Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

the power of love

Filosofi, Etik & Religion

Zhcoop
Forum-indlæg: 553
Opskrifter: 7
Område: KBH
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 31/5 2017 00:56

Jeg får set en del af creatrix13's videoer for tiden og fik lige genset/hørt denne, og synes den stadig er meget relevant og generelt en dejlig video, værd at sprede [:

1.128 - Dr. Rauni Kilde: One of her best videos! The Power of Love:

Jeg synes det er ret interessant [: der er mere til livet end man lige umiddelbart kan se, det er dejligt at vide, og sjovt og spændende når man kan mærke det, især når det er god energi, heh.

Der er mange vigtige pointer i videoen, men nogle af dem jeg bider mest mærke i, er, at vi har både mandlig og kvindelig energi i os, i vores lysvæsen, og vi skal finde balancen mellem de to sider.
Vi har brug for at sprede vores "love vibration" :D so true, heh.
Sluk tv'et og lyt til dig selv - ikke egoet, men din sjæl, dit rigtige jeg - og find dig selv og din vej i livet.

Er der andre der har oplevet/oplever "the power of love", healing, love energy eller hvad man nu vil kalde det?

Masser af kærlighed til jer alle sammen ^^ hehe <3
Curator
Forum-indlæg: 534
Dato: 31/5 2017 19:18 | Indlæg redigeret den: 31/5 2017 19:21

Rauni-Leena Tellervo Luukanen-Kilde née Valve (15 November 1939 – 8 February 2015) was a Finnish physician who wrote and lectured on parapsychology, ufology and mind control.

Luukanen-Kilde claimed to have been "rescued" from danger by extraterrestrials, and to have esoteric skills and knowledge as a result of her relationship with them. She said that there was a secret exchange program between humans and aliens that was being deliberately suppressed by "powerful Western governments", particularly the United States. Luukanen-Kilde also said that secret military and intelligence agencies were practising mind control technology on the world population using cell phones and supercomputers and that a plot to kill most of the Earth's population using the swine flu vaccine was being carried out by the WHO, Henry Kissinger and the Bilderberg Group.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rauni-Leena_Luukanen-Kilde

:/

Zhcoop
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 31/5 2017 20:47 | Indlæg redigeret den: 2/6 2017 21:38

Jeg forstår ikke din kommentar, er der noget du synes der er nederen (tænker på den triste smiley, og hvad den mon betyder, red.)? Kan du evt uddybe?
Amanda Stampe
Forum-indlæg: 151
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Moderator
Dato: 1/6 2017 17:13

ALT ER KAERLIGHED <3
Zhcoop
Dato: 2/6 2017 21:41

Ja [: det kan man i hvert fald argumentere for. Jeg synes godt man kan sige at alt er kærlighed, eller mangel på samme, hvis det skal skære ud i pap :P hehe. Jeg ville bare dele denne dejlige video, så man kan få lidt glæde, selvom der er meget lort i verden ^^
Serenity
Forum-indlæg: 1615
Område: Nordjylland
Dato: 3/6 2017 00:16

Øhh? En sten er kærlighed?
Steen E
Forum-indlæg: 54
Område: Midtjylland
Dato: 3/6 2017 09:11

Det er lang tid siden jeg har syntes alt er kærlighed. Idag synes jeg alting er eksistens. Der er noget værdi over eksistensen, der også virker fortrinligt som blokade mod naturvidenskabelige og teknologi-fokuserede synspunkter. Egentlig vil jeg gerne skrive min agt for den akademiske tanke - der for mig at se ikke kun omfatter naturvidenskab - men det bliver lidt møjsommeligt at gøre det, da jeg ikke på egen hånd har haft sukces med at tilegne mig den gængse viden som præsenteres på dagens universiteter. Måske er det jeg agter som den akademiske tanke helt igennem noget jeg selv finder på, og så bliver det jo til en lang historie.

Pøj-pøj med kærligheden
Zhcoop
Dato: 5/6 2017 23:13

Jeg tror det med at alt er kærlighed kommer fra tanken om; at den/det der har skabt vores verden har skabt det med en skabers kærlighedskraft (love-energy) og derfor der er kærlighed i alt. Man kan også se big-bang som det store knald der satte gang i kærlighedsenergien. Og der er helt sikkert mange flere måder at vinkle og tolke det på...

Det kan være svært at se kærlighed i alt, fx myg virker bare irriterende og nederen.
En sten har haft et meget langt liv, så den gemmer i hvert fald på en masse historie :] og derved nok også en god portion kærlighed, heh.

Jeg er ikke helt med på det akademiske plan, så du må da gerne fylde ind med dine tanker, Steen E [:
Steen E
Forum-indlæg: 54
Område: Midtjylland
Dato: 9/6 2017 15:12

Interessant vinkling. Det du skriver er såmænd tilstrækkeligt akademisk, på sin vis. Sten har en lang historie, og der er virkelig ikke basis for, på bedste omhyggeligt naturvidenskabelige grundlag, at udelukke den mulighed at menneskets bevidsthed interagerer med klipper, grus, regndråber og snefug etcetera. Men så stopper legen jo også, for det er netop ved afgrænsning og determinering den videnskabelige proces kommer igang. Som sagt (?), al videnskab er ikke naturvidenskab, og hvad værre er, jeg er pt. ret usikker på hvad den her videnskab som ikke er naturvidenskab så er - udover det jeg selv mener den er.

Kærligheden er retningsgivende. At fysiske genstande, af kød og blod eller ej, har en historie, er een ting. Hvordan, eller om det er betydningsfuldt for dig og mig er en anden snak. Jeg holder fast i eksistens begrebet, der også er lidt retningsgivende. Hvad angår det her med den akademiske tanke, så forstår jeg det som et tvært og svært omstændeligt fokus på sprog, der jo netop er det medie som videnskaben ikke kan være foruden.