Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Tillid

Filosofi, Etik & Religion

hysterical_bored_snail
Forum-indlæg: 8
Område: KBH
Dato: 6/8 2018 14:16

Jeg eh, blev udsat for nogle ting..

Kommet frem til at uanset hvad jeg goer, hvem jeg stoler paa etc., er det eneste der giver mening mennesker der baade er veganere og drugfree - specielt afvisende lovlige drugs.

Her er et link beskrivende bare lidt af hvad jeg blev udsat for:

https://www.happycow.net/forum/animal-rights/vvhat-exploitation-systems-grovv-to/4581

Det er bare det der med ikke at styrke energier/skade rettet mod en selv.
Jeg er usansyneligt vred.
Det vaerste er, jeg har kunnet som opfatte dette siden i hvert falde jeg var teenager, foele hvad folk gjorde ved mig - hvad det ville resultere i retningen af i fremtiden.

Jeg gider ikke hade Danmark, Europa eller lignende, der skal bare ikke ske mere skade paa verden og bare noget der ikke fucker det hele op mere vaere muligt. Men jeg stoler altsaa ikke paa nogen der ikke er minimum drugfree og veganere,

dog dem der har lagt vilje og liv over til Gud har jeg forsigtig tillid til og dem der er buddhister er jeg egentligt ret afstandtagende fra; selvom den taktisk applicerede possession der virkeligt goer nice ting er ret chilleren.

Jeg proever ligesom at aflaegge mig dansk linguistik og sprog, hvis i undrer jer. Men det er ogsaa noget med object="self" focus="removal" --object_of_action="Danish neurality".

Det gaar kraftigt fremad; men noget kun taleligt af baade veganere og drugfree.. Det er bare noget med hvem der ikke havde naturlig del i hvad jeg blev udsat for.

Ikke at jeg ikke stadig har fundamental caring/kaerlighed til alle; den blev godt nok draenet ret heftigt. Jeg kunne se paa et barn og vaere totalt ligeglad, mens en and var chilleren nok. Jeg har sidenhen laert at selv dyr i farmstalde ogsaa har haft del i det, men de har lidt mindre ansvar. De kan dog tygge det hoe bedre, ligesom jeg kan; selv naar jeg bliver udsat for gustne ting. Saa har de ogsaa en chance for at kunne arbejde paa at blive frie og reddet af veganere der rent faktisk kan og carer om deres medvaesner.

Lige en ting; omkring Trump:
Alt det had til gender inequality - det er for dumt at tillade sig at snakke negativt om uden at vaere veganer; Fundamental lighed, mellem forskelligheder - den der idé om mennesker som hoejerestaaende er ret gusten. Som i nok kan regne ud er hadet til inequality lang hen af vejen et had til brug af vaesner som kaeleslaver (hunde og katte) saavel som til slagtning.

Men det jeg blev udsat for, hellere en ko der slagtes. Jeg fandt en lignende situation men det var ikke hende der blev tvunget til at spise affoering foran en gruppe rige mennesker som barn, jeg mener vidst nok noegen.

Det tab af tillid, det er ret dyrt.. Skaber meget frygt, trang til at sikre sig; det hindrer samarbejdsevne - prioritering af resourcer.

Jeg ved egentligt ikke helt hvad jeg skal goere. Er der nogen der har forslag? Uden at det involverer forsoeg paa at bruge, styre, kontrollere, enslave.. mig?

Jeg gider ikke have dansk/europaeisk pas, det vil heller ikke helt fungere at bare smide det vaek og vandre til Asien though. Jeg er blevet spurgt om jeg er medlem af illuminati og lignende, ikke af hvad jeg ved er svaret men paa en eller anden maade noget lignende, sikkert nok. Men det er jo sindssygt, ligesom det at kende livets formaal er.
hysterical_bored_snail
Forum-indlæg: 8
Område: KBH
Dato: 6/8 2018 16:55 | Indlæg redigeret den: 6/8 2018 16:58

Der er en affekt paa mig der udtrykker interesse, ved ikke om det er for at faa mig banned eller andet, men her:

facingvictory.wordpress.com

Open source "enlightenment" content.

Det er ligegyldigt om jeg er her eller andetsteds, tak for at spoerge uden trusler og andet, manipulation specielt. Det er jeg meget vant til; at blive "extracted" data fra, via spoergsmaal og manipulation og andet. Det er ikke rart.

Folkeskoleuddannelse er rigeligt til at opfatte, saafremt man har hoert lidt efter i biologi.

Mikroskop + erfare biologi samt forstaaelsen af at et object, som det bevaeger sig i en retning, forandres undervejs.