Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Ægteskaber, forcibel parring og et håb

 

Filosofi, Etik & Religion

horng_
Forum-indlæg: 12
Område: Ikke oplyst
Dato: 13/2 2018 15:52

Mobs: Marriage, arranged marriage, divorces, no sex before marriage,

Defeating; designing/calculating improvements to systems.

Temporary marriage; resolving the issue of both arranged marriages and more.
Add-ons: Different degrees; "living together, different bedrooms, shared meals/not sharing meals etc."

Simple: Much like current marriages only with a preset end-date and conditions arranged.

Moves in the direction of unlocking the forcible combination of ancestral lines/like forcebreeding is done to horses, just what is done to humans on less visible levels (a blockage of awareness?).

This is a continuation of some of the work I was doing pre-(essentially/similar to "kidnapping") and being drugged in 2016.
Children of divorces need different degrees of separation was my original work. I dont have the caring/love anymore - however I have a personal interest in above-mentioned deeper than existing marriage system coming to be.

Add-on:
Combined with GPS and surveillance/data gathering and big data this unlocks the "Romeo and Juliet scenario"; individuals of incompatible backgrounds can come to be together without leaving their background: For example corporate ties and similar - temporary relations become possible.

We also become more aware of what already exists and can work with these limitations/hindrances/enabling factors.

Twin flame system, spiritual, is highly compatible with this as well.

Gain in defeating this mob:
Unlocking building and partaking in this as well as channeling energies (resentful ones, unlocking paths, alliances, opportunities, wholesomeness, unity, relations, love/romance etc.).

Arranged marriages even when suppressed still exist; see collective formations placing people in similar environments, hindering meeting others compatible (starving) to cause relationship to come to be (food!) -- I resent this attempted done to me, multiple counts.
This unlocks temporary arranged marriages.

Combo-strike/combining to forge:
Combined with (still getting sterilized permanently (I resent plans for my sperm using my brain, enslaving me, to a designing this where I would be tricked indirectly to getting children - through my own words. Powerlessness)) temporary sterilization coming to be this can unlock further such relations (romeo and juliet like/similar) with less/without risk of children.

-- --

Second mob: Alphonses/pimps
Above mob defeated + the principle of a hired guide/selector can bring up the culture of "pimps". Rather than pimping, gets paid for/hired to select and find compatible partners and situations.

There is always a reason why a culture cannot be destroyed/ended/killed of.

Gain in defeating this mob:
Guidance in selecting love/getting to romantic relations.
Learning how to unlock resources for support and sobriety.

note:
I decided to be a "relationship connoseur"; I recycled my "connoseurism" on certain addiction-groups into something useful. This enables this as well.


i bytte;
Kan i ikke hjælpe med at forberede et permanent langdistance forhold mellem mig og Europa, mig located i USA?
Jeg har gået og håbet på taknemmelighed i ret lang tid, men det har ikke virket så overdrevet godt.
horng_
Forum-indlæg: 12
Område: Ikke oplyst
Dato: 13/2 2018 23:18

PS, meget af arbejdet er inspireret af en tidligere vens forældre. Også lidt i ære af hans mor I guess.

Flere lag til én ting; det er der altid.
horng_
Forum-indlæg: 12
Område: Ikke oplyst
Dato: 14/2 2018 18:06

http://memes.com/img/964528

hysterical_bored_snail
Forum-indlæg: 8
Område: KBH
Dato: 6/8 2018 16:19 | Indlæg redigeret den: 6/8 2018 16:42

Naa. Jeg mistede det greencard. Totalt hindret, jeg ved også godt hvordan i noget omfang.

Nice; et script der retter "a" til "aa" - de tastaturtaster der produceres ikke gratis. Dyrelig, ikke bare enkelte.


Det var ret usselt. Det skal tilbage hvis der skal vaere nogen tilgivelse paa det punkt. Det er ikke et krav, bare en vej frem - jeg proever at se livssituation og liv i 3. person for at kunne bedre situationen. Det er ikke helt let though. Hindres meget af tiden.

--------------------------------
-------
Se dette er jeg egentligt ked af at jeg skrev. Mest den del med at det skal tilbage, selvom det vel egentligt er hvad jeg er mest interesseret i idet jeg vil aflaegge dansk/europaeisk nationalitet i saa stort et omfang jeg kan.

Men jeg vil langt hellere bare ikke have pas og den slags. Jeg ved dog ikke om jeg forsoeges gjort hjemloes eller hindret i at rejse/returnere til USA - noget jeg ikke kan uden greencard grundet at jeg simpelthen ville blive exploited og misbrugt. Som jeg saa fint blev fortalt paa et TM center, hoejskole sted, af en meget vred dansk kvinde der ikke havde faaet et greencard/lignende men havde boet i USA i 21 aar. Strung along essentielt.

Men eh, jeg skal sku ikke til Indien eller Tibet. Det kan i vaere helt sikre paa (kommunikerer lidt igennem jer der laeser, kollektive ting etc..).


Jeg kan egentligt ikke tillade mig at kraeve noget, naar man ser paa hvor fucked up verden i det hele taget er. Dog giver det mening idet jeg skal af med det danske pas, det skal bare ske paa en ordentlig maade hvor jeg ikke ender med at goere stoerre skade/opportunity cost etc.
Totalt hindret i vegansk kontakt, til trods for 2 aar jeg gerne har villet, som immuniseret ved kontakt med kontakt til marijuana kultur, noget jeg havde en suspicion/idé i forvejen om at veganisme var forbundet med i Danmark - mest omkring det at bo i kollektiver.

