Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

fødevarevalg og plantebaseret kost

Filosofi, Etik & Religion

ChristianMJ
Forum-indlæg: 3
Område: KBH
Dato: 26/6 2016 09:15 | Indlæg redigeret den: 27/6 2016 05:16

Kære alle,

Jeg er på nuværende tidspunkt i færd med at skrive mit afhandling omkring, hvad der influerer fødevarevalg med formålet at udforme værktøjer til at fremme spredningen af miljøvenligt, plantebaseret kost (det specifikke fokus er på spredning af bælgfrugter).

Jeg vil meget gerne bruge jeres hjælp til at være med i et par fokusgrupper, som kan diskutere ovenstående emne. Fokusgrupperne bliver afholdt i Kbh. K og det vil samlet tage højst 1 time. Der vil ligeledes være et gavekort på 100,- til Helsemin, til hver deltager.

Jeg håber derfor, at du vil hjælpe mig og dermed hjælpe med at sprede budskabet omkring plantebaseret kost.

Forudsætninger for at kunne deltage i fokusgruppen:
- Du er født i perioden mellem år 1980-2000
- Du er ok med at interviewet foregår på engelsk
- Du bor i Købehavn
- Du er vegetar
- Du dyrker motion minimum 2 gange om ugen
- Du kan deltage denne onsdag(29.06) eller torsdag aften(30.06) - tidspunkt aftales næremere.

Skriv en besked til mig her eller på min mail(cmunch@live.dk), hvis du kunne tænke dig at deltage.

På forhånd mange tak,

Med venlig hilsen,
Christian
Zhcoop
Forum-indlæg: 666
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/6 2016 21:56

Altså, både mandag og onsdag/torsdag, eller hvordan?
Ukendt
Forum-indlæg: 31
Område: KBH
Dato: 2/7 2016 18:53

Et godt råd til en anden gang; prøv at poste sådan noget i god tid:) så har flere chancen for at se dit forum og kan nå at flytte aftaler eller ligne, hvis de i forvejen har planer:)