Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

At være - er et fag der mangler i skolen

Filosofi, Etik & Religion

Robert Sodergren
Forum-indlæg: 807
Område: KBH
Dato: 19/5 2017 14:00

At være - er et fag der mangler i skolen :-) ❤️
http://aandsvidenskab.blogspot.dk/2017/05/at-vre-er-et-fag-der-mangler-i-skolen.html

Videoblogs med forskellige temaer, der behandler indlæggenes indhold.
http://aandsvidenskab.blogspot.dk/

God fornøjelse, :-)

næste Tema bliver video temaet " ???? " ♡ ♡
Zhcoop
Forum-indlæg: 524
Opskrifter: 6
Område: KBH
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 19/5 2017 20:46

Hej Robert,
Jeg har sjovt nok også tænkt noget a la det samme. Jeg tænker det dog nok lidt mere fysisk, fx sygdomslære, hvordan hænger kroppen sammen, hvor sidder organerne, hvad gør man ved ulykker, førstehjælp, hvad er hjernen for en størrelse osv. og man kan helt klart også have det mere ovre i den psykiske del af mennesket :D måske ville det være bedst med en blanding ^^ heh..
Det med den inderste kerne, så kommer jeg til at tænke på noget jeg går til lige pt der hedder BBAT - basic body awareness technique - som også handler om ens kerne, måske mere på et fysisk plan men stadig med mentale forestillinger om en kerne, et center i kroppen. Det er meget hyggeligt [:
Enormt interessant emne :D !ja
murau
Forum-indlæg: 3
Område: Sjælland
Dato: 14/9 2017 14:39

Hej Robert

De synes jeg ikke. Bedste er børnene starter i en waldorf eller rudolfsteiner skole.

Måske i 12te klasse. Men ellers er aandsvidenskab en voksen kategori. :)

vh oliver
Theodor
Forum-indlæg: 70
Område: Vestjylland
Dato: 15/9 2017 18:37

Måske i 12te klasse. Men ellers er aandsvidenskab en voksen kategori. :)

Mener du 12. klasse med Åndsvidenskab på Rudolfsteiner skolen ??

NIX .. mener jeg .. Da skolen er et skide godt alternativ til folkeskolen

Som du selv skriver hører det under de voksnes kategori -- HELT KLART ER JEG ENIG
Og skal ikke presses i hovederne på børnende -- det skal de selv tage stilling til som voksne

Lige som alt andet røvsygt religion :(