Jeg kan ligesaa godt vaere aerlig: Jeg er totalt lost og virkeligt bange. Jeg ved nogle ting og hvor nogle andre ting foerer hen; proever at beskrive veje frem men det opfattes emotionelt som at jeg proever at gennemtrumfe egeninteresse - til trods for at det bare er resolution af issues verden bredt; for alle. Ikke mig specifikt. Det kunne da vaere rart bare at blive her og vaere ligeglad, men jeg ved ogsaa nok til at det ikke ville fungere - one vvay or the other for mig.

-- --
Jeg hader drugs. Alkohol var som en tradition, det var ligesom bare normalt. Jeg hader at vaere trukket ud i det. Men jeg bliver stadig noedt til at bede om tilgivelse etc., af den simple grund at det er et vaerktoej til at bedre ting.

Jeg er virkeligt bange for at 12 trinsprogrammet er som at jeg er en hund for USA der fremmer interesser etc.

Jeg gider virkeligt ikke falde for manipulation til at tage til Indien og den slags ting. Der har jeg ogsaa vaeret, for lang tid siden. Den eneste gang jeg har vaeret uden for Europa og Amerikas. Mens jeg har vaeret totalt blaendet og i en selvidentifikation af at vaere "meget global".
Men jeg kan ikke bare rejse, fordi saa ender jeg med at beholde dansk pas og det er ikke okay - saa kommer jeg tilbage og alt skulle vaere skidegodt. Derefter fucker livet bare yderligere op.
Uanset hvad jeg goer er der udover det noget der vil have jeg bare skal specifikke ting paa et eller andet plan, og det er ikke Gud. Oedelaegger alle muligheder for mig og alt det der. Det er virkeligt tarveligt.

Jeg er blevet gjort til afhaengig af:
Hash, piller, alkohol, smoeger

Faktisk; traditionelt alkohol, derefter slide til smoeger via gruppepres der ved brug af en kvinde og naermeste ven dengang ledte til hash og (vvell det er en loegn at det ledte mig til piller, det var bare usselhed der ledte til det).

Computerspil, film, anime og i det hele taget har jeg vaeret totalt afhaengig paa kryds og tvaers. I 2010/2011 begyndte jeg 12 trins programmet og pludseligt var der haab og jeg troede ikke at det hele bare endte naar jeg doede og at det var saadant meningsloest det hele.
Men det passede aabenbart ikke lige ind. At jeg carede og gad bedre hvordan jeg levede og den slags. Jeg bliver hele tiden hindret og trukket ud i usle ting etc.

Saa jeg er ogsaa ked af det danmark. Denne her blog beviser veganisme:
facingvictory.wordpress.com og det der ligger paa happycovv kan essentielt kurere pretty much enhver sygdom i kombination med den viden der er paa bloggen.

Men jeg stoler ikke paa ikke veganere og drugfrie, selv hvis jeg udbedrer skader. Dog ved jeg at folk der er veganere og da i det mindste vegetarer kan jeg have distribuere ting til uden at det goer skade i bare nogen grad.

"Jeg er jo sindssyg" - det maa i ikke tro mere.
hysterical_bored_snail
Forum-indlæg: 8
Område: KBH
Dato: 6/8 2018 16:47

Ej okay, det er loegn, jeg manipuleres bare massivt. Jeg har altid cared. Mere end i tror.

Labels og alt det der: veganer, minimalist, drugfree - failer paa eco og fairtrade etc. -

Ej, det er det mindste af det. Men det er ikke let at vaere aerlig naar man undertrykkes saa massivt og den der jantelov er i vejen.

Vi er alle fundamentalt lige, saa kan vi alle baere lige meget ogsaa. Ligesaa er en hund og et menneske lige.

Men egentligt er det simpelt:
Fundamental lighed er kun et enkelt lag til det. Der er forskelle, fundamentale.

You can break me, ill unbreak but its a cost.
You can push me dovvn; ill get back up.
I said you could not break me, you did. Its quite the bill..
hysterical_bored_snail
Forum-indlæg: 8
Område: KBH
Dato: 6/8 2018 18:40

Der er lige den der med ikke for taet relaterede kvinder ogsaa.

Se relativitet:
Der er 7 milliarder mennesker i verden.
At vaere sammen med en fra danmark, vokset op her, som dansker.. Det er lidt vammel.
Samt det gror incest, indirekte. Det er bare ikke okay.

Jeg frygter lidt at blive brugt som sexslave i USA though, erkender jeg da blankt.

26 aar og stadig jomfru.
Forestil jer ene veganer/vegetar omkring folk der spiser koed og til tider menneskekoed.
Jeg undlod social domination, brug af frygt til at styre; i.e. gror ikke terror.

Det er det samme med veganere; gror ikke terror idet ikke deltagende i domestication, herunder fra fortiden.

Det er virkeligt svaert omkring kvinder.

Jeg ved ikke om jeg bliver totalt triggered..
Alt det der med at skulle bevise sig og den slags.
Det er faktisk lidt en loegn; en mand der dominerer skaber meget frygt omkring sig, det resulterer naturligt i megen negativ intention. Herunder vilje til at destruere manden.
I.e. stor usikkerhed. Rart though hvis man sublimt tvinges i forhold og den slags, som ved alkohol der bruges som binders. I kan nok se at dette er en meget farlig tanke og at jeg skal laases ned og hindres i at snakke.