Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Spild af mad

 

Diverse

Sider: << < 1 2
Justine
Forum-indlæg: 665
Område: KBH
Dato: 19/6 2009 08:05

Vi kan da godt skralde sammen Lykke :)
DevExt
Forum-indlæg: 171
Opskrifter: 1
Område: Sjælland
Dato: 19/6 2009 14:11

Jeg smider aldrig mad ud *G* .. Nok også derfor man efterhånden ligger lidt over på BKI skalaen.. Måske skulle man forsøge med mindre portioner!
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 19/6 2009 14:22

Jaja, det virkede...
- eller... hun hedder Bolette og er vores dele-fjernsyn.
Hende jeg skraldede med bor lige nu lidt i en campingvogn,
og jeg ved ikke om der er kommet signal på...

Men vi prøvede at sætte en CD i (der er indbygget dvd), og der var lyd og billede forrygende...

Men et fedt tilbud... Jeg hører hende lige, om hun har testet det... Tak skal du have...

Ja, man skal altså bare kaste sig ud i det...
Og hvis man opfører sig ordentligt og lader være med at bryde noget op (den form er jeg tilhænger af),
så gør man ikke noget ulovligt...


Men det er fedt at skralde sammen... super hyggeligt...

DevExt: BKI-skalaen? hehe...
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 19/6 2009 14:23

Forresten... I går fandt jeg en lækker ny gryde og to meget slidte knive...

Og et lækkert flûte som min ven og jeg spiste i morges... Og to honningmeloner mere...
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 19/6 2009 21:24

Vildt nok... det er jo efterhånden en selvfølge at smide et TV ud der er fejl på, det kan ofte ikke betale sig at få rep'et på værksted, men altså... at smide et 42 tommer med DVD der virker, ud...

Men tillykke med det, fedt fund! :D Det kan jo godt være det viser en fejl efter at have kørt et stykke tid, det er ret almindeligt, men også tit ret let at rep'e, da det som regel bare er nogle kondensatorer.
Leif Varmark
Forum-indlæg: 3649
Område: Sjælland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 19/6 2009 21:39

Ulrik - hvis du kan smutte forbi Bisserup og fikse mine tre computere, så skal du få noget mad...

Hilsen Leif
Sommerkursus uge 28: Musik Mad Miljø http://www.balladeskolen.dk
DevExt
Forum-indlæg: 171
Opskrifter: 1
Område: Sjælland
Dato: 19/6 2009 22:08

Ja, siden sidst er jeg desværre faldet lidt over den tilladte grænse i vægt til skydive, bah
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 19/6 2009 22:48

Bisserup? Den var jeg da lige nødt til at google, LOL. Fandt det i sønder-sjælland, kan det passe? :)

Nok lidt for langt væk til en rep'-tur, men jeg ku' måske yde lidt fjernsupport? Hvad er der galt? Nå, vi er vist efterhånden lettere off-topic, haha. Men vi kan da sludre om det over PM eller messenger eller mail, hvis du vil.
5200 vegan
Forum-indlæg: 14
Område: Odense
Dato: 10/9 2015 13:32

skralder selv en masse god mad her i odense -det er for vildt hvad der smides ud -man behøver aldrig at købe mad hvis man skralder :) -og det er alle steder man kan være heldig - ikke kun supermarkeder ,har f.eks fundet et godt stereoanlæg ved elgiganten - alle steder bliver ting smidt ud - jysk er de værste - de ødelægger varerne inden de smider dem ud så folk ikke kan få glæde af dem - kapitalismen -
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 15/9 2015 11:39 | Indlæg redigeret den: 15/9 2015 11:41

Det er da godt nok dårlig stil af Jysk, hvor Jysk - Lars Larsen kunne få en masse goodwill, hvis de lod herberger og hjemløse få glæde af sove-grejs-tingene plus også at give sove-grejs-ting og tæpper til flygtninge. Og lur mig om Jysk ikke vil have deres navn på de danske tv skærme på lørdag, når den store Danmarksindsamling for flygtningene ruller over skærmen på DR1/TV2 . Hvor Jysk så kan prale med at donere måske 1 million, som de har gjort tidligere ved de store landsindsamlinger.
Sider: << < 1 2