Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Dit "hemmelige" spørgsmål?

Filosofi, Etik & Religion

Robert Sodergren
Forum-indlæg: 807
Område: KBH
Dato: 6/5 2017 09:47

Kære dig ❤️

Hvilket spørgsmål - ville gøre en verden til forskel for dig, at få svar på?

Har du tid et øjeblik til at udfylde mit spørgeskema?
https://da.surveymonkey.com/r/D69LG7Q

Jeg er inderligt taknemlig for dit svar :-)

Hav en vidunderlig dag og weekend ❤️ I LYS ❤️
Aros
Forum-indlæg: 649
Opskrifter: 1
Område: Århus
Dato: 6/5 2017 11:17

Hej Robert. Et rigtig godt og dybt spørgsmål, som jeg tænker kan give en stor selv indsigt at tænke over. Vil udfylde spørgeskemaet når jeg har mediteret over det et par dage.

God weekend
Zhcoop
Forum-indlæg: 484
Opskrifter: 5
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 7/5 2017 23:39

Det er et meget dybt spørgsmål, eller, man kan gøre det ret dybt i hvert fald, heh :] må man høre hvad du vil bruge spørgeskemaet til?
NatureBoy
Forum-indlæg: 36
Område: Andet
Dato: 8/5 2017 18:16

Jeg har udfyldt dit spørgeskema. Det handler om hvorvidt jeg får svar på mine spøgsmål når jeg dør.

Robert Sodergren
Dato: 14/5 2017 19:51

Hej Kære Aros :-) glæder mig du kan bruge det og har lyst, og vil se frem til at modtage dit svar.

Takker for ønsket, som var meget gensidig til din og den kommende uge <3
Robert Sodergren
Dato: 14/5 2017 19:58

Hej Kære Zhcoop :-) og tak for din interesse og bidrag <3

Det har du fuldstændig ret i, og det er også hele intentionen med det. :-)

Jeg arbejder og livsvejleder som udgangspunkt med essentielle problematikker og livstemaer i forhold til deres dybere bagvedliggende årsager og lidelsesskaber. :-)

Det kan du da lige tro, at du må.
Altså på nuværende tidspunkt bliver det temaer til et kommende foredrag og indslag til en helt ny podcast. :-) <3
Robert Sodergren
Dato: 14/5 2017 20:02

Hej Kære NatureBoy :-)- glæder mig inderligt at du har - tak for det og for [u]dit[u/] bidrag :-) <3

Og på nuværende tidspunkt kan jeg kun sige til dig, at det er der ingen grund til at vente på så længe, det handler kun om at finde ind til svarene i det indre, for du har dem og allerede der :-) <3
Aros
Forum-indlæg: 649
Område: Århus
Dato: 18/5 2017 15:00

Mit spørgsmål er : Hvordan kan jeg finde modet til at konfrontere de følelsesmæssige ting i mig selv, som jeg undertrykker eller prøver at flygte fra?.
Robert Sodergren
Dato: 19/5 2017 13:51 | Indlæg redigeret den: 19/5 2017 13:52

Hej Kære Aros - det kan jeg bedst vejlede dig med, når du har lyttet til denne indtale/vejledning - :-) da du så har alle grundprincipperne bag, og tilgangen for din opmærksomhed til at afvikle.

http://blogspot.us13.list-manage.com/subscribe?u=fa0342d5bcad2240c6f4013bd&id=681ff34108

Du kan altid afmelde dig igen, den ligger bare kun der, så du er nød til at tilmelde dig "Nyt fra Åndsvidenskab" og måske du vil finde glæde i det efterfølgende introflowforløb med 12 temaer og uddybelser, opgaver, øvelser og udfordringer hver uge i hele det efterfølgende år. <3

Hav en vidunderlig dag og weekend, og en skøn fornøjelse med indtalelsen hvis du går den vej <3