about The King
(nåååårh, nu forstår jeg referencen!) <----- langsomt opfattende.

Edit: Dit sidste indlæg. Hahahahaha! Omg. Jeg vækker folk med mit grin! :D
Jimmi
Forum-indlæg: 413
Dato: 30/12 2010 19:16 | Indlæg redigeret den: 30/12 2010 19:16

Er det kun mig der synes det er frygteligt ineffektivt at spise en masse mad for derefter at skille sig ad med alt det man ikke skal bruge? Er vi ikke efterhånden ved at have så meget viden om kroppen at vi kan lave en sammensætning med lige nøjagtigt de næringsstoffer som kroppen skal bruge så man er fri for at skide?
Ad idem
Forum-indlæg: 90
Dato: 30/12 2010 19:40

Det kan sagtens være rart at skide i naturen, selvom jeg altid selv har skulle tilvænne mig først, i en periode. Har dog aldrig kunne lide det, når jeg har vidst at andre var lige i nærheden, ej heller dyr. Ej heller ens body. Skidning har altid været en privat sag for mig.

I forsvaret...he, he, ja, som så mange andre fra systemet, er der vel ikke det marsk eller skov-øvelsesområde, man ikke har skidt i, rundt omkring i Danmark.

Husker dog en ubehagelig gang, i et delingshul, hvor vi var 30-40 mand der brugte det samme hul i mere end to uger!

Et større hul af slagsen. Gravet efter alle bogens forskrifter. Der faldt der et mindre dyr ned i hullet en aften, et pindsvin. Det prøvede at holde sig oven vande, men druknede bogstavelig talt i vores afføring. Og folk var ligeglade, mig selv inklusiv, for vi var alle konstant trætte og pressede - øvelsesperiode i værnepligten - hvor vi alle troede vi havde været i Vietnam bagefter. Ak ja, de dage, de dage.

Men det er et vigtigt område, at skide, eller rettere sagt at tale om at skide, blandt andre. Det er det mest normale, og et af de mest tabu belagte omårder stadigvæk. Eneste årsag at jeg taler om det her, er den digitale afstand.

Hvor latterligt det end måtte lyde, så har jeg faktisk læst lidt her og der, fra romerrigets tid, omkring toiletter og sanitering. Der er fundet offentlige toiletter i Nordafrika, Nuebia? Kartago?, hvor man mener at både mænd og kvinder har siddet side om side og lavet det store. Der var et billede af de her toiletter, de var alle på en lang række, måske 30 stks, i den ene side af en større plaza af en art.

Så, hvis det er rigtigt konkluderet af fagfolkene, at kvinder og mænd engang så det som det mest naturlige at hygge-skide ved siden af hinanden, så er der sket et alvorligt ryk i afslappenheden mellem mænd og kvinder på et tidspunkt, eller måske kun mellem mænd?, - i ved, - det her med at kvinder ikke har haft, - lov - for at bruge et tørt ord, til at gøre på naturens vegne.

Og da slet ikke mens mænd var i nærheden.

Hvis konklusionen holder vand, så tror jeg at den partrialske, kvinde-undertrykkende kultur, har fjernet noget som rent faktisk skabte mere lighed kønnene imellem?

Ja :-) blot min egen lille teori.

nativemermaid
Dato: 30/12 2010 23:02

Jimmi: To shit or not to shit... (?)
Jimmi
Dato: 30/12 2010 23:17

nativemermaid: Not :D
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 30/12 2010 23:22

Jimmy.

Det kan ikke lade sig gøre. Der ville skade din tarm, hvis der ikke var. Dog kan du være så heldig at du får crohns sygdom eksempelvis og ender med stomipose. Så kan du få en idé om hvordan det er :O)

Jimmi
Dato: 30/12 2010 23:33

Moonie
Hvorfor skader det tarmen?
Sider: << < 1 2 3 > >